Mitäpä teidän sunnuntai-iltaan?

"bab"
Aika surkeaa. Taidan elellä elämäni vaikeimpia aikoja. Sattuu niin paljon, vaikka järki sanoo, että jotkut muutokset ovat loppujen lopuksi kaikkien parhaaksi, vaikka ne miten raatelee...

Mutta, jotain hyvääkin, kuitenkin. Ajattelin pakottaa itseni taas liikkeelle, eli huomenna urheilemaan ja testailemaan uusia suksia.

On niin komeat maisemat, että herätän eloon valokuvaus-harrastuksenikin.
Ja pidän kiinni siitä lupauksesta; tänä vuonna tapaan heitä, keitä ikävöin, enemmän kuin aikoihin.

juuh
[QUOTE="bab";25553290]Aika surkeaa. Taidan elellä elämäni vaikeimpia aikoja. Sattuu niin paljon, vaikka järki sanoo, että jotkut muutokset ovat loppujen lopuksi kaikkien parhaaksi, vaikka ne miten raatelee...

Mutta, jotain hyvääkin, kuitenkin. Ajattelin pakottaa itseni taas liikkeelle, eli huomenna urheilemaan ja testailemaan uusia suksia.

Ja pidän kiinni siitä lupauksesta; tänä vuonna tapaan heitä, keitä ikävöin, enemmän kuin aikoihin.[/QUOTE]

Rankat ajat sulla menossa, itelläkin takkuaa pahemman kerran ja tuleva kevät hirvittää erinnäisistä syistä. Kyllä me selvitään, katse huomiseen päin!

"vieras"
Mies on veljellään saunomassa, tullee kohta takaisin.

Itse olen tässä palstaillut rauhassa tuikkujen valossa. Kohta suihkuun ja sitten sänkyyn lukemaan. Maha täynnä herkkuruokaa ja mustikkamuffinsseja.

"tytsyjen äiti"
Mies lähti yövuoroon töihin, ja mä edelleen yritän saada muksuja nukkumaan. 3-ja 4.v höpöttävät vieläkin huoneessaan ja hyppivät juomassa ja pissalla.. Mä teen iltapalksi itselleni marja-jogurtti smoothieta, ainoa ruoka joka pysyy tällä hetkellä sisällä. Eikä siis ole mitään viikonlopun jälkeistä krapulaa, vaan 11.raskausviikon pahoinvointia. Ei täällä tämän jännempää.

[QUOTE="bab";25553290]Aika surkeaa. Taidan elellä elämäni vaikeimpia aikoja. Sattuu niin paljon, vaikka järki sanoo, että jotkut muutokset ovat loppujen lopuksi kaikkien parhaaksi, vaikka ne miten raatelee...

Ja pidän kiinni siitä lupauksesta; tänä vuonna tapaan heitä, keitä ikävöin, enemmän kuin aikoihin.[/QUOTE]
:hug:

[QUOTE="tytsyjen äiti";25553638]Mies lähti yövuoroon töihin, ja mä edelleen yritän saada muksuja nukkumaan. 3-ja 4.v höpöttävät vieläkin huoneessaan ja hyppivät juomassa ja pissalla.. Mä teen iltapalksi itselleni marja-jogurtti smoothieta, ainoa ruoka joka pysyy tällä hetkellä sisällä. Eikä siis ole mitään viikonlopun jälkeistä krapulaa, vaan 11.raskausviikon pahoinvointia. Ei täällä tämän jännempää.[/QUOTE] Ah, itsellä vauvakuume, vaikkakaan huonoa oloa ei ole ikävä :D

Ipana tuli reissusta ja sammu kun saunalyhty kun pääsi kotisänkyyn nukkumaan :heart:
Mies tulee kotio puoliltaöin ja mä makaan täällä reporankana ja vahdin tota jalkavaivasta koiraa et mihin suuntaan menee. Katon puolella silmällä jussi-gaalaa ja v*tuttaa jo valmiiks aamuinen klo5.45 herätys. Musta kun ei millään saa aamu-ihmistä vaikka menisin illalla klo18 nukkumaan. Yök aamuille sanon mä :D

Yhteistyössä