Miksi Kaksplussan palstan muut osiot kuin mitäs nyt on kielletty rekisteröitymättömiltä????????

  • Viestiketjun aloittaja Hirrirrri
  • Ensimmäinen viesti
Minä kuten varmaan muutkin kirjoittavat ilman rekisteröitymistä, jotta eivät tule tunnistetuiksi. Vaikeampi tunnistaa, kun ei tiedä mitkä kaikki "anonyymi" viestit on kyseinen tyyppi lähettänyt. ;)
Eli että voi valehdella ja/tai kirjoitella mitä sattuu? Mihin muuhun tarkoitukseen pitäis pystyä olemaan anonyymi? Pelkäät että mustana puhuisit ittes pussiin?
 
  • Tykkää
Reactions: ohukainen
Minä kuten varmaan muutkin kirjoittavat ilman rekisteröitymistä, jotta eivät tule tunnistetuiksi. Vaikeampi tunnistaa, kun ei tiedä mitkä kaikki "anonyymi" viestit on kyseinen tyyppi lähettänyt. ;)
on ihmiksi niin ei se mustuus haittaa. Muakaan oo haitannu koskaan. tosi aroista en kirjota ollenkaan tai poikkeuksellisesti harmaana. Joku roti pysyy kun kuka vaan ei voi räkyttää mitä vaan.
 
Hirrirrri
jollei profiiliin laita tunnisteita niin ei se musta nick paljasa yhtään enempää kun harmauskaan. Sama asia olla hirrirri harmaana tai mustana. Kun muuten ei paljastele.
No jos nyt ajattelee, että kirjoittelee aina mustana ja käy päivittäin kaksplussalla... viestejää kertyy pika pikaa päälle 1000. Jos joku on oikein utelias ja lueskelee käyttäjän aiempiä viestejä palstalla, joista käy siis ilmi mielipiteitä, mielenkiinnon kohteita, perheen kokoa yms. niin kyllähän siinä voi sitten tunnistaa.
 
No jos nyt ajattelee, että kirjoittelee aina mustana ja käy päivittäin kaksplussalla... viestejää kertyy pika pikaa päälle 1000. Jos joku on oikein utelias ja lueskelee käyttäjän aiempiä viestejä palstalla, joista käy siis ilmi mielipiteitä, mielenkiinnon kohteita, perheen kokoa yms. niin kyllähän siinä voi sitten tunnistaa.
no onko tuo nyt vaarallista?
 
  • Tykkää
Reactions: Draumsyn
No mikäs sua estää kirjoittelemasta tänne harmaana ja mustana muualle. Mun mielestä on äärimmäisen hyvä että noihin muihin osioihin ei saa kirjoitella ilman rekisteröitymistä, sen verran törkeää läppää heitetään täälläkin keskenmenoketjuihin ja muihin arkoihin asioihin.
 
  • Tykkää
Reactions: Eedla ja Draumsyn

Yhteistyössä