Tämä vaan naurattaa! Notta kuka ihme tällainen voi olla!
Käyn kyllä aika hitaalla tänään, huomaan.
Tämä vaan naurattaa! Notta kuka ihme tällainen voi olla!
ihmemies
Vähän sentään pitää olla vaikeusastetta.
Alastulossa mättää.Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla;25533785:
Tämä on oikeastaan aika helppo, kun menee vain tarkalleen kuvien mukaan .Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25533801:Tämä vaan naurattaa! Notta kuka ihme tällainen voi olla!
työvälinetorakka???Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25533801:Tämä vaan naurattaa! Notta kuka ihme tällainen voi olla!
Jaa, no oiskos tämä todellinen (tai joku) ammattivalittaja?Tämä on oikeastaan aika helppo, kun menee vain tarkalleen kuvien mukaan .
Mutta ei ole musta nikki...
Aaa, ajattelin ettei samat toistu.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;25533822:Jaa, no oiskos tämä todellinen ammattivalittaja?
Niin niin niin! Oikea ammattivalittaja. Ja tuo "oikea ammatti" oli aika osuvaa...Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;25533822:Jaa, no oiskos tämä todellinen (tai joku) ammattivalittaja?
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;25533822:Jaa, no oiskos tämä todellinen (tai joku) ammattivalittaja?
Mä hain jotakin kutsumaton käsityöläistorakka tms.työvälinetorakka???
Vai miten olisi Kutsumaton Sikaria Polttava Moniosaajatorakka?Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25533836:Mä hain jotakin kutsumaton käsityöläistorakka tms.
Ai, pahoittelen :ashamed:.Aaa, ajattelin ettei samat toistu.
No sepäs olisi. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;25533846:Vai miten olisi Kutsumaton Sikaria Polttava Moniosaajatorakka?
Kaikkien harmaiden pitäis täältä tulla valitsemaan nikitAlkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;25533846:Vai miten olisi Kutsumaton Sikaria Polttava Moniosaajatorakka?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25533836:Mä hain jotakin kutsumaton käsityöläistorakka tms.
Tuota naista en tunnista mutta auton malli on TT eli siis ninaTT?
Nainen on Nina Simone. Oikein siis!Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;25533870:Tuota naista en tunnista mutta auton malli on TT eli siis ninaTT?