V*tun typerät ihmiset, huutisasiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "myyjä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"myyjä"

Vieras
Mulla on tavaraa huutiksessa myynnissä ja vkl aikana tullut kysymyksiä:

-Miten huutopakettina postitus?
Hemmetti jos olen rastittanut posti tai nouto ja laittanut toimituskulut niin se huutopaketti ei varmaan mulle syystä tai toisesta sovi (ja ei sovi siksi ettei kohtuullisella vaivalla ole tulostinta käytössä).

-Lähetätkö Matkahuollon kautta?
Olen rastittanut nouto ja kohteeseen vielä kirjoittanut että vain nouto, koska tuote sellainen ettei mahdu mun autoon.

-Myytkö vain sen ja sen?
Hitto jos laitan tavaraa myyntiin pakettina niin myun pakettina.

Huh.

[QUOTE="myyjä";25506066]
-Myytkö vain sen ja sen?
Hitto jos laitan tavaraa myyntiin pakettina niin myun pakettina.

Huh.[/QUOTE]

Vastaa, että myyt pakettina, mutta voit kyllä jättää muut lähettämättä :D Hinta on se, minkä huudat, postikulut postin hinnaston mukaan.

[QUOTE="vieras";25506108]Vastaa, että myyt pakettina, mutta voit kyllä jättää muut lähettämättä :D Hinta on se, minkä huudat, postikulut postin hinnaston mukaan.[/QUOTE]

Kiitti :)
Ei tullu itselle mieleenkään.

Tunnustan kysyneeni aikanaan tuota matkahuoltovaihtoehtoa vaikka oli vaan nouto, ja onnistui. Siinä tapauksessa lähetyskulut nosti tuotteen hinnan korkeammaksi kuin uusi ja siksi oli ollut vain nouto, mut halusin sen silti.
Eli ihan en ymärrä miksi tuo niin ärsyttää, voihan siihen vastata et ei onnistu.

No joskus olen kysynyt että onnistuuko postitus vaikka kohteessa on rastitettu vain nouto kohta. Vastaus on ollut että tottakai onnistuu! :) että on niitä tomppeleita myyjissäkin, jotka eivät osaa jättää ilmoituksia oikein...

[QUOTE="myyjä";25506325]Mutta jos on rastitettu nouto ja vielä erikseen kirjoitettu että VAIN NOUTO niin minkä takia kysyä?[/QUOTE]

No jos haluaa tuotteen eikä nouto onnistu, JA kysyminen on helppoa JA myyjissä on niitä jotka kirjoittaa vain nouto vaikka ovat valmiita postittamaan, niin miksei?

vastaaminenkin on ihan helppoa..

No jos haluaa tuotteen eikä nouto onnistu, JA kysyminen on helppoa JA myyjissä on niitä jotka kirjoittaa vain nouto vaikka ovat valmiita postittamaan, niin miksei?

vastaaminenkin on ihan helppoa..

Saman asian jankkaaminen alkaa näet ottaa hermoille. Ostajakin voisi ajatella, että myyjällä on syynsä- mulla esim matkahuollolle tulee hiivatin paljon pitempi matka mikä postille, silti pitäisi olla aina erikseen laskemassa hintaa.
JA jos on jokin helvetin iso kapine, sen todella haluaa noudettavan, voi olla ettei myyjä saisi edes apua sen piirongin kanniskeluun ympäri kyliä, ei ole peräkärryjä tms.

Joku syys sille VAIN NOUTO ilmoitukselle on, meisseli pyrkii kasvamaan otsaan, kun ei ostajat usko.

Tai huutavat ja huutonsa jälkeen huomaavat että aijoo- täähän olikin 600 km päästä kotoa- et sä voisitsä postittaa tai TUODA sitä mulle ku mä en pääse......

JA jos vastahankaan tähän suostuukin, kun ostaja ei ole lukenut ehtoja, se ruoja kehtaa vielä narista jostain 20 sentin palautuksesta.....

ARGH!

Yhteistyössä