"Sanna"
Poikani 112 cm pitkä ja painoi neuvolassa 22 kg, on kuulemma ylipainoinen, vaikka ei siltä kyllä näytä.
Juu anna vaan olla =)Meillä on erittäin hoikka poika, sekään ei ole niin hyvä. Ikinä ei oo hyvä =)Meillä lapsi oli 5v. neuvolassa 22 kg ja 109 cm. Ylipainoinen tuli meillekin statukseksi. Ja minä entisenä ylipainoisena äitinä, otin siitä itseeni ja kauhean ongelman.
Poika täyttää keväällä 6 ja on edelleenkin 22 kg, mutta pituutta on tullut onneksi lisää. Ehkä 114 cm tällä hetkellä.
Lapsi ei ole lastenlääkärin mielestä ylipainoinen, tosin ei ole kukkakeppikään.
Just tossa vaimolle sanoin tuosta aamusella että mappi ö on oikea osoite niille käyrille ja tilastoille mitä ne siellä plärää kuin raamattua.Alkuperäinen kirjoittaja Miä;25561608:Juu anna vaan olla =)Meillä on erittäin hoikka poika, sekään ei ole niin hyvä. Ikinä ei oo hyvä =)
Sama täällä! Eikä tuokaan mikään laiha ole, vaan lihaksikas. Isosisko 132 cm painaa 23 kg, mut se onkin laiha.poika 6v painaa 22kg pituutta 122
Kunhan kasvaa ns. omilla käyrillään niin kaikella muulla voit pyyhkiä hanurisi, sori suorasukaisuuteniJust tossa vaimolle sanoin tuosta aamusella että mappi ö on oikea osoite niille käyrille ja tilastoille mitä ne siellä plärää kuin raamattua.
niin, minä kun olen herra herkästi puhuva.Alkuperäinen kirjoittaja Miä;25561647:Kunhan kasvaa ns. omilla käyrillään niin kaikella muulla voit pyyhkiä hanurisi, sori suorasukaisuuteni
Mun mielestä taas on hyvä että kasvua tarkkaillaan ja ne käyrät on hyvä apuväline siinä jos nopeasti tapahtuu muutoksia. Meillä esim paino käyrä tipahti -10 stä -30 neen ja sen myötä löytyi myös krooninen sairaus.Just tossa vaimolle sanoin tuosta aamusella että mappi ö on oikea osoite niille käyrille ja tilastoille mitä ne siellä plärää kuin raamattua.