Arkunkantajan vaatetus hautajaisissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Miehen mummon hautajaiset on pian ja mies on kantamassa arkkua. Musta siisti takki mustan puvun päällä ja kengät on. Sekä se valkoinen kaulaliina, mikä pitää olla, mutta mitä ihmettä päähän?

Kierretty monia kauppoja, mutta mitään järkevää ei löydy. Miehen veljet puhui mustasta piposta, mutta ei kyllä mun mielestä missään nimessä käy. Sama kuin olis kumpparit jalassa. Mustaa "pappamallin lippistä" kokeili, mut ei se passaa miehelle yhtään. Joku musta huopahattu oli, mutta en tiiä oikein siitäkään.

Pukumiehessä varmaan tietäisivät? Perjantaina vielä ehtis siellä käydä.

Mut onko täällä kenelläkään tietoa tuosta?

Ilman hattua suosittelen tai vaihtoehtoisesti edustava karvahattu

karvalakkinaisten__70642_std.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25515924:
Ilman hattua suosittelen tai vaihtoehtoisesti edustava karvahattu

karvalakkinaisten__70642_std.jpg

Hatun kannalla minäkin olen, mutta miehen veljet ei aikonu sellaisia ostaa. Ei oikein yks sitten voi laittaa..

En tiiä, hankalaksi menee.

Meillä oli miehen hautajaisvaatetuksen kanssa sama lakkipulma ja sitten sattumalta naapuripitäjän vaatekaupasta löydettiin aivan kuin sarkaa oleva tummanharmaa lippalakki jonka onneksi kelpuutti päähänsä laitettavaksi.

mulle on kyseinen virka sattunut valitettavan monta kertaa ja tietenkin aina talvella

tumman puvun päälle olen pannut pitkän tummansinisen villakankaisen päällystakin ja tukan suojaksi mustan SA-INT tyylisen lampaannahkasta sorvatun karvalakin

[QUOTE="vieras";25516109]Auttaisiko hattu.fi? Siellä on monenlaisia miesten hattuja, PAX 7 on lähinnä sitä mikä kelpasi meillä miehelle.[/QUOTE]

Kiitos vinkistä. Käyn katsomassa. Tosin hautajaiset on jo lauantaina, mut vinkkejä tuolta varmasti saa.

Uusimmat

Yhteistyössä