Miten Majuri voi olla noin erimieltä idolinsa kanssa?
Jopa Soini osasi sanoa ettei kansa äänestä koskaan väärin...
vain vihreissä on niin kova kuri, että puolueen virallista linjaa ei saa haastaaMiten Majuri voi olla noin erimieltä idolinsa kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25506725:Oikeestaan voitaisiin nostaa
On vai? Hyvä tietää. Tosin jos jonkun jäsenkirjan hankkisin niin eipä se vihreä olis...vain vihreissä on niin kova kuri, että puolueen virallista linjaa ei saa haastaa
Ei muuten pidä paikkaansa.kaikki tietää, että Haavisto sai ääniä miltei pelkästään naisilta
Mulla ja miehelläni molemmilla olisi. Mies eilen vitsaili mulle, että mun pitää porvarina (tienaan tonnin enemmän kuin mieheni) äänestää tokalla kierroksella Niinistöä, hän äänestää Haavistoa - ja taisi oman osuutensa suhteen olla vakavissaan!Tällä palstalla ei sitten olis monellakaan äänioikeutta.
Naittaax se? Mua ei :vampire:Tällä palstalla ei sitten olis monellakaan äänioikeutta.
Eipä minnuukaan.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25506939:Naittaax se? Mua ei :vampire:
:kieh: Oma syys, äänestit väärinOnneksi meidän suhde on ohi.
Eikö pikkulihakset vieläkään toimi? Menes nyt tumputtaa sinne peräkammariis, niin ei pipo kiristä noin pahasti.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25506499:Eiliset vaalit todistaa sen, että naiset äänestävät väärin, joten naisilta pitää poistaa äänestysoikeudet valtiollisissa ja kunnallisissa vaaleissa.