Jännittää huomiset treffit exän kanssa ihan sikana

Alkuperäinen kirjoittaja En ymmärrä;25567068:
En oikein ymmärrä, jos hän on lapsesi isä eli teillä on pitkä menneisyys yhdessä, niin miksi tavata prisman parkkipaikalla.

Eikö olisi helpompaa, jos hän tulisi luoksesi lasta moikkaamaan ja tarjoisit syötävää siinä. Menet sitten lapsen kanssa illemmalla kahestaan kauppaan.

Eikö lapsenkin olisi mukavampi olla isin kanssa muualla kuin autossa.

Kumpi teistä sai idean, että tavataan siellä parkkipaikalla
Ex ei suostu oma-aloitteisesti tapaamaan tätä lasta :( koska sen mielestä sillä on velvollisuuksia vain meidän biologista lasta kohtaan...siis ei tätä, jonka isi se ei ole, mutta jolle se kuitenkin käytännössä on se ainoa oikea isi.

Sit toi, että exän nyksä ei tykkää jos ex viettää laatuaikaa mun luona ja täytyy sanoa, että aika tossun alla ex on kun on tohon taipunut...
mut jok. tap. tää on hyvä täs saa samalla hoijettua ostokset :)
 
Ex ei suostu oma-aloitteisesti tapaamaan tätä lasta :( koska sen mielestä sillä on velvollisuuksia vain meidän biologista lasta kohtaan...siis ei tätä, jonka isi se ei ole, mutta jolle se kuitenkin käytännössä on se ainoa oikea isi.

Sit toi, että exän nyksä ei tykkää jos ex viettää laatuaikaa mun luona ja täytyy sanoa, että aika tossun alla ex on kun on tohon taipunut...
mut jok. tap. tää on hyvä täs saa samalla hoijettua ostokset :)
Aijaha:saint:
 
ei luoja
Hahahaha, eli tilanne on siis se, että sinisulan eksä on luvannut heittää sinisulan käymään prismassa, ja sinisulka kuvittelee nyt että sillä on joku syvempi merkitys ja on itse ihan kympillä menossa treffeille. Mä voin niin kuvitella miehen ilmeen kun tuo haahka pärähtää paikalle jossain tissipaidassa ja kaivaa tupperwaret esiin. Ja ihan satavarmana se mies ajattelee päässään että "voi hyvä luoja, miksi mä koskaan sekaannuin tähän hulluun?" Sinisulka ei tietenkään siinäkään vaiheessa tajua mitään, vaan tulee sitten huomenna tänne selostamaan ihanista treffeistään eksän kanssa autossa. Kuinka epätoivoinen nainen voikaan olla. Säälin syvästi tätä ks. miestä ja näiden ihmisten lapsia(?)
 
Ai saakeli
Hahahaha, eli tilanne on siis se, että sinisulan eksä on luvannut heittää sinisulan käymään prismassa, ja sinisulka kuvittelee nyt että sillä on joku syvempi merkitys ja on itse ihan kympillä menossa treffeille. Mä voin niin kuvitella miehen ilmeen kun tuo haahka pärähtää paikalle jossain tissipaidassa ja kaivaa tupperwaret esiin. Ja ihan satavarmana se mies ajattelee päässään että "voi hyvä luoja, miksi mä koskaan sekaannuin tähän hulluun?" Sinisulka ei tietenkään siinäkään vaiheessa tajua mitään, vaan tulee sitten huomenna tänne selostamaan ihanista treffeistään eksän kanssa autossa. Kuinka epätoivoinen nainen voikaan olla. Säälin syvästi tätä ks. miestä ja näiden ihmisten lapsia(?)
Iso peesi. On niin epätoivonen, enkä ihmettele ku ei sillä miehiä juurikaan ole, exiään yrittää vokotella :D
 
Hahahaha, eli tilanne on siis se, että sinisulan eksä on luvannut heittää sinisulan käymään prismassa, ja sinisulka kuvittelee nyt että sillä on joku syvempi merkitys ja on itse ihan kympillä menossa treffeille. Mä voin niin kuvitella miehen ilmeen kun tuo haahka pärähtää paikalle jossain tissipaidassa ja kaivaa tupperwaret esiin. Ja ihan satavarmana se mies ajattelee päässään että "voi hyvä luoja, miksi mä koskaan sekaannuin tähän hulluun?" Sinisulka ei tietenkään siinäkään vaiheessa tajua mitään, vaan tulee sitten huomenna tänne selostamaan ihanista treffeistään eksän kanssa autossa. Kuinka epätoivoinen nainen voikaan olla. Säälin syvästi tätä ks. miestä ja näiden ihmisten lapsia(?)
Onko tämä treffi-idea Sinisulan vai haluaako ex myös laatuaikaa hänen kanssaan? Jos, niin silloinhan menevät suhteissaan ihan ristiin ja rastiin, eikä kukaan tunnu tietävän kenen kanssa haluaa olla, exien vai nyksien...
 
kaikkea sitä kuulee
Ex ei suostu oma-aloitteisesti tapaamaan tätä lasta :( koska sen mielestä sillä on velvollisuuksia vain meidän biologista lasta kohtaan...siis ei tätä, jonka isi se ei ole, mutta jolle se kuitenkin käytännössä on se ainoa oikea isi.

Sit toi, että exän nyksä ei tykkää jos ex viettää laatuaikaa mun luona ja täytyy sanoa, että aika tossun alla ex on kun on tohon taipunut...
mut jok. tap. tää on hyvä täs saa samalla hoijettua ostokset :)
Ompa kyllä kumma kun nyxä ei tykkää, että mies viettää LAATUaikaa exänsä kanssa?!?! :eek:
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25567202:
tollasen vajakin sanomana ja arviona tuo on melko huvittavaa. :LOL:
Kohta mä en enää jaksa uskoa, että sä teet jatkuvasti tällästä käänteistä vispilän kauppaa...en ole helppo, vaikka sanonkin suoraan, että sun kannattaa kääntää kurssia posiitivisempaan päin, jos vielä koitat tavoitella mua!!!
 
Onko tämä treffi-idea Sinisulan vai haluaako ex myös laatuaikaa hänen kanssaan? Jos, niin silloinhan menevät suhteissaan ihan ristiin ja rastiin, eikä kukaan tunnu tietävän kenen kanssa haluaa olla, exien vai nyksien...
Heh no exän puolelta me ollaan vaan kavereita :) ja se onnistuukin mustakin aina siihen saakka ihan hyvin, kunnes päädytään sänkyyn :) sit mä aina innostun ja ex ottaa takapakkia...mut lopulta kaikki kääntyy aina parhain päin!
 
ei luoja
Ei oo kyse siitä, että mä vokottelisin exää
Ai jumalauta, no mistäs sitten? Kuinka tyhmä sä oikeasti olet? Oisko tollanen ihmisen piinaaminen ja vainoaminen mukvaa sun mielestä jos itse olisit uhrina ja joku sekanen mies vaan väkisin hankkiutuis sun kaa treffeille ja käyttäis taloudellisesti hyväks kaiken aikaa. Sun täytyy totta tosiaan olla ihan saakelin hyvännäköinen että miehes on koskaan suhun sekaantunut, koska fiksu tai hyväluonteinen sä et todellakaan ole.

Ai herranjumala mä kuolen kohta nauruun. :D
 
Ai jumalauta, no mistäs sitten? Kuinka tyhmä sä oikeasti olet? Oisko tollanen ihmisen piinaaminen ja vainoaminen mukvaa sun mielestä jos itse olisit uhrina ja joku sekanen mies vaan väkisin hankkiutuis sun kaa treffeille ja käyttäis taloudellisesti hyväks kaiken aikaa. Sun täytyy totta tosiaan olla ihan saakelin hyvännäköinen että miehes on koskaan suhun sekaantunut, koska fiksu tai hyväluonteinen sä et todellakaan ole.

Ai herranjumala mä kuolen kohta nauruun. :D
Kyse on kaveruudesta, joka on ehkä laajempaa kuin tavallisten ihmisten kaveruus :) Meidän ystävyyteen kuuluu myös se, että autetaan toisia ja tarjotaan toiselle tarvittaessa lämpöä ja läheisyyttä. Me ollaan perhe
 
Kohta mä en enää jaksa uskoa, että sä teet jatkuvasti tällästä käänteistä vispilän kauppaa...en ole helppo, vaikka sanonkin suoraan, että sun kannattaa kääntää kurssia posiitivisempaan päin, jos vielä koitat tavoitella mua!!!
mä tavottelen ainoostaan sun täydellistä häipymistä.
kolmannen kerran vielä pakko toistaa itteensä. ennemmin kaadun puukkoon kun tapailen tollasta. :D
 
  • Tykkää
Reactions: sinisulka
Harmaa varmaan
Mun onkin tehnyt mieli kysyä mitä ap pisti sillon niihin juhliin, olisko olleet häät, päälle kun aikoi pitää eksänsä pään tiukasti itseensä päin käännettynä ja miten siinä loppujen lopuksi kävi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25567288:
mä tavottelen ainoostaan sun täydellistä häipymistä.
kolmannen kerran vielä pakko toistaa itteensä. ennemmin kaadun puukkoon kun tapailen tollasta. :D
Ok no jätetään tää sit tähän eikä muistella pahalla! Kaikkea hyvää sulle ja toivottavasti löydät vielä naisen, joka tajuaa sua. :heart: ps. oon aina valmis silti kuuntelemaan sua.
 

Yhteistyössä