Olin ihan pa*s*a jäykkänä treffeillä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
47
Maapallo:)
Tosi paha fiilis jäi treffeistä, kun en osannut olla siellä rento oma itseni. Vaihoin koko ajan asentoa ja olin hätäisen ja hermostuneen olonen ja sydänkin kävi kurkussa ja sit kaiken lisäksi hirveät kuukautiskivut :( Sit vielä taapero sai hirveän raivokohtauksen siellä...sille ei kelvannut ruoka mitä sille tilasin ja plääh koeta sitä sitten siinä syöttää...toisaalta sain jotain tekemistä, kun olin niin hermostunut, niin en sen seurassa vaan pureskellut kynsiäni rikki. Sit se kysäs, et mitä mä haluun elämältäni, niin vastasin et oman perheen ja olla kotiäitinä...se vähän nauratti sitä, mut sit lopuks se sanoi, että tää vaikuttaa ihan hyvältä kai se oli hyvä merkki??? iiik

Miksi ihmeessä sulla lapsi mukana treffeillä? Ja vielä niillä ensimmäisillä? Ja voi olla, ettet vaikuta kovin houkuttelevalta, jos mielessä ei oo muita toiveita kun olla kotiäitinä ja sit on lapsen kanssa treffeillä eikä saa edes sitä lastaan käyttäytymään kunnolla. Jotenkin vois kuvitella ettei ihan kauheasti houkuttele miestä.. *kuvittelee mielessään tilanteen*

• Tykkää
Reactions: Priest
Alkuperäinen kirjoittaja tuskin tulee toisia treffejä;25512568:
Miksi ihmeessä sulla lapsi mukana treffeillä? Ja vielä niillä ensimmäisillä? Ja voi olla, ettet vaikuta kovin houkuttelevalta, jos mielessä ei oo muita toiveita kun olla kotiäitinä ja sit on lapsen kanssa treffeillä eikä saa edes sitä lastaan käyttäytymään kunnolla. Jotenkin vois kuvitella ettei ihan kauheasti houkuttele miestä.. *kuvittelee mielessään tilanteen*

No kun en jaksanut alkaa ruveta nyt hommaamaan mun taaperolle lastenhoitajaa, kun mun äitilläkin on päivisin menoja. Helpompi olisi ollut illalla järjestää sille hoitaja, mutta tälle miehelle kun ei vaan kelvannut iltatreffit! Sillä oli joku lounastauko töistä ja ehdotti, et oltais menty yhdessä syömään johonkin lounaspaikkaan, mut sit kun sieltä ei saanut lastenaterioita niin päädyttiin vaan huoltsikalle. Ja se ei es suostunut maksamaan mun ja lapsen ruokia, niin sit tuli vähän yllättävä meno budjettiin.

Nyt tais käydä niin että mies juoksi treffeiltä lähimmälle ärrälle ja osti uuden prepaidin ja vanha numero pois käytöstä. Vinkkinä seuraavaan ehdokastapaamiseen että lapsi hoitoon, treffipäivä eri aikaan kuusta tai buranacapsit mukaan ja tilaatte alkuun jotain alkopitoista niin lähtee ensitärinät. Ja keksi pikkasen joku nasevampi vastaus tuohon mitä haluat elämältäsi (mikä on muuten ihan dorka kysymys) vaikka että toivon ettei mulle kasva isommat viikset kun mun äidillä tms.

[QUOTE="vieras";25512631]Samaa mietin. Olisiko palsta?

"Olin ihan palsta jäykkänä treffeillä".[/QUOTE]

Juu, itte keksin sanoiksi parsaa, paisua, paista. Mutta ei tuosta lauseesta mitään loogista ainakaan saa. Ehkä toi "palsta jäykkänä" on paras vaihtoehto :D

Vietkö lapsen tapamaan jotain tuntematonta miestä? Ja oletat lapsen käyttäytyvän kunnolla? Lapsihan osaa lukea vanhempiaan ja yleensä vanhempien käytös tulee lapsissa esille. Lapsi lienee vaistonnut sinun hermostuneisuuden.

Tulevaisuus näyttää onko mies kiinnostunut.

[QUOTE="nuuh";25512657]Nyt tais käydä niin että mies juoksi treffeiltä lähimmälle ärrälle ja osti uuden prepaidin ja vanha numero pois käytöstä. Vinkkinä seuraavaan ehdokastapaamiseen että lapsi hoitoon, treffipäivä eri aikaan kuusta tai buranacapsit mukaan ja tilaatte alkuun jotain alkopitoista niin lähtee ensitärinät. Ja keksi pikkasen joku nasevampi vastaus tuohon mitä haluat elämältäsi (mikä on muuten ihan dorka kysymys) vaikka että toivon ettei mulle kasva isommat viikset kun mun äidillä tms.[/QUOTE]

Juu mut toisaalta näin heti, et onko siitä isä ainekseksi...se esim vain vilkaisi mun tyttöä eikä sanonut sille mitään, joten syvästi epäilen

Vietkö lapsen tapamaan jotain tuntematonta miestä? Ja oletat lapsen käyttäytyvän kunnolla? Lapsihan osaa lukea vanhempiaan ja yleensä vanhempien käytös tulee lapsissa esille. Lapsi lienee vaistonnut sinun hermostuneisuuden.

Tulevaisuus näyttää onko mies kiinnostunut.

No voi vitsi..mitä ihmeellistä siinä on, jos laps kulkee mukana?? On sekin yks mittari nähdä, et miten mies suhtautuu lapseen... ja ton miehen bojot ei siltä osin oikein nousseet. Sit oli hauska, kun tuo mies tietty oletti, et mun molemmat lapset on samalle isälle ja sanoin, et tavallaan ne onkin mut biologisesti ei :D koska mun exä osallistuu kuitenkin 99% meidän perheen elämään, niin se tuntuu ihan mun taaperonkin oikealta isältä. Vaikka asia ei näin ole :( Kerroin sitten myös sen pas*kan kokemuksen, kun deittailin varatun miehen kanssa ja hankkiuduin siitä raskaaksi, et varotin sitä että jos se yrittää salaseuraa hakea niin voi käydä samoin ;D siis varotin vaan vitsillä ja onneksi ton miehen huumorintaju siihen riitti...vaikka eihän se itkun asia olis, jos oikeestikkin niin kävisi.

No voi vitsi..mitä ihmeellistä siinä on, jos laps kulkee mukana?? On sekin yks mittari nähdä, et miten mies suhtautuu lapseen... ja ton miehen bojot ei siltä osin oikein nousseet. Sit oli hauska, kun tuo mies tietty oletti, et mun molemmat lapset on samalle isälle ja sanoin, et tavallaan ne onkin mut biologisesti ei :D koska mun exä osallistuu kuitenkin 99% meidän perheen elämään, niin se tuntuu ihan mun taaperonkin oikealta isältä. Vaikka asia ei näin ole :( Kerroin sitten myös sen pas*kan kokemuksen, kun deittailin varatun miehen kanssa ja hankkiuduin siitä raskaaksi, et varotin sitä että jos se yrittää salaseuraa hakea niin voi käydä samoin ;D siis varotin vaan vitsillä ja onneksi ton miehen huumorintaju siihen riitti...vaikka eihän se itkun asia olis, jos oikeestikkin niin kävisi.

Huh mikä kammotus olet, säikähtäähän tollasista nyt kuka tahansa...

Ja ehkä miehet ensisijaisesti etsii naista itselleen. On se aika paha jos nainen etsiikin lapselleen vara-iskää. Vähän sellainen fiilis jäi.

No niin, tämähän kertoo kaiken.
En usko, että yksikään mies tuolla tavoin edes katsoisi sinua toista kertaa. On toki niitäkin tapauksia, mutta epäilen olevan todella harvassa.

Eikö mielessäsi käynyt, että olisit ensin itse tutustunut mieheen ja sitten, jos olisi tulevaisuus ollut jatkuvaa, olisit esitellyt lapset...

Jokin minussa kieltäytyy uskomasta, että sinisulan kaltaisia naisia on olemassa. Voi iso myötähäpeä. Tulkitsenkin provoksi koko sinisulan :)

Vicky_pollard_136589a.jpg

Tulee ihan tää mieleen... yeah but no but...

Yhteistyössä