Hyppykiikun naru petti ja Daniel lens pitkin lattiaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti 23v.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti 23v.

Vieras
Mä kirjotin aiemmin siitä kuinka meidän 4kk vanha lapsi oli hyppykiikussa innoissaan 30min. tänään ja loppujen lopuks olikin sitten n. 1h. Kun menin kattomaan Danielii sen huoneeseen, jossa se kiikkui, niin yhtäkkii se naru repes ja dansku lens lattialle pää edellä!!! Hui kauhee :( Tuli sellanen mustelma otsaan ja Daniel itki ihan hirveenä! Nyt se onneks on rauhottunu ja nukkuu pinnasängyssään. Ja ihan asianmukaisesti mun mies oli kiinnittäny hyppykiikun... Soitin miehelle, että käy ostamas jotain tehokkaampaa narua yms. kiinnitysjuttua, jotta satais hyppykiikku pysymään.

Tää on niin selkee provo. Ei kukaan kirjoittaisi oikeasti lapsen oikealla nimellä, saatikka laittaa nikiksi äiti 23v.
Ja kolmanneks itse olen 25v, mulla kaks lasta. Nuorimman sain kun olin 20v enkä ole ikimaailmassa ollut noin tyhmä. Tässä on kaikki ainekset vaan ärsyttämään kukkahattutätejä, eli todella selkeä provo.
Mistä huomaan.. no siitä että noin pieni vauva.. eka ollut 30min kiikussa.. sitten 1h ja vieläpä yksin... ei noin kauaa edes saa pitää vauvaa siinä ja varsinkin kun on noin pieni..

joten jäit kiinni, keksi jotain parempaa. Tämä on surkeaa kamaa :)

ps. mee tekee läksyt ettei äitis suutu

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti 23v.;25609965:
Mä kirjotin aiemmin siitä kuinka meidän 4kk vanha lapsi oli hyppykiikussa innoissaan 30min. tänään ja loppujen lopuks olikin sitten n. 1h. Kun menin kattomaan Danielii sen huoneeseen, jossa se kiikkui, niin yhtäkkii se naru repes ja dansku lens lattialle pää edellä!!! Hui kauhee :( Tuli sellanen mustelma otsaan ja Daniel itki ihan hirveenä! Nyt se onneks on rauhottunu ja nukkuu pinnasängyssään. Ja ihan asianmukaisesti mun mies oli kiinnittäny hyppykiikun... Soitin miehelle, että käy ostamas jotain tehokkaampaa narua yms. kiinnitysjuttua, jotta satais hyppykiikku pysymään.

ei uutta! onneks ei se iso rauta mötikkä osunu päähän. Itsellä kävi kanssa noin mutta itsellä oli vaan ketju ja se että säikähdin kun lapsi pompi ja petti kiinnitys katosta. Näille ei sais nauraa mutta liikaa kattonut hauskoja koti videoita. ONNEKS selvis säikähdyksellä oma lapsi Itse valvoin aina. No itse olen tippunut pienenä männyn latvasta kun otin mallia isommista. Se katkes ja tipuin pää eellä lumihankeen. No onneks ei tapahtunut mitään sen pahempaa...nauroin ja itkin mutta selvisin vammoitta.

Ai kauheeta! Älä sit herättele danskuu uniltaan, kun noin mojovan iskun sai päähänsä. Jos se ei herää ennen aamuu ni soita uusiks miehelles ja si vaiks äidilles. Laittakaa ny jumalauta jeesusteipil se kiikQ ens kerral kii!!!

Kauheaa!
Meidän Jessica oli viisikuisena kans hyppykeinussa.
Meilläkin mies oli asentanut sen ihan hyvin. Jessy oli silloin about ollut siinä vartin.
No sit mä istuin Jessyn sängyllä ja luin MeNaiset lehteä. Sit kuulu räks ja pum ja Jessy oli maassa ja se rautamötikkä päässä.
Jetsy oli aivan tokkurassa eikä oikein itkenytkään.
No sit Jetsy alkoi parkua hullun lailla. Olin ihan kauhuissani mut sit annoin Jessylle sosetta ja se sotki sen kans ihan normaalisti.
Vein Jessican ulos ja se nukkui siellä ihan hyvin.
Onneksi selvittiin säikähdyksellä, pitäiskö meillekin ostaa jotain köyttä?

Hei ei mun äiti ainakaan suutu vaik mä en tekis mun läksyjä ;)

[QUOTE="jep jep";25610098]että ihan pääedellä lensi hyppykiikusta :D mitenkä päin sä sen danskun sinne laitoit :D :D[/QUOTE]

Ei se sanonut että lens pääedellä hyppy kiikusta. ei ole turvallisia! Mutta ne jotka katsoo hauskoja koti videoita saattas nauraa. Itsellä oli hyppykiikkuja enkä jättänyt lapsia yksin koska ei ne turvallisia. Intona ne kyllä siinä hyppii mutta se pitää vahtia ja eikä niissä ohjeissa aina sanota sitä!

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 19v;25610116:
Kauheaa!
Meidän Jessica oli viisikuisena kans hyppykeinussa.
Meilläkin mies oli asentanut sen ihan hyvin. Jessy oli silloin about ollut siinä vartin.
No sit mä istuin Jessyn sängyllä ja luin MeNaiset lehteä. Sit kuulu räks ja pum ja Jessy oli maassa ja se rautamötikkä päässä.
Jetsy oli aivan tokkurassa eikä oikein itkenytkään.
No sit Jetsy alkoi parkua hullun lailla. Olin ihan kauhuissani mut sit annoin Jessylle sosetta ja se sotki sen kans ihan normaalisti.
Vein Jessican ulos ja se nukkui siellä ihan hyvin.
Onneksi selvittiin säikähdyksellä, pitäiskö meillekin ostaa jotain köyttä?

Hei ei mun äiti ainakaan suutu vaik mä en tekis mun läksyjä ;)

siis haukutte jonkun joka säikähti! ja viellä ilkesit kysyä osaanko tehdä läksyt! Outoo vai mitä!

katainentiki0602SL_503_uu.jpg

• Tykkää
Reactions: Anatolia
[quote="vieras";25610137]ei se sanonut että lens pääedellä hyppy kiikusta. Ei ole turvallisia! Mutta ne jotka katsoo hauskoja koti videoita saattas nauraa. Itsellä oli hyppykiikkuja enkä jättänyt lapsia yksin koska ei ne turvallisia. Intona ne kyllä siinä hyppii mutta se pitää vahtia ja eikä niissä ohjeissa aina sanota sitä![/quote]

luehan alotus texti uudelleen.

Dansku parka :(

Meiän Tsessica tykkäs ihan hirveesti hyppykiikusta beibinä, eikä koskaan tapahtunu mitään vahinkoo vaikka pimu-prinsessa oli siinä 6 tuntiaki kerrallaan ja saatoin sil aikaa kävästä kampaajallaki joskus, tai rakennekynsii huollattamassa. Maximilian taas ei oikein digannu koko kiikusta. Ja tän nuorimmaisen eli Ycä-Romeon kanssa kävikin kerran sit niin että se koukku irtosi katosta!!!!!!!!!!!! Reklamoin Biltemaan (koukku oli sielt ostettu) mut ei ne koskaan vastannu mul mitää.

Yhteistyössä