Onks täällä muita kotiäitejä, jotka olis mielummin töissä? (Avautumista!!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
46
Maapallo:)
Vai onko kaikki täällä sellasia, jotka kutsumuksestaan/omasta tahdostaan ovat kotona ja nauttivat tilanteesta?
Mulla on ainakin nyt niin, että kun toinen lapsista on melkein koko ajan isällään ja toinen lapsista on nyt isovanhempiensa kanssa Lapissa ja mulla on ihan lapsivapaa viikko, niin oon alkanut kaipaamaan jotain muuta sisältöä elämälleni esim. töitä.
Tänäkin aamuna laittauduin n.30-40 minuuttia ja nautin siitä. Valitsin myös huolella vaatteet sekä kähersin hiukseni. Tuli sellainen fiilis, että hei olisi nyt kiva lähteä johonkin työhön, missä saisi edustaa ja tää laittautuminen olisi hyvä juttu. Mut ei tietenkään voi olla niin, vaan ainoa missä tätä mun laittautumista arvostetaan, niin on facebook. Otin nytkin pari kuvaa itsestäni faceen, mut kukaan ei ole vielä kommentoinut niitä...korkeintaan joku exä tykkää niistä työpäivänsä päätteeksi illalla.
Sit nyt kun ei ole ketään, kelle tehdä ruokaa, niin mua ei edes huvita tehdä tota salaattia, muussia ja leipoa lihapullia niinku olin aattellut VAAN taidan mennä kaupasta hakemaan jotain valmisruokaa. Miks ähertäisin noita lihapullia, jos vaan itse iloitsisin vaivannäöstäni?
Toisekseen mun päivän kohokohta on ollut se, että lasten nukkumaan menon jälkeen saan avata siiderin tai pari ja lukea deitti-ilmotuksia netistä. Nyt taidan avata sen ekan jo ennen puolta päivää : D

Herranjumala minähän melkein ymmärrän sinua! Eihän kotona olemisessa ole kauheasti haastetta silloin kun lapset on muualla. Mutta pyrin ajattelemaan niin, että joskus olen vielä ihan sikamaisen kateellinen itselleni siitä, että silloin oli niitä luppopäiviä. Ainakin sitten kun olen siinä hieman sisältöä antavassa ja hirmuisen väsyttävässä työssä.

• Tykkää
Reactions: sinisulka
Herranjumala minähän melkein ymmärrän sinua! Eihän kotona olemisessa ole kauheasti haastetta silloin kun lapset on muualla. Mutta pyrin ajattelemaan niin, että joskus olen vielä ihan sikamaisen kateellinen itselleni siitä, että silloin oli niitä luppopäiviä. Ainakin sitten kun olen siinä hieman sisältöä antavassa ja hirmuisen väsyttävässä työssä.

Joo no en mä mitään väsyttävää työtä haluiskaan, et mielummin lähen kohta vuokraamaan leffan ja hakemaan valmisruokaa sekä siideriä ajan ratoksi :D ja ehkä käyn nyt treffeillä....saatan löytää lapsille isän sillä viikolla, minkä ne on poissa :D mutta siis joku kiva siisti perustyö esim. myyjänä vois olla mun juttu.

Joo no en mä mitään väsyttävää työtä haluiskaan, et mielummin lähen kohta vuokraamaan leffan ja hakemaan valmisruokaa sekä siideriä ajan ratoksi :D ja ehkä käyn nyt treffeillä....saatan löytää lapsille isän sillä viikolla, minkä ne on poissa :D mutta siis joku kiva siisti perustyö esim. myyjänä vois olla mun juttu.
Eiku opettajaksihan halusit, viimeiset 10 vuotta?

• Tykkää
Reactions: sinisulka
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25606998:
Parempi vaan ,kun laiskottelet himassa ja odotat,että löydät sen unelmien prinssin joka elättää sut ja lapses...puolittaa viel eksänkin kanssa kulut ni sun ja eksän välit paranee. :D

Joo :D sitä tässä kattellessa...tälle päivälle en jaksa treffejä silti hommata. Aion nauttia omasta seurastani vaan :)

no otat ne kommentit vaikka kehitysehdotuksina :xmas:

Mä en tartte kenenkään päättömien ihmisten kehitysehdotuksia..kenenkään ei tarvitse mulle tulla sanomaan, että miten mä elän!! Jos mun mielestä on ok olla seksisuhteessa exään, niin se on sitten myös mun mielestä ok eikä kenekään tarvitse tulla siihen mitään ruikuttamaan!!

Mä en tartte kenenkään päättömien ihmisten kehitysehdotuksia..kenenkään ei tarvitse mulle tulla sanomaan, että miten mä elän!! Jos mun mielestä on ok olla seksisuhteessa exään, niin se on sitten myös mun mielestä ok eikä kenekään tarvitse tulla siihen mitään ruikuttamaan!!

:O unohtuko aamulääkkeet ottamatta vai joko sä oot kännissä?

Yhteistyössä