Laihduttajat! Kauanko menee, että rasva vatsasta alkaa vähentyä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja masentunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

masentunut

Vieras
Mulla nyt bmi 25 (168/ 71) ja tarkoitus olisi 10 kiloa pudotella painoa tästä. Ongelmakohta on vatsa ja reidet, vatsa ei ole mikään hillittömän iso, mutta siihen kertyy aika hyvin rasva ja sitä se ekana lähteekin. Reisissä pysyy aika sitkeästi.

Syön 1200-1500 kaloria päivässä ja liikun hyötyliikunnat töihin ja lisäksi tunti reipastempoistajumppaa päivittäin. Missä ajassa tämän vatsan pitäisi alkaa pienentyä? En jaksaisi tätä olomuotoa enää hetkeäkään:(

Onko toivoa olla toukokuuhun mennessä 10 kiloa hoikempi?

Terves, jos sulta katoo rasva ensin mahasta, niin siinä ne tulokset tosiaan ekana näkyykin. reisistä sitten katoo viimesenä. olen samanlainen, vy on nykyään 64cm mutta lanteita löytyykin sitten 96cm verran :D alkupainoni oli parisenvuotta sitten 77kg ja pituutta 163cm siittä kutistuin 57kg:n ja aikaa meni muistaakseni alle vuosi, heinäkuussa alottelin ja seuraavana kesänä olin jo hoikka.
jos miettii, että kuukaudessa saisi pois 3kg niin 10kg painon pudotus on mahdollista hyvinkin, mutta itsekuria se vaatii paljon :)

Mulla nyt bmi 25 (168/ 71) ja tarkoitus olisi 10 kiloa pudotella painoa tästä. Ongelmakohta on vatsa ja reidet, vatsa ei ole mikään hillittömän iso, mutta siihen kertyy aika hyvin rasva ja sitä se ekana lähteekin. Reisissä pysyy aika sitkeästi.

Syön 1200-1500 kaloria päivässä ja liikun hyötyliikunnat töihin ja lisäksi tunti reipastempoistajumppaa päivittäin. Missä ajassa tämän vatsan pitäisi alkaa pienentyä? En jaksaisi tätä olomuotoa enää hetkeäkään:(

Onko toivoa olla toukokuuhun mennessä 10 kiloa hoikempi?

Hmmm... syötkö varmasti tarpeeksi? Tunti jumppaa+hyötyliikunnat on aika paljon päivässä. Vaarana on, että elimistö alkaa pistämään vastaan. 3kg viikossa on aika iso tavoite. Mitäs jos koittaisit laihtua 10kg elokuuhun mennessä, olisi hiukan realistisempi tavoite.
Oletko jossain laihdutusryhmässä tms?

Yhteistyössä