Hääasiaa! :) (ohjelmasta..)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hömpäppää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hömpäppää

Vieras
Kuinka yksityiskohtaisesti te ootte tehny hääohjelman teidän häihin? Siis se ohjelma, mikä tulee pöytiin vieraitten luettavaksi. Voiko laittaa semmoisiin kohtiin vaan, että "ohjelmaa" kun on vaikka jotain leikkiä/lauluesityksiä? Ja mites kauan teillä on suunnilleen mennyt ruokailuun? Meillä n. 70 vierasta.

Meillä oli tuon verran vieraita ja tais olla ruoka pöydässä 1,5 tuntia. Sen yhteydessä oli pari puhetta. Sit yleistä hälinää ja sit kakku. Kolme tuntia oli ruokailun aloituksen ja häävalssin välissä. Ohjelma meillä oli seuraava ilman mitään aikoja

Onnittelumalja

Ruokailu

Hääkakku ja kahvi

Häävalssi

Seurustelua,
musiikkia ja tanssia

Iltapala

Kimppuja ja sukkanauhoja

Juhlat jatkuvat klo XX asti

Ja siis kaikki ohjelma oli tuolla sisällä. Ei niistä mitään erikseen infottu. Kaaso ja BM piti huolen että porukka ties mitä milloinkin tapahtui ja kokosi porukkaa kasaan ohjelmaa varten. Ja sitä paitsi ei mekään itse tiedetty mitä ohjelmaa häissä olisi :D

=), kiitti vastauksestasi! :) Tuohon tyyliin itsekin luonnostelin. Tosin meillä taitaa tulla ruokailun ja kahvittelun väliin vähän jotain ohjelmaa. Mutta että onko ihan tyhmästi, jos laittaa suunnilleen näin:

alkumaljat
ruokailu
ohjelmaa
hääkakku ja kahvi
häätanssi
ohjelmaa
hääkimpun ja sukkanauhan heitto

=), kiitti vastauksestasi! :) Tuohon tyyliin itsekin luonnostelin. Tosin meillä taitaa tulla ruokailun ja kahvittelun väliin vähän jotain ohjelmaa. Mutta että onko ihan tyhmästi, jos laittaa suunnilleen näin:

alkumaljat
ruokailu
ohjelmaa
hääkakku ja kahvi
häätanssi
ohjelmaa
hääkimpun ja sukkanauhan heitto

Periaatteessahan noi sukkanauhat ja muutkin mielletään ohjelmaksi niin jos laitat noin niin pitäiskö sun avata mitä ohjelmaa nuo muutkin pitää sisällään?

Meillä oli reilu 100 vierasta ja ruokaan varattu muistaakseni parituntia. Kellon ajat ohjelmassa oli viitteellisiä. esim. klo 15 ruokailu. n. klo. 17.00 Ohjelmaa klo 18.00 Hääkakunleikkaus ym. Ei kylläkään tiedetty ohjelmasta mitään etukäteen, joten siksi laitoimme n. ajat :)

No minä en kyllä näe mitään syytä miksei siellä voisi olla osa ohjelmasta tuon yleisen ohjelmaa-termin alla vaikka ne heitot olisikin erikseen mainittu. Siis tottakai nekin on ohjelmaa, mutta ne nyt vaan on haluttu syystä tai toisesta tarkemmin mainita, en edes pidä sitä outona. Mutta makuasia kai sekin. (Enemmän mua vieraana harmittais se alkottomuus kuin mikään mitä ohjelmalappusiin voi kirjoittaa ;) )

No minä en kyllä näe mitään syytä miksei siellä voisi olla osa ohjelmasta tuon yleisen ohjelmaa-termin alla vaikka ne heitot olisikin erikseen mainittu. Siis tottakai nekin on ohjelmaa, mutta ne nyt vaan on haluttu syystä tai toisesta tarkemmin mainita, en edes pidä sitä outona. Mutta makuasia kai sekin. (Enemmän mua vieraana harmittais se alkottomuus kuin mikään mitä ohjelmalappusiin voi kirjoittaa ;) )

Jep, jotenkin tykkäisin, että tuo kimpun ja sukkanauhan heitto on mainittu erikseen. Tulee ohjelmaankin enemmän tekstiä. :D
Joo, eiköhän sinne niitäkin vieraita tule, keitä se alkottomuus harmittaa.. :D Mutta ne kaikki kyllä myös varmaan osaa arvata, että alkottomat juhlat tulee. Voivat lähteä sit keskenään ryyppäämään, kun me ollaan lähdetty viettämään hääyötä.. ;)

Jep, jotenkin tykkäisin, että tuo kimpun ja sukkanauhan heitto on mainittu erikseen. Tulee ohjelmaankin enemmän tekstiä. :D
Joo, eiköhän sinne niitäkin vieraita tule, keitä se alkottomuus harmittaa.. :D Mutta ne kaikki kyllä myös varmaan osaa arvata, että alkottomat juhlat tulee. Voivat lähteä sit keskenään ryyppäämään, kun me ollaan lähdetty viettämään hääyötä.. ;)

Juu, omat jatkot on ihan yhtä hyvä. =) Mukavaa juhlaa älkääkä stressatko liikaa, oikeastihan kukaan ei varmasti niitä ohjelmien sanavalintoja suurennuslasin kanssa analysoi. Ne kyllä alkaa tuntua isommilta jutuilta kuin ne oikeasti onkaan kun niitä omassa päässään tarpeeksi kauan pyörittelee. Musta ainakin tuo kuulostaa ihan asialliselta ohjelmalta.

Juu, omat jatkot on ihan yhtä hyvä. =) Mukavaa juhlaa älkääkä stressatko liikaa, oikeastihan kukaan ei varmasti niitä ohjelmien sanavalintoja suurennuslasin kanssa analysoi. Ne kyllä alkaa tuntua isommilta jutuilta kuin ne oikeasti onkaan kun niitä omassa päässään tarpeeksi kauan pyörittelee. Musta ainakin tuo kuulostaa ihan asialliselta ohjelmalta.

Kiitos! :) Juu, näinhän se menee. Just yritin miettiä, että miten mun ystävien häissä on nuo ohjelmat ollu, mut ei tuu kyllä mitään mieleen. :D Että ehkäpä kukaan ei tätä meidänkään ohjelmarunkoa tule kovin kauaa muistamaan. :P

Yhteistyössä