Miksi te puette lapselle FARKUT tarhaan tms?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Menesittekö itse jumppaan farkut jalassa?Päiväkodissa touhutaan ja liikutaan paljon, joten voi mielestäni verrata jumppaan.
Pukekaa ne inhottavat farkut toppisten alle ja menkää ulos peuhaamaan...
Ei joo kuulu mulle ja ei liikua mua ja plaaplaaplaa.. Farkut on tosi epämukavat lapsille arkikäyttöön.
Ymmärrän toki nämä "farkut" jotka on pehmeät, kuminauhavyötäröisen tms, tai tyttöjen "farkkuleggarit", jotka joustaa jne.

Meillä ei ees oo lapsilla (2 ja 4) semmosia farkku-farkkuja, vaan ainoastaan ohuita, farkkumaisia joustovyötäröllisiä. Eivät varmasti oo toppisten alla sen hankalammat ku collegetkaan, päinvastoin kun ovat ohuemmat...

Koska mun lapseni rakastaa farkkuja. Aina kun saa itse valita mitä pistää päälleen niin jalassa on farkut. Siinä ei auta äitin selitykset siitä miten ne on epämukavat haalarin alla, leikkiessä jne. Toki lapseni on "mukavammissa" housuissa silloin kun minä päätän mitä päälle pistetään, mutta mielestäni lapsellakin on oikeus joskus valita lempivaattensa.

Farkut on kestävät ja tehty maatilan töihin eli ne on tehty raavasta työtä varten ja sopivan kokoiset sekä malliset hyvin istuvat farkut on myös miellyttävät jalassa. Niillä pystyy leikkimään ja touhuamaan. Ei kulutusta kestämättömät lekkarit tai verkkarit ole ainoat päällä mukavat vaatteet.

En laita lapselle farkkuja tarhaan. Mä itse vihaan farkkuja ja en edes omista farkkuja. Paitsi jotain vanhoija.
Henkeä ahdistaa ihan, jos pitäisi laittaa farkut jalkaan:D. Pojalla on farkkuja ns. kaupunkihousuina.

Meidän 5-vuotias on vaatefriikki (poikalapsi) ja pukeutumisessaan erittäin tarkka, siinä ei paljon neuvot auta eikä suositukset, vaan farkut on saatava jalkaan ja huppari päälle...voe voe

Muistan kuinka itse lapsena vihasin farkkuja. En saanut itse niiden nappia auki tai kiinni ja elävästi muistan, että tuntui 5-6 vuotiaana tosi nololta hakea hoitotätiä auttamaan vessassa, kun en itse farkkujen kanssa sinne päässyt. Muuten kun olisi selvinnyt vessakäynnistä itsekin.

Farkkujakin on erilaisia. Ostin kesäalesta muksulle NovaStarin pehmeitä joustovyötäröllä olevia lököfarkkuja ja uskon että moni paksumpi collegehousu voi olla niitä epämielyttävämpi...

Ei kannata ostaa epämiellyttäviä housuja mihinkään tarkoitukseen...

mä en osaa kuvitellakaan että saisin kaikkeni irti treeneistä farkut jalassa,mutta kukin tavallaan :) kotonakin olen aina mieluummin jotkut college tai trikoohousut jalassa..

Mä taas en ymmärrä verkkareita tai collareita jumppa-asuina. Ne ei veny minnekään. Jumppahousuissa tai trikoissa jumppaankin yleensä, mutta mielummin joustavat farkut kuin verkkarit.

Meillä tykkäävät lapset itse käyttää niitä, hakevat kaapista ja pukevat ihan itse. Valinnanvaraa kyllä on, mutta jostain syystä tykkäävät. Kolmas lapsi tykkää taas käyttää verkkareita, mutta nuo kaksi taas farkuista.

Meillä eskarilainen saa valita itse mitä kaapista päälleen pukee.
Eskarissa on kyllä myös gollegehousut ja shortsit "vaihtovaatteissa",niin on sisä jumpassa ja tarvittaessa ulkoillessa mukavampaa päällepantavaa.

Isompi inhoaa farkkuja ja niitä on hänellä tasan yhdet parit, joita ei laita juuri koskaan jalkaan.. Pienempi ei muita laittaskaan ja monesti kyselen kun tunkee ne farkut ulkohousujen alle, että eikös ne purista ja tunnu pahalta ni sanoo et ei ja hän haluaa ne. Oon antanu laittaa mikä itsestä hyvälle tuntuu.. Tosin pienempi on poika ja nuo poikien farkkumallit on usein vähän pehmeämpiä ja löysempiä kuin tyttöjen.

Mä puen mun 2v-pojan farkkuihin suunnilleen joka päivä... Aivan ketterästi ja iloisena se juoksee, laskee liukumäkeä, hyppii, kiipeilee jne ne päällään. Jopa talvihaalareiden alla menee hyvin ohuista ja pehmeistä farkkukangaista tehdyt farkut.

Yhteistyössä