Ostinpa eilen hyppykiikun lapselleni 4kk! Innosta pinkeenä se pomppii hyppykiikussa :D

• Viestiketjun aloittaja Äiti 23v.
  • Ensimmäinen viesti
Äiti 23v.
Mun kaveri vähän epäili myydä mulle sitä, ku sen mielest meidän poika 4kk olis viel liian nuori. Onneks se myi kuitenki ja mähän kokeilin, että osaako Daniel hyppykiikussa kiikkuu, nii osas se!! Yllätyin, mut olin iloinen. :) Eilen siis kokeiltiin ekaa kertaa tätä hyppykiikuu Danielilla ja Daniel porskutti menevään, ku vanha tekijä. Oli eilen vaan 5 minuuttia, mutta tänään se on ollu jo 30 min. ja viihtyy tosi hyvin! Edelleen se on tuol hyppykiikkuilmassa.. Oppii varmaan kävelemäänki nopeempaa ja ainaki jalkavoimat kasvaa :)

..
krhm. Eikös se mene niin että aluksi 5-10 min per päivä, ja sitten kun lapsi osaa itse istua, voi antaa olla kauemminkin. Mutta ei siis kyllä ihan noin pienenä pitäisi laittaa ollenkaan, mielestäni

aloittaja...
no onpa ihana kun Daniel saa nyt hyppiä :D Daniel tosin saattaa alkaa varvastelemaan eikä se hyppykiikku Danielin kävelyyn oppiseen vaikuta ainakaan positiivisesti:D
Voi kuules!! Mun kaveri just sanoi, että hänen tyttönsä oppi kävelemään 11kk iässä, vaikka hän itse oppi kävelemään vasta 1v. 2kk iässä, joten kylläpä se ilmeisen hyvin vaikuttaa kävelyyn oppimiseen. Ja ei hän ei varvistele vaan kävelee kuin mallit catwalkilla. :)

aloittaja...
[QUOTE="vieras";25608187]30min?? tän on pakko olla provo[/QUOTE]

Nii kässitämätöntä, mut tuol se viihtyy ja purskuttaa suusta pärinää siis toi meidän Daniel. :D :D Nyt mul on aina se 30min ja ylikkin vapaata ennen ku mies tulee töistä! Ihanaa...

aloittaja...
[QUOTE="vieras";25608309]meillä ei lapsi ollut koskaan hyppykiikussa ja käveli 10kk iässä[/QUOTE]

no joo, mutta ton mun kaverin taidot on vähän hitaampia :D Katsos se itse oppi kävelemään yli vuoden iässä, joten pitäisin hänen lapsen 11kk iässä kävelyyn oppimista hyppykiikun ansiona.

"vieras"
Mun lapsi rakasti olla hyppykiikussa ja oli siinä melko pitkiäkin aikoja. Oppi kävelemään 10 kuukauden iässä, eikä varvastellut lainkaan.

Mutta ei kyllä ollut hyppykiikussa vieläm 4kuukauden iässä, vaan paremminkin 5-6 kuukauden.

aloittaja...
[QUOTE="vieras";25608390]Mun lapsi rakasti olla hyppykiikussa ja oli siinä melko pitkiäkin aikoja. Oppi kävelemään 10 kuukauden iässä, eikä varvastellut lainkaan.

Mutta ei kyllä ollut hyppykiikussa vieläm 4kuukauden iässä, vaan paremminkin 5-6 kuukauden.[/QUOTE]

Samaa mieltä! Jos Daniel viihtyy niin saa olla kauemminkin. Nyt se on ollukki jo aina kauan. Sankari Daniel! :)

aloittaja...
[QUOTE="jaa";25608394]Kirjoitus tyylistä jo paljastuu provoksi. Ja harvoin täällä edes huomaa kenenkään käyttävän lapsestaan etunimeä.[/QUOTE]

No me kutsutaan aina etunimellä Danielii tai sit sanotaan pikku Danskuks. Harvemmin käytetään lasta tai vauva nimitystä, ku on oma nimiki.

Yhteistyössä