Ymmärtääkö miehenne alkuraskauden jatkuvan pahoinvointinne, väsymyksenne jne?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mulla on koko ajan pahaolo, univaikeuksia ja vitutusta. Mies ei vaan käsitä tätä. Sanoo vaan, voi itku eikä ymmärrä jos mua vituttaa ja nukun huonosti. Käskee olla illalla miettimättä mitään ja ruveta nukkumaan.
Otan eron tosta siasta.

foodia
Kyllä se jonkun verran näkyy ymmärtävän. Tosin en mä odota että sen täytyy kokoajan olla mua hyvittelees ja ymmärtämässä ja kuuntelees, kuinka paha mun on olla.

"marianna"
Ymmärtää kyllä. Odotan kolmatta meille ja tässä raskaudessa alkuraskauden väsymys on ollut ihan kamalaa ja mies on hoitanut 3 ja 2 vuotiaat ihan kyselemättä kun olen vaan nukkunut. Viikot ollaan molemmat töissä ja illalla ja viikonloppuna olen melkein vain nukkunut viimeiset kolme viikkoa.
Ja olen tästä kyllä ihan äärettömän kiitollinen ja tiedetään molemmat että tämä väsymys alkaa kohta väistyä (toivottavasti)

kyllä ymmärsi hyvinkin, nyt vkoja 16 ja rista niin että enää ei kauheen paha olo.. mutta kun oli niin toi mitä milloinkin halusin ja hieroi jalkoja ja paijasi ja hoiti kodin ja isommat lapset ja ku oksentelin kauheesti niin pyyhki kosteella selkää ja otsaa..

väsytyksen olles kovimmillaan tuli jatkaan mun aloittamia kotitöitä ja kehotti meneen nukkumaan ja tuli jopa peittelemään

Yhteistyössä