Kauheeta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Amanda"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä sinänsä tykkään näistä ja haluaisin kamalasti päästä puristeleen tollasia. Mutta perkele kun söin samalla juustoa :x

Tämän voisi pistää aina niihin ketjuihin missä pyydetään hyviä laihdutusvinkkejä :D

• Tykkää
Reactions: HyäkkäysVaunu
Tosin toi video oli oksettava. Tuli paha olo. :D Ja nuo taitaa olla paiseita mitä tuossa videolla on, itsellä ei ainakaan sentäs noin isoja finnejä ole koskaan ollut...

Video oli kyllä ällö, mutta ai kun mä muuten tykkään finnien ja mustapäisen puristelusta.

Itselläni ei ole, mutta miehen ratsaan silloin tällöin kahta pumpulipuikkoa instrumentteina käyttäen! :p

Ei nuo kyllä mitään perusfinnejä ole, vaan paiseita. Itselleni tuli kerran kasvoihin melko lähelle silmää, ja voi kun sen oliskin saanut noin poksautettua!!! Mutta sen pää oli ihan ummessa... Kipu oli kyllä aikamoinen. Lääkärikään ei sitä tyhjentänyt vaan sain antibiootit jolla siitä sitten tulehdus hävisi ja patti pikkuhiljaa laski.

Mua on aina ihmetyttänyt näissä videoissa, että MIKSI nuo on päästetty noin isoiksi? :O Luulis, että ne on tosi kipeitä ja ne olis varmaan helpompi hoitaakin vähän pinempänä...

[QUOTE="vieras";25569769]Nust nuo "madot" just oli jännimpiä[/QUOTE]

Ne oli oksettavimpia. En kanssa tajua miksi noi hoidetaan vasta tuossa vaiheessa, helkutin isoina ja ällöttävinä.