Myöntäkää rehellisesti: minkälaiset seikat ovat turn-offeja miehessä? (tai naisessa)

  • Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti
La Paset
MIES/NAINEN
varaton
mies/värjätyt hiukset
työtön
tollo eli mölli
tatuoitu
lävistyksiä
lihava
kielitaidoton
sivistymätön
epäsiisti/likainen
mieleltään epävakaa
päihderiippuvainen ( ei edes parantuneet )
uskontoon hurahtanut
mamin poika
kehonrakentaja
nysä
arpinaama
rikollinen
tummaihoinen
vastenmielisen ruma
nuuskaaja
lapsia vihaava
kehityskelvoton
ajotaidoton
uimataidoton
naimataidoton
 
.......
-Riippuvuus mistä tahansa päihteestä
-Kannabiksen tai muiden huumeiden käyttö
-Junttimainen olemus ja tyyli
-Liika hintelyys
-Liika lapsellisuus
-Ennakkoluuloisuus
-Rasismi
-Sovinismi
-Huumorintajuttomuus
-Persujen äänestäminen
-Trendipellemäisyys ja liian sliipattu ulkoasu
-Ylipaino
-Epähygienisyys
 
MIES/NAINEN
varaton
mies/värjätyt hiukset
työtön
tollo eli mölli
tatuoitu
lävistyksiä
lihava
kielitaidoton
sivistymätön
epäsiisti/likainen
mieleltään epävakaa
päihderiippuvainen ( ei edes parantuneet )
uskontoon hurahtanut
mamin poika
kehonrakentaja
nysä
arpinaama
rikollinen
tummaihoinen
vastenmielisen ruma
nuuskaaja
lapsia vihaava
kehityskelvoton
ajotaidoton
uimataidoton
naimataidoton
mikä on nuuskaaja ?
 
"vieras"
Minun mielestä ruskeat silmät ovat upeat - niin naisella kui miehellä - mitä tummemmat, sitä seksikkäämmät. :)

Ehdottomasti turn off:

1. Piereskeleminen
2. Tupakoiminen
3. Kiroileminen
4. Alkoholin liiallinen käyttö
5. Pelkurimainen luonne

Siinäpä ne tärkeimmät.
 
"vieras"
Vaikka olen mies, niin sen voin sanoa, että yksi ominaisuus miehessä on naiselle suurempi turn-off kuin mikään muu ominaisuus:

UJOUS!

Vaikka ujoutta ei ole vielä varsinaisesti mainittukaan tässä ketjussa, niin totta hemmetissä ujous on naisille erittäin suuri turn-off, vaikka harvoin naiset sen mainitsevat.

Ujona miehenä olen saanut huomata, että miehen ujous on niin suuri turn-off naisille, että se menee aivan kaikkien muiden mahdollisten turn-offien edelle. Miehellä on mahdollisuus saada nainen, vaikka hänellä olisi mikä tahansa muu turn-off ominaisuus tai vaikka kaikki muut turn-off ominaisuudet, mutta ei ole ujo. Ujo mies taas ei saa naista. Ujous on niin suuri turn-off että aivan sama, kuinka hyvä mies muuten on, niin mies on kelpaamaton, jos mies on ujo.
 
"hmm"
[QUOTE="vieras";25538768]Vaikka olen mies, niin sen voin sanoa, että yksi ominaisuus miehessä on naiselle suurempi turn-off kuin mikään muu ominaisuus:

UJOUS!

Vaikka ujoutta ei ole vielä varsinaisesti mainittukaan tässä ketjussa, niin totta hemmetissä ujous on naisille erittäin suuri turn-off, vaikka harvoin naiset sen mainitsevat.

Ujona miehenä olen saanut huomata, että miehen ujous on niin suuri turn-off naisille, että se menee aivan kaikkien muiden mahdollisten turn-offien edelle. Miehellä on mahdollisuus saada nainen, vaikka hänellä olisi mikä tahansa muu turn-off ominaisuus tai vaikka kaikki muut turn-off ominaisuudet, mutta ei ole ujo. Ujo mies taas ei saa naista. Ujous on niin suuri turn-off että aivan sama, kuinka hyvä mies muuten on, niin mies on kelpaamaton, jos mies on ujo.[/QUOTE]

ujojen kanssa kun se menee siihen että pitää itse keksiä jatkuvasti puhuttavaa ja rohkaista toista kanssakäymiseen jne. väsyttävää, ei ollenkaan mukavaa niin ei sitä jaksa.
 
"vieras"
[QUOTE="hmm";25538825]ujojen kanssa kun se menee siihen että pitää itse keksiä jatkuvasti puhuttavaa ja rohkaista toista kanssakäymiseen jne. väsyttävää, ei ollenkaan mukavaa niin ei sitä jaksa.[/QUOTE]

Moni ujo kyllä rohkaistuu ainakin jonkin verran, kun toiseen ihmiseen tutustuu paremmin. Alussa voi kyllä ujo olla aika vähäpuheinen.

Ujon ihmisen kanssa ystävystyminen tai seurusteleminen vaatiikin kärsivällisyyttä. Mutta hyvässä tapauksessa ujosta ihmisestä voi saada oikein hyvän ja luotettavan ystävän tai luotettavan ja rakastavan kumppanin.
 
"hmm"
[QUOTE="vieras";25540180]Moni ujo kyllä rohkaistuu ainakin jonkin verran, kun toiseen ihmiseen tutustuu paremmin. Alussa voi kyllä ujo olla aika vähäpuheinen.

Ujon ihmisen kanssa ystävystyminen tai seurusteleminen vaatiikin kärsivällisyyttä. Mutta hyvässä tapauksessa ujosta ihmisestä voi saada oikein hyvän ja luotettavan ystävän tai luotettavan ja rakastavan kumppanin.[/QUOTE]

näinhän se on. deittaillessa (ja varsinkaan seuraa esim. baarista etsiessä) ei vain välttämättä riitä aika ja mielenkiinto siihen että tekisi tarpeeksi töitä päästäkseen ujoon ihmiseen kiinni, kun vaihtoehtoja on niin paljon muitakin.
 
vier
[QUOTE="vieras";25538768]Vaikka olen mies, niin sen voin sanoa, että yksi ominaisuus miehessä on naiselle suurempi turn-off kuin mikään muu ominaisuus:

UJOUS!

Vaikka ujoutta ei ole vielä varsinaisesti mainittukaan tässä ketjussa, niin totta hemmetissä ujous on naisille erittäin suuri turn-off, vaikka harvoin naiset sen mainitsevat.

Ujona miehenä olen saanut huomata, että miehen ujous on niin suuri turn-off naisille, että se menee aivan kaikkien muiden mahdollisten turn-offien edelle. Miehellä on mahdollisuus saada nainen, vaikka hänellä olisi mikä tahansa muu turn-off ominaisuus tai vaikka kaikki muut turn-off ominaisuudet, mutta ei ole ujo. Ujo mies taas ei saa naista. Ujous on niin suuri turn-off että aivan sama, kuinka hyvä mies muuten on, niin mies on kelpaamaton, jos mies on ujo.[/QUOTE]

Tuo on hieman liioittelua, että vaikka olisi kaikki muut turn-offit... Mutta tietty se varmaan tuntuu siltä, jos aina omat suhteet tuntuu kaatuvan siihen ujouteen.

Mistä tiedät, että se on nimenomaan se ujous? Miten ujoutesi ilmenee parinmuodostuksessa? Ovatko ihailemasi naiset olleet tietoisia kiinnostuksestasi?

Koska jos olet niin ujo, ettet ikinä kerro kenellekään ihastuksestasi, niin onko se oikeastaan naisten vika etteivät hoksaa kiinnostua...
 
Mistä itse en pidä:
Tupakointi/ nuuskan käyttö
Runsas alkoholin käyttö, taino yleensä alkoholin käyttö on nykyään aina turn off itselle kun en itse käytä.
Kovin lyhyt ei saisi olla, se ei ole omaan silmään miehekästä, varsinkin kun itse en ole pätkä
Täysin tikku, en naisena halua tuntea itseäni normaalipainoisenakaan ihan hirveäksi mursuksi :D
Läski
Haisee pahalle
Sotkuinen ulkomuoto
Karvaisuus
Mielenterveys-ja päihdeongelmat
Rikollinen tausta/ ollut vankilassa yms
Jonkin uskonnon vahva kannattaminen
Loppumaton piheys
Huumorintajuttomuus
Kovin huono itsetunto/itseviha/katkeruus yms
Joko ylettömän siivoushullu tai päinvastoin hirveä sottapytty
Ei pidä lapsista
Sitoutumiskammoinen
Narsisti tai muu kontrollintarpeinen, väkivaltainen tms
Valehtelee, epäluotettava, ei toteuta lupauksiaan
Vihaa tatuointeja
Flirttailee muille, katselee muita naisia.

Hmm, tuleekohan mieleen muita. Lista voinee vaikuttaa melko pitkältä sinänsä, mutta aika perusjuttuja siellä on. Osan noista kanssa voisin tulla toimeen, esim. lievät mielenterveydelliset ongelmat, jos hallinnassa, ei ole este parisuhteelle. Myöskään jokin hyvin pieni ja vanha esim. sakkotuomio ei välttämättä haittaa, riippuu syystä.
Onneksi olen löytänyt itselleni miehen, niin ei tarvitse tuon listan kanssa kadulla ravata :D
 
Minusta on tosi hassua että joku ruumiinrakenne on monille niin turnoff. Saa toki olla, en ole kieltämässä kenenkään mies(tai nais)makua.

Mutta kyllä minulle uppoaa ihan yhtä hyvin esim:





kuin



Minusta olisi aika kamalaa jos olisin oikeasti jättänyt nuo kaksi ensimmäistä mahdollisuutta kokonaan huomioimatta odotellessani ikuisuuden tuota viimeistä.
 
ujo mies
Tuo on hieman liioittelua, että vaikka olisi kaikki muut turn-offit... Mutta tietty se varmaan tuntuu siltä, jos aina omat suhteet tuntuu kaatuvan siihen ujouteen.
Olen edelleen sitä mieltä, että vaikka miehellä olisi mikä tahansa muu turn-off ominaisuus, niin voi saada naisen. Tiedän erään miehen, jolla on niinkin vakava rikos rikosrekisterissä, kuin murhan yritys ja lukuisia muita rikoksia mutta naisystävä tällä miehellä on ja aina on riittänyt naisia. Uskon, että tämän miehen naisystävä on myös tästä tietoinen, koska niin moni muu ihminenkin on tästä tietoinen.

Mistä tiedät, että se on nimenomaan se ujous? Miten ujoutesi ilmenee parinmuodostuksessa? Ovatko ihailemasi naiset olleet tietoisia kiinnostuksestasi?

Koska jos olet niin ujo, ettet ikinä kerro kenellekään ihastuksestasi, niin onko se oikeastaan naisten vika etteivät hoksaa kiinnostua...
En minä ole ikinä edes yrittänyt lähestyä ketään naista, koska olen 100% varma, että pakit tulisivat 100% varmuudella. Ja vielä melkoiset haukut päälle. Ujo mies ei naisia kiinnosta, se on selvä. Mutta kun pakeissa on myös selllainen juttu, että ne eivät jää pelkkiin pakkeihin, vaan heijastuvat myös muuhun elämään. Ihmisen kunnioitus ja maine saattaa olla pakit saatuaan mennyttä varsinkin ujoimmilla ihmisillä.
 
ujoudesta
Ujoissa miehessä ei ole mitään vikaa, jos mies kuitenkin kykenee vastavuoroiseen keskusteluun. Se että joutuu yksin keksimään jokaisen lauseen ja vastauksena tulee: joo tai ei on todella kuluttavaa, ainakin minun kaltaisella myös ujohkolle naiselle. Ujojen miesten ongelma on se, että heitä ei tahdo löytää ja he jäävät näiden kova äänisten miesten varjoon. Mutta ujous itsessään ei ole mikään turn- off.
 
En minä ole ikinä edes yrittänyt lähestyä ketään naista, koska olen 100% varma, että pakit tulisivat 100% varmuudella. Ja vielä melkoiset haukut päälle. Ujo mies ei naisia kiinnosta, se on selvä. Mutta kun pakeissa on myös selllainen juttu, että ne eivät jää pelkkiin pakkeihin, vaan heijastuvat myös muuhun elämään. Ihmisen kunnioitus ja maine saattaa olla pakit saatuaan mennyttä varsinkin ujoimmilla ihmisillä.
Ei se ainakaan tässä tapauksessa ole ujous pahin turnoff, vaan ylitsepääsemätön itsesäälissä rypeminen. :LOL:

Siihenkin voi hakea apua.
 
jeppulis
Miehen pitää olla miehen kokoinen, joten mikään lyhyt tai luikku ei käy. Ei myöskään pitkät hiukset tai kalju. Jos olisin mies, niin voisin ajatella että nainen ei saa olla ylipainoinen, ei kyllä mieskään! Ei missään nimessä, kertoo ihmisestä paljon. Itsestään huolehtiva täytyy olla. Siisti pukeutuminen ja hyvät käytöstavat. Yksi asia mikä on myös niin kouluttamattomuus ja se ettei ole kiinnostusta edes saada töitä! Kaverini meinasi vasta sekaantua tuollaiseen mutta onneksi selvisi hyvissä ajoin..
 
ssn
- Kouluttamattomuus
- Lyhyt
- Luikku
- Pitkät hiukset
- Kalju
- Sivarin käyny
- Lihavuus
- Hissukka
- Tossun alle menevä
- Joka ei ole kiinnostunut miehisistä jutuista, eikä niistä tiedä
- Epäsiisti ulkonäkö

Miehen pitää olla mies ja täytyy olla hyvä itseluottamus!
 
"vieras"
Turn offeja naisessa:

- lyhyet hiukset
- erottuvat lihakset
- kiroilu
- pakko yrittää päteä esim. auton laitossa tai remppahommissa miehen kanssa
- ei pidä lapsista
- epänaisellisen pukeutuminen (lättäkengät, löysät housut..)
- hymyilee/nauraa harvoin (naisen soisi olevan iloinen ja positiivinen)
- tekee kaiken itse (mies tarvitsee tunteen olevansa tarpeellinen)
- miesmäinen ammatti (poliisi, rakennusnainen jne.)
- talloo miehen omilla tiedoillaan/taidoillaan (miehen pitää kokea itsensä tarpeelliseksi)
- suoritettu varusmiespalvelus (tapasin kerran naisen, mutta halut lähti aika hyvin kun kuulin että on käynyt intin)
- ei ole kiinnostunut pitämään itsestään huolta ja panostamaan naisellisuuteensa
- ei nauti kaverien naisystävien seurasta (tunkee miesten kanssa olkkariin, vaikka naiset on keittiössä)
- ei tykkää laittaa ruokaa/hemmotella miestä

Onhan näitä, tuossa nyt muutamia
Tää oli varmaan aito, mut jotenkin vähän säälittävä vastaus! Vähän sellainen huono itsetunto juttu, toisaalta viestittää halusta olla sellainen turvallinen, naisestaan huolehtiva mies.
 
"nainen"
Olen edelleen sitä mieltä, että vaikka miehellä olisi mikä tahansa muu turn-off ominaisuus, niin voi saada naisen. Tiedän erään miehen, jolla on niinkin vakava rikos rikosrekisterissä, kuin murhan yritys ja lukuisia muita rikoksia mutta naisystävä tällä miehellä on ja aina on riittänyt naisia. Uskon, että tämän miehen naisystävä on myös tästä tietoinen, koska niin moni muu ihminenkin on tästä tietoinen.



En minä ole ikinä edes yrittänyt lähestyä ketään naista, koska olen 100% varma, että pakit tulisivat 100% varmuudella. Ja vielä melkoiset haukut päälle. Ujo mies ei naisia kiinnosta, se on selvä. Mutta kun pakeissa on myös selllainen juttu, että ne eivät jää pelkkiin pakkeihin, vaan heijastuvat myös muuhun elämään. Ihmisen kunnioitus ja maine saattaa olla pakit saatuaan mennyttä varsinkin ujoimmilla ihmisillä.
Sun ujoutesi ei ole ongelma. Luuletko, ettei kukaan muu maailmassa ikinä saa pakkeja? Sulla on vain vakavia itsetunto- ja itsesääliongelmia: "en viitti ees yrittää, kun ei se kuitenkaan onnistu". Ja siinä olet oikeassa, että se ei naisiin vetoa. Itse ainakin pidän miehistä, jotka ymmärtävät oman arvonsa.
 

Yhteistyössä