pakko nyt purkaa kiukkua teille .. kaverini toiminnasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Myytar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Myytar

Vieras
eräs ystäväni asuu tuossa lähellä lastensa kanssa & puhuimme tänä aamuna puhelimessa, että menisin sinne kylään lapseni kanssa. ystäväni sanoi tuolloin
(noin klo 9.00) että " me lähdetään nyt asioille, tulkaa kahdentoista pintaan ".
no, kello on melkein 12 & olemme lapsen kanssa ulkovaatteissa, ovella jo kun kännykkäni soi.. kyseinen ystävä siellä ilmoittelee että " me päästäänkin vasta nyt lähtemään! " vaikka ymmärrän, että lapsiperheissä tulee kaikenlaisia muuttujia niin olisi voinut kaveri soittaa ehkä HIMPUN verran aikaisemmin :mad:
olipa kivaa repiä pettyneeltä 2-veeltä vaatteet pois & sanoa, ettei voidakkaan vielä mennä.. nyt tämä meni muutenkin plörinäksi, kun tarkoitus että teen ruuan vasta vierailun jälkeen mutta taidankin nyt pistää karjalanpaistin uuniin ettei mene liian myöhäiseksi. ja loppuilta ei käy kaverilleni, eikä loppuviikko meille kummallakkaan joten voisi sanoa että vituks män koko vierailu... vaikka kaveri lupasi ilmoittaa kun on kotona niin en tiedä tuleeko tästä nyt mitään.
lähinnä harmittaa lapsen puolesta, kun olisi niin tahtonut leikkimään :(

niin ja jos joku ihmettelee, miksemme menneet vaikka puistoon kun kerran ulkovaatteissa jo olimme niin meillä molemmilla oli farkut.. ei mitään puistovarustusta !

[QUOTE="Pikkuinen Jättiläinen";25556154]Niin että ne nyt vasta lähti sinne asioille, kolme tuntia myöhemmin?? :O Joo, olisi ehkä voinut vähän aikaisemmin ilmoitella! Ärsyttäisi minuakin.[/QUOTE]

nimenomaan .

• Tykkää
Reactions: sinisulka
[QUOTE="vieras";25556148]Mene sen lapsen kanssa pihalle leikkimään ja odottamaan sitä kaveria. Kannattaako tuosta nyt elämää suurempaa draamaa kehittää.[/QUOTE]

ei, vaan pistän nyt ruuan uuniin & tyttö meni päiväunille. kaverilleni ei sovi, että tulemme enää neljän jälkeen mutta saa nyt kestää kun itse sotki suunnitelmat..!

Höh, olipa tökeröä ettei ilmoittanut. Mä olisin pukenut lapselle asianmukaiset vaatteet ja lähtenyt ulkoilemaan, sit kotiin ruoan laittoon ja unohtanut kokonaan tapaamisen tuon naapurin kanssa tältä päivältä.

Itse olen hylännyt tuollaiset kaverit kokonaan. Itse menen kutsuttuna aikana kylään ja meille tullaan kutsuttuna aikana. Vartti saattaa heittää suuntaan tai toiseen. Itse en jaksa niitä jotka soittaa että tullaan vaikka tunnin päästä vasta. Ellei olla sovittu niin että tullaan jostakin ajasta aamulla tai päivällä.

Sun kaveri sentään ilmotti. Mulla on/oli kaveri joka ei edes ilmotanut jos ei päässytkään. Ei kyllä vastannu viesteihinkään kun kyselin tuleeko vai ei.
Että ymmärrän ärtymyksesi!
Ja kun näitä tapauksia sattui kutakuinkin 8/10 sovitusta tapaamiskerrasta niin en enää viitsi edes yrittää. Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta.

Viimeksi muokattu:
Ilmeisesti kaverisi on niitä ihmisiä joilla kestää lähteminen? Ja joilla ei muutenkaan oo niin aikataulutettu elämä? Menee vähän sen mukaan mitä ehtii, enempää stressaamatta? Ymmärrän et harmittaa kun on sovittu joku aika, mutta kannattaa yrittää sopeutua toisen tyyliin elää ilman että kerää itelleen isoja harmituksia siitä, jos haluaa kaverin kanssa kuitenkin olla kaveri. Toiset vaan elää eri tyylillä kun ite ja siihen kannattaa koittaa sopeutua ja suhtautua niin että ei niin vakavissaan ota sovittuja aikoja, varautuu siis näihin tilanteisiin, jos itse elää taas tarkemmin suunnitellen. Meitä on täällä maan päällä vaan niin erillaisia ihmisiä :D Ei siis kannata suuttua tuollasesta ja itselleen kerätä pahaa mieltä siitä.

Yhteistyössä