Ens viikolla sitten tappelua mitä päälle

• Viestiketjun aloittaja "huokaus"
  • Ensimmäinen viesti
"huokaus"
kun on yli 20 pakkasta. Meinaan tuon 13 v kanssa. Toppahousuja EI voi käyttää, ne on NOLOT! Villasukkareita sentään pitää. Pitää yrittää suostutella että edes collarit laittas farkkujen päälle, ainakin koulumatkoilla. Pipokin pitää olla takaraivolla ja kun silmä välttää, pelkkiä huppuja päällekkäin...Onneks tuo 11v vielä laittaa kiltisti päälle mitä sanon.

14v ei oo vielä tainnut ottaa käyttöön edes pitkiä kalsareita, kulkee siis pelkissä farkuissa/collegehousuissa, pipot on onneksi aika in mutta yhtenä päivänä kun oli -10 astetta oli lähtenyt kouluun lippis päässä...

"huokaus"
14v ei oo vielä tainnut ottaa käyttöön edes pitkiä kalsareita, kulkee siis pelkissä farkuissa/collegehousuissa, pipot on onneksi aika in mutta yhtenä päivänä kun oli -10 astetta oli lähtenyt kouluun lippis päässä...
Mie olen kyllä sen verran tarkka, etten anna kulkea noin vähissä vaatteissa. Olen opettanut pienestä pitäen että pitää pukea säänmukaisesti.

Joo-o
Eiköhän jo teini-ikäiset tiedä miten kuuluisi pukeutua. En usko että niitä nyt enää tarvii patistaa ja muistuttaa miten pukeudutaan säänmukaisesti.

Ei nekään niin tyhmiä ole että liian kauan paleltuisi ulkona, joko laittavat lisää päällensä tai tulevat sisään ja pysyttelevät sisätiloissa ;)

"noniin"
En minäkään käyttänyt teininä toppahousuja enkä pipoakaan. Kouluterkka aina huomautteli vastaan tullessaan päähineitten puutumisesta, mutta ei niitä 70-luvun lopulla käyttänyt kukaan muukaan edes 30 asteen pakkasella. Farkut oli jalassa ja ohuet sukkahousut niitten alla, sitten joku paita ja lyhyt toppatakki ja hyvin pärjäsi, vaikka välillä palelikin. Mun omat teinit tuntuu olevan paljon järkevämpiä kuin itse olin aikoinaan.

Yhteistyössä