En osaa demonisoida Niinistöä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lunatic

Vieras
Vaikka äänestin Haavistoa. Minusta Niinistö on ihan fiksun olonen äijä, ja vuosien myötä pehmennyt.
Taidan olla itsekin vuosien myötä pehmennyt, muistan ajan jolloin vihasin Niinistöä, nyt suoraansanoen pidän siitä. Enemmän Niinistön kemiat kolahtaa minuun kuin Haaviston kemiat, mutta arvojen takia nyt äänestin kuitenkin Haavistoa.

Olenko huono Haaviston äänestäjä? :snotty:

Kyllä Niinistökin ihmisoikeuksia ajaa kehitysmaihin. Ei se Haavisto ainoa ole.

http://www.hs.fi/politiikka/Niinist%C3%B6+tekisi+ihmisoikeuksista+vientituotteen/a1305554215003

Äänestin Niinistöä kuusi vuotta sitten ja äänestän nytkin. Pidän kuitenkin ihmisenä enemmän Haavistosta (jos nyt julkisuuskuvan ja haastattelujen perusteella voi noin sanoa). Jos siis sinä olet huono Haaviston äänestäjä, minä olen myös huono Niinistön äänestäjä. :D

mulla on vähän samat mietteet. Toisaalta oon kyllä hirveen innoissani Haaviston suosiosta ja kaikesta hypetyksestä :))
Ehkä Niinistöön on jo ehtiny ajan kanssa tottua ni ei enää ärsytä samalla tavalla kun aiemmin.

Olen erittäin tyytyväinen ensimmäisen kierroksen tulokseen. Kaksi parasta ehdokasta pääsi jatkoon ja olen oikein iloinen kummankin menestyksestä vaikka Haavistoa äänestin ja hänen puolestaan liputan.

Mutta eikös se ole positiivinen asia, ei ainakaan tule raivo sitten tuloksista. :saint:

t.Huono Niinistöläinen jonka mielestä molemmat on hyviä vaihtoehtoja kuitenkin. :xmas:

Vaikka äänestin Haavistoa. Minusta Niinistö on ihan fiksun olonen äijä, ja vuosien myötä pehmennyt.
Taidan olla itsekin vuosien myötä pehmennyt, muistan ajan jolloin vihasin Niinistöä, nyt suoraansanoen pidän siitä. Enemmän Niinistön kemiat kolahtaa minuun kuin Haaviston kemiat, mutta arvojen takia nyt äänestin kuitenkin Haavistoa.

Olenko huono Haaviston äänestäjä? :snotty:

Siitä tuli pehmeä ja isällinen kun otti itselleen "lapsivaimon". :D

Alkuperäinen kirjoittaja niin istö;25558481:
? Eli minun mielipiteeni on sinusta vain vitsi, mutta Haaviston kannattaja saa suureen ääneen ihmetellä kovaan ääneen miksei nyt osaa demonisoida Niinistöä- ikään kuin se olisi jotakin mitä jokaisen pitäisi tehdä?

Jaa jaa...

Ei se Niinistö ele sen "realistisempi" vaihtoehto kuin Haavistokaan.

Vaikea kai häntä on enempää demonisoida, koska on 700-vuotta vanha vampyyri. Kuvassa Niinistö Ranskassa 1800-luvulla:

http://static.neatorama.com/images/2006-08/carte-de-visite-sandow.jpg

Niinistön usein viekkaasti hymyillen mainitsema uusi maailmanjärjestys ei liity ihmisiin.

[QUOTE="vieras";25558370]Olen erittäin tyytyväinen ensimmäisen kierroksen tulokseen. Kaksi parasta ehdokasta pääsi jatkoon ja olen oikein iloinen kummankin menestyksestä vaikka Haavistoa äänestin ja hänen puolestaan liputan.[/QUOTE]

Mutta eiks ois kiva että vähän vois inhota Niinistöä..

Yhteistyössä