Eikä!! nyt mä taisin mokata ja nolata itteni!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikaliipasin sormi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pikaliipasin sormi

Vieras
Pistin viestin yhelle tyypille et lähtiskö seuraks yhelle kun ite ajattelin käydä mutta ei mun pitänyt laittaa sitä viestiä tai piti mut en ollu varma uskallanko mut sit vahingossa painoin sen menemään.
Siitä on nyt 20 min,kauankohan pitää oottaa vastausta jos nyt ees sitä tulee... Helkatti sentäs,siel se varmaan nauraa nyt mulle.

No eipä ainakaan tarvi pähkäillä että uskallatko vai etkö. :D Tuskinpa tuollaiselle kukaan nauraa. Jos ei sitä kiinnosta lähteä niin...no, nytpä ainakin näet kiinnostaako.

Tein kerran noin, eikä se helevatan tyyppi vastannut koskaan mitään. Sitten kuukausien päästä kun olin jo tavannut nykyisen, oli tää tyyppi päivitellyt, että ei ollut ensin tiennyt mitä vastata ja sitten ei ollut enää kehdannut kun oli mennyt tunti aikaa. Ja että ois pitänyt lähteä. No, omapa on menetyksensä :)

Nyt siitä on jo 25 min. Toki ymmärrän et sillä voi olla jo jotain menoa mutta ajattelin silti et jos on maisemissa niin ehkä vois liittyä seuraan.En uskaltanut soittaa:ashamed: Onko tässä nyt joku aikaraja et jos ei tietyn ajan sisällä tuu mitään vastausta niin tuskin tulee ollenkaan?

Ei tuohon taida olla aikarajaa. Tyyppi voi olla vaikka urheilemassa (1-1,5 h), elokuvissa (3 h), kännykkä voi olla kotona ja tietsikka rikki. Toivotaan että joskus vastaa, muuten jää varmasti inhottava olo. Minä arvostan aina aloitteen tekijöitä, olet rohkea!

Ei tuohon taida olla aikarajaa. Tyyppi voi olla vaikka urheilemassa (1-1,5 h), elokuvissa (3 h), kännykkä voi olla kotona ja tietsikka rikki. Toivotaan että joskus vastaa, muuten jää varmasti inhottava olo. Minä arvostan aina aloitteen tekijöitä, olet rohkea!

Ymmärrän toki just nää et sillä varmasti perjantai iltana on elämää ja silleen mutta kun en uskaltanut soittaa,parempi saada pakit näin kun se et sanotaan suoraan vaikka sillonhan se olis selvä peli.
Täytyy kai sitten lähteä yksin sinne yhelle...juomaan se yks siihen et nolottaa! Oli muuten elämäni eka kerta kun teen aloitteen!

No miten tää nyt pitäs ottaa .siltä tuli viesti et ei oon mua unohtanut,mut et tänään on vähän huono päivä kun ollu kuumeessa ja jotain(ollu kuulemma jossain leikkauksessa),laitto et ois ollu kiva nähä et sopisko joku toinen päivä. Mitä mä tohon nyt vastaan?! onko se nyt oikeesti kiinnostunut vai ei? helkatti kun en mä osaa miehiä lukea! AUTTAKAA!!

No ei se ois ehdottanut toista päivää jos ei ois kiinnostunut. Eli sanot, että voidaan nähdä joku toinenkin päivä, ilmoittele vaikka kun olet parantunut tms. Siten jätät pallon sille, eli se saa päättää päivän. Siten et ole liian päällekäyvä.

Mä iskin mun miehen, tein aloitteen ja kyllä kannatti. :)

No miten tää nyt pitäs ottaa .siltä tuli viesti et ei oon mua unohtanut,mut et tänään on vähän huono päivä kun ollu kuumeessa ja jotain(ollu kuulemma jossain leikkauksessa),laitto et ois ollu kiva nähä et sopisko joku toinen päivä. Mitä mä tohon nyt vastaan?! onko se nyt oikeesti kiinnostunut vai ei? helkatti kun en mä osaa miehiä lukea! AUTTAKAA!!

Vastaat että juu mennään toinen kerta, paranemisia, toivottavasti et ole kovin kipeä leikkauksen jäljiltä!

Mä olen niin pölhö et oikeesti nyt tuntuu et se vaan keksi syyn ettei tarvis tavata....Se kyl vaikutti tosi ujolta sillo ku pikasesti tavattiin ja pyys mun numeroa. Voi hitsin hitsi! Mites mä nyt muotoilen sen viestin...

No laita että joo sopii hyvin, laita viestiä sitten kun sulle käy, tai jotain tollasta :) Siis heität tavallaan pallon sille seuraavaan yhteydenottoon niin sun ei tarvi koko aikaa sitä pyydellä, ja samalla se tietää että toivot sen ottavan yhteyttä kun sille sopii.

No nyt pistin viesti et sopii joku muukin päivä ja et soittele/viestittele sitten kun sopii ja mitä muuta vielä siinä oli.Ai niin ainakin toivotin paranemisia ja jotain. Saa nyt nähä miten käy... kauankohan sitä yhteydenotta nyt sit pitää ootella? tai siis et millon voi todeta et ei se ota yhteyttä?
on meinaa tosi kurjaa jos nyt laitto et sopisko joku muu päivä ja sit ei koskaan ota yhteyttä et olis sit heti sanonut et ei kiinnosta. Mulla vissiin vähän huono itseluottamus tällästen asioiden suhteen.

Jos on ujo mies ja siitä ei mitään kuulu, niin ottaisin vielä yhteyttä. Et voi nolata itseäsi kovin pahasti, mutta voi harmittaa kovasti, jos ei tuosta tulekaan toisen saamattomuuden takia mitään.

[QUOTE="vieras";25590550]Jos on ujo mies ja siitä ei mitään kuulu, niin ottaisin vielä yhteyttä. Et voi nolata itseäsi kovin pahasti, mutta voi harmittaa kovasti, jos ei tuosta tulekaan toisen saamattomuuden takia mitään.[/QUOTE]

En mä tiedä onko se ujo mutta vähän se vaikutti siltä mitä nyt ehdin muutaman sanan sen kanssa vaihtaa kun tavattiin pikasesti. Mistä mä sitten tiedän jos ei ota yhteyttä että johtuuko se ujoudesta vai siitä ettei sitten olekaan kiinnostunut? ja tosiaan kauanko mun täytyy nyt kärvistellä täällä ennenkuin voi todeta et ei se ota yhteyttä.

ja entäs jos ottaisikin jo huomenna yhteyttä et tavataan tänään niin sitten on kyllä keksinyt tälle illalle valheen. Tässä sen nyt näkee miten mä väännän ja käännän asioita niin et itekään tiedä enää mistään mitään.

Yhteistyössä