Ei, tämä mielessäni oleva nikki on suomenkielinen. Pitää varmaan kyllä kohta paljastaa, ei ole mikään aktiivisin palstalainen. Mutta "erilainen" nikki jäänyt mieleen. Ja on palstaillut ihan viime päivinäkin, ei mikään kauansitten kadotettu siis.olikse joku..ocean breeze.. en saa päähäni.
:O kyykkyvatkaatko?Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;25534474:Tää ei oo nikki
OMG, tulinko raskaaksi pyyhkeestä?!!Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;25534474:Tää ei oo nikki
Taitaa olla se "tyttäreni tuli pyyhkeestä raskaaksi"-case.:O kyykkyvatkaatko?
tikrulippuAlkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;25534503:Tämä on ainakin minulle outo nikki.
+
Aavikon kuumin hiekka tms?Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25534492:
Tässä vielä tuo edellisen sivun merikuva-nikkiä vastaava kolmena eri kuvana.
Melkeintikrulippu
Aika hyvä, mutta kerronpas oikean, se on Välillä meren ja maan.Aavikon kuumin hiekka tms?
Nevö höörd :|Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25534517:Aika hyvä, mutta kerronpas oikean, se on Välillä meren ja maan.
Niin ei mun laskujen mukaan siinä ollutkaan neljää sanaa. Tuota en ole kuullutkaan. Eli palstailen aivan liian vähän!Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25534517:Aika hyvä, mutta kerronpas oikean, se on Välillä meren ja maan.
Mä tiedän kyllä ton nikin. Höh, miksen heti keksinyt!Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25534517:Aika hyvä, mutta kerronpas oikean, se on Välillä meren ja maan.
ei, kyllä se oli se raskaaksi pyyhkeestä.. En taida edes uskaltaa googlettaa kyykkyvatkausta:O kyykkyvatkaatko?
Onko kellään mitään haisua tästä?Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25534358:No nyt tulee aika paha.
Hänen muotokuvansa
Ja tässä hänen tuotantoaan, originaali:
Mulla ei näy toi eka kuva.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25534556:Onko kellään mitään haisua tästä?
Tässä:Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;25534550:En taida edes uskaltaa googlettaa kyykkyvatkausta
Vaikee!Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25534556:Onko kellään mitään haisua tästä?
Voiko glögiä lämmittää vedenkeittimessä?Tää on ketju... Helppo.
Veikkaan gölgiä, vaikken ole koskaan edes avannut sitä ketjua :OTää on ketju... Helppo.
Mulla ei näy toi eka kuva.