Miksi Areena ei toimi?

  • Viestiketjun aloittaja yle.fi
  • Ensimmäinen viesti
Mä en oo varmaan vuoteen pystyny kattoon sieltä mitään kun pätkiipätkiipätkii. Usein katottiin ennen lapsen kans missatut lastenohjelmat ja ite seurasin kotikatua kokonaan areenan kautta, mut ei enää aikoihin oo toiminu :(
 
"joku"
Mä en oo varmaan vuoteen pystyny kattoon sieltä mitään kun pätkiipätkiipätkii. Usein katottiin ennen lapsen kans missatut lastenohjelmat ja ite seurasin kotikatua kokonaan areenan kautta, mut ei enää aikoihin oo toiminu :(
Joo mullakin just kotikadussa tulee aina vaan se pieni hetki... sinne vasempaan yläkulmaan, varmaan minuutin välein vähintään, tosi rasittavaa.
 
"vieras"
Siinä pitää ladata joku juttu eli painat sitä mustaa ruutua ja sitten lataat mcafree security jonkun jutun sieltä... Mä latasin pari päivää sitten ja johan alko toimimaan!!
 
täi
[QUOTE="vieras";25551508]Siinä pitää ladata joku juttu eli painat sitä mustaa ruutua ja sitten lataat mcafree security jonkun jutun sieltä... Mä latasin pari päivää sitten ja johan alko toimimaan!![/QUOTE]

Ei mulle tule mitään juttua, vaikka kuinka klikkailis pimeetä ruutua. Kaikki flash playerit ym. pitäs olla kans päivitettyjä.
 
Koistiska
Meillä kanssa pätki viimeisen kuukauden ja nyt ei näy kuin mustana ruutu. Meillä on nopein mahdollinen yhteys, ja kaikki muut esim eurosport näkyy moitteettomasti. Hyi YLE. Kertoisivat edes mitä pitää tehdä, vai eikö ne halua, että tietokoneella katsotaan ohjelmia. Meillä katsotaan uutiset.
 
"raivostunut"
Areena on toiminut koneessani toissapäivään asti, vaan nyt ei. Suorat kyllä näkyvät ja samoin arkisto. Missä vika? Klipeissä teksi 300: ja jotain tekstiä ja error!!!!! Joka ainoassa klipissä.
 

Yhteistyössä