Kysy kysy KYSY

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;25530958:
Olisi kiire jonnekin ja pihalla olisi kaksi vapaata ajoneuvoa: Lada vm. 1985 ja mopoauto vm. 2010. Kumman ottaisit?
Ei ole ajokorttia joten vähän olisi pelottava valinta, mutta se mopoauto kun on niin hassun näköinen, se siis. :D
 
[QUOTE="asd";25531082]Miksi rakastat Helsinkiä. Kaipaatko koskaan maaseudun rauhaa. Voisitko muuttaa maaseudulle? Asua omakotitalossa?Mikä paikka Helsingissä on rakkain?[/QUOTE]

Mä luulen että se johtuu puhtaasti siitä, että tämä on kotini ollut aina. Rakastan kaupunkielämää enkä ikinä voisi muuttaa maaseudulle. Matkustelusta en pidä, mutta kotimaassa on ihanaa lomailla mökillä, kaipaan kuitenkin melko nopeasti takaisin, mua ei vaan ole luotu siihen. :D
En usko että voisin asua omakotitalossa, ajatuskin saa väreitä...mutta mistäs tiedän jos mieli muuttuukin joskus..
Pakko valita temppeliaukion kirkko.
 
[QUOTE="Mää";25531161]Miksi tapan aina kaikki viherkasvit? Mitä teen väärin? Kastelen niitä 2-3 krt viikossa, mutta ovat vuorotellen kuivia tai likomärkiä. Vinkkejä?[/QUOTE]

No nyt sait kohtalotoverin, multa ei vinkkejä tipu, kun sama juttu ongelmana...:ashamed:
 
Millaista kuvittelet elämäsi olevan 10 vuoden päästä?
Meillä on kaksi lasta, molemmat pieniä koululaisia ja perheeseen kuuluu myös koira!
Olen valmistunut puheterapeutiksi ja ehkä myös psykologiksi, mieheni on perustanut sen firmansa ja juossut maratoninsa. :D
Kaikin puolin uskon sen olevan mukavaa aikaa, lasten kanssa harrastaen sitä mitä ikinä päättävätkin harrastaa. :)
 

Yhteistyössä