G: Junttimaisinta mitä tiedät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="niin";25625755]Tähän vielä lisäisin ''Äijä'', ''Ei kiinnosta'', ''Kova meininki'' yms tekstipaidat. Ja näiden paitojen käyttäjät tuntuvat vielä olevan ylpeitä näistä paidoistaan... :D[/QUOTE]

Menköön samaan läjään Esprit ja Benetton yms- hittojako sitä vaatemerkkiä tarvitsee painattaa rintoopielehenkin, pesulapun lisäksi. Siksikö että 'juntit' tajuaa että henkilöllä on päällään merkkipaita? :D

Niin, ja marimekko :O

Tenerife lukee T-paidassa, päässä nahkainen Toyota-lippis ja partiokaupan upeiden reisitaskusortsien kanssa tietty tennissukat ja Jefferssonit(tai muut pappakengät).

Sit nää Ed Hardy tms äijät vaaleanpunaisissa lippiksissään ja lakatuissa kynsissään, buahahhaa! Ja hällä yleensä vielä joku muovinen torttu kainalossa joka "tanssii" leidiryhmässä.

[QUOTE="nuuh";25625897]Sit nää Ed Hardy tms äijät vaaleanpunaisissa lippiksissään ja lakatuissa kynsissään, buahahhaa! Ja hällä yleensä vielä joku muovinen torttu kainalossa joka "tanssii" leidiryhmässä.[/QUOTE]

:D

Katselin poikani kanssa Lentokenttä-ohjelmaa ja samalla selitin että äiti on ollut siellä töissä.. poika olin että WOOOUUU kunnes ruutuun ilmestyi luultavasti juuri tällainen heppu. Minun kolmevuotiaani alkoi matkia häntä, laittoi omat silmälasit päähänsä muka niin tietävänä ja oli olevinaan. Käsittämätöntä, että hän osasi mutta nappiin meni :D

(En osaa kuvailla tilannetta kyllä ollenkaan mutta ehkä joku tajusi).

Maalais-amis, jonka vaatetuksena :

A) Karjalalippis (vaihtoehtoisesti esim. Valmet yms. logo-lippikset)

B) Reikäinen ja likainen Suomi finland perkele t-paita (vaihtoehtoisesti esim. SIITOS-SONNI "huumoripaidat")

C) Pilottitakki (vaihtoehtoisesti paskainen työtakki päällä 24/7)

D) Kolmiraitanappiverkkarit tai pappavainaan tiukat kiveksentappofarkut, joissa on reikiä, öljyä ja ihka oikeeta sianpaskaa siellä täällä.

E) Kumisaappaat tai vittumähakkaansut ja potkin näillä mun teräskärkimaihareilla sut paskaksi-maiharit

Tämä testosteronia ja raakaa seksuaalisuutta uhkuva mieshenkilö käy kerran viikossa pesulla, alushousut vaihdetaan joka toinen viikko, hiustenleikkuu suoritetaan itse 2 kertaa vuodessa, ennen joulua ja juhannusta, kärsii pahasta aknesta ja omaa omasta mielestään maailman päheimmät viikset.

Harrastaa pillurallia, tietokonepelejä, tv:n katselua, ilmakiväärillä ampumista ja ryyppäämistä. Musiikkimaku on laaja, omistaa Frederikin ja E-roticin kaikki levyt.

Kotoaan ( tai huoneestaan) häneltä voi löytyä seinältä iso viuhka tai suomenlippu, kirjahyllystä olut-tölkkikokoelma tai vuoden -95 jääkiekkoaiheinen olut-pullokokoelma, pyökinvärisellä lastulevy-tv-alttarilla on pieni tv ja hyllyssä lisää olut-aiheista rekvisiittaa sekä matkamuistorihkamaa Nivalasta.

Saattaa esiintyä myös nimimerkillä: "olen tatuoitu jätkä!"

Tietynlainen asenne ja käytös. Mm. käytöstapojen puute, röyhkeys, ylimielisyys, itsensä jalustalle nostaminen, muiden vähättely. Siinä ei tyylikkäät vaatteetkaan pelasta mitään, jos ihminen on sisäisesti juntti.

[QUOTE="vieras";25625940]Maalais-amis, jonka vaatetuksena :

B) Reikäinen ja likainen Suomi finland perkele t-paita (vaihtoehtoisesti esim. SIITOS-SONNI "huumoripaidat")

D) Kolmiraitanappiverkkarit tai pappavainaan tiukat kiveksentappofarkut, joissa on reikiä, öljyä ja ihka oikeeta sianpaskaa siellä täällä.

E) Kumisaappaat tai vittumähakkaansut ja potkin näillä mun teräskärkimaihareilla sut paskaksi-maiharit

Tämä testosteronia ja raakaa seksuaalisuutta uhkuva mieshenkilö käy kerran viikossa pesulla, alushousut vaihdetaan joka toinen viikko, hiustenleikkuu suoritetaan itse 2 kertaa vuodessa, ennen joulua ja juhannusta, kärsii pahasta aknesta ja omaa omasta mielestään maailman päheimmät viikset.

Harrastaa pillurallia, tietokonepelejä, tv:n katselua, ilmakiväärillä ampumista ja ryyppäämistä. Musiikkimaku on laaja, omistaa Frederikin ja E-roticin kaikki levyt.

Kotoaan ( tai huoneestaan) häneltä voi löytyä seinältä iso viuhka tai suomenlippu, kirjahyllystä olut-tölkkikokoelma tai vuoden -95 jääkiekkoaiheinen olut-pullokokoelma, pyökinvärisellä lastulevy-tv-alttarilla on pieni tv ja hyllyssä lisää olut-aiheista rekvisiittaa sekä matkamuistorihkamaa Nivalasta.

Saattaa esiintyä myös nimimerkillä: "olen tatuoitu jätkä!"[/QUOTE]

sekä näiden maholliset tyttöystävät, joilla tuhannen vaaleen sävyset hiukset, ite tottakai värinpoistolla vaalennettu. ja kaikki muut vaatteet mahollisimman samanlaiset kun siipalla, takki ja lippis tietysti siltä siipalta saatuja.

ja sitä pillurallia ajetaan ruosteen raiskaamalla "tuning" corollalla, tai porukoiden valtralla.

ainut mikä osu niin Olen tatuoitu jätkä! =)

[QUOTE="vieras";25625940]Maalais-amis, jonka vaatetuksena :

Saattaa esiintyä myös nimimerkillä: "olen tatuoitu jätkä!"[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!