Myyjä suuttui kun en muistanut tupakkani numeroa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja röökihuuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

röökihuuli

Vieras
No Ok oli pitkä jono ja en nyt sattunut muistamaan mikä se minun tupakkani numero on siinä koneessa joten kysyin.
Myyjä tiuskii ettei ole aikaa alkaa nyt katsomaan ja etkö jo voisi muistaa mikä se numero on.
No jäi sitten tupakat ottamatta, tosin infosta ne sitten kyllä hain ;)
Mutta,
jos joka kirotun kaupassa ne on eri numeron takana niin miten ihmeessä muistan että olikohan ne nyt tuossa citymarketissa numeron 20 vai olikohan se keskustan citymarketissa numeron 20 takana vai olikohan se sittenkin s-marketissa vaiko prismassa tai vaikkapa K-kaupassa vai minkähän numeron takaata löydän tupakkani prismasta.
Käyn hyvin usein näissä ruokakaupoissa ja en todellakaan jaksa muistaa mikä oli missäkin kaupoissa.

Olisi paljon helpompaa jos jokaisella kaupalla ne olisi samojen numeroiden takana niin näin me itsemme myrkyttäjät emme hidastasi sitä kassajonoa.

Eräs myyjä sanoi minulle että ne numerot eivät saa olla samoja, sekä että joka kaupasta ne pitää aika ajoin vaihtaa. Olisit vaan sanonut sille akalle (saletisti oli nainen), että turpa kiinni ja lista tänne. Valitukset voi osoittaa Arkadianmäelle, missä sen sijaan että ratkottaisiin oikeita ongelmia, kulutetaan verovaroja idioottimaisiin
holhouslakeihin jotka eivät tee mitään muuta kun kiusaa kansaa.

Ei vittu mitä paskaa. Vaikka en itse edes polta.

Oikein teille luusereille, ettette saa myrkkyjänne helpolla. Teidän päällenne pitäisi ostotilanteessa sylkeä, sen verran aiheutatte tupakoinnillanne vahinkoa läheisillenne ja yhteiskunnalle!

[QUOTE="Mää";25566063]Oisit antanut palautetta, eihän noin voi toimia palveluammatissa.[/QUOTE]

Annoin samalla kun menin sinne infoon hakemaan röökini.
En yksinkertaisesti jaksanut alkaa kiukuta sen myyjän kanssa kun hän kerran teki selväksi ettei aijo katsoa sitä numeroa.

Se on ihan sama mitä joku myyjä kitisee. Sinä olet asiakas ja hän palvelee sinua. Muistuttaaksesi häntä asemastaan suosittelen valituksen tekemistä kauppiaalle.

vaikka itse en tupakoinnista pidä ollenkaan niin tämä holhoaminen menee jo tosi pitkälle. Onhan se hyvä, että alaikäiset ym. eivät tupakkaa ainakaan helpolla saa, mutta että aikuisetkaan eivät sitä saa niin onhan tämä hassua. Itse olisin varmaan myös painellut kaikki numerot ja antanut kassalle kasan askeja " koska et voinut numeroa katsoa niin ole hyvä"

• Tykkää
Reactions: Scindapsus
[QUOTE="huokaus";25566164]ja sama pätee sitten kahviin? :O kahvi kuin kahvi, tai maito kuin maito ym..
Väliäkö sillä jos et pidä saludon mausta tai maitosi pitäisi olla vähälaktoositonta..[/QUOTE]

Harvemmin vedän kahvia tahi maitoa keuhkoihini.

Hö,törkeetä!
Minä ajoittain mummolle haen tupakkaa ja viime kerrasta aikaa,eikä silloin ollut noita numero juttuja mutta miten mä voisin tietää mikä numero se on?? :O

Itsehän en tupakoi, mutta kyllä mä silti olen vähän kuin puulla päähän lyöty tämän uuden lain myötä. Siis mitä ihmettä. No pitipä sitten etsiä, että miksi ja kyllä, tämänkin artikkelin mukaan ap:ta palvellut myyjä toimi väärin.

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/01/1470078/muistipelia-kaupan-kassalla---uusi-tupakkalaki-hammentaa

Menisin ihan piruillakseni seuraavallakin kerralla hänen kassalleen ja sanoisin "joko sulla nyt olis aikaa palvella asiakasta?" Kyllä se heidän ammattinsa sitä palvelemista on siinä missä hoitajakaan ei voi sanoa vanhukselle, että sori ei oo aikaa antaa sulle lääkkeitä nyt.

Eräs myyjä sanoi minulle että ne numerot eivät saa olla samoja, sekä että joka kaupasta ne pitää aika ajoin vaihtaa. Olisit vaan sanonut sille akalle (saletisti oli nainen), että turpa kiinni ja lista tänne. Valitukset voi osoittaa Arkadianmäelle, missä sen sijaan että ratkottaisiin oikeita ongelmia, kulutetaan verovaroja idioottimaisiin
holhouslakeihin jotka eivät tee mitään muuta kun kiusaa kansaa.

Ei vittu mitä paskaa. Vaikka en itse edes polta.

Voiko tää olla totta? Siis miksi niitä pitäis vaihdella?

Mut tiättekö mikä ois hauskaa? Jos tupakkaa pitäis etsiä kaupasta aarrekartan avulla :D

[QUOTE="sondersson";25566201]Voiko tää olla totta? Siis miksi niitä pitäis vaihdella?

Mut tiättekö mikä ois hauskaa? Jos tupakkaa pitäis etsiä kaupasta aarrekartan avulla :D[/QUOTE]

Tai jos kaupoissa kassojen tuntumassa olisi juoksumatot - siinä kun juokset kilometrin, tippuu luukusta tieto minkä numeron takaa saa minkäkin tupakka-askin. (Ja numerot luonnollisesti vaihtuu joka päivä)

:laugh:

Lähetäpä postia kansanedustajille etunimi.sukunimi@eduskunta.fi

Itsekään en polta, mutta näiden punaniskaviherpipertävien kukkahattutätien natsismi alkaa jo riittää!

Vinkki: ota myös kännykameralla kuva listasta.

Tai jos kaupoissa kassojen tuntumassa olisi juoksumatot - siinä kun juokset kilometrin, tippuu luukusta tieto minkä numeron takaa saa minkäkin tupakka-askin. (Ja numerot luonnollisesti vaihtuu joka päivä)

:laugh:

Älkää yllyttäkö, tiedä vaikka toteuttasi. Sen verran hulluiksi nämä "lait" on menneet.
Koskahan palataan siihenkin että on vain palvelutiski josta pyydetään ruokatarvikkeista lähtien kaikki.

Yhteistyössä