Haluatko ecuadorilaisen homon Suomen äidiksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiukka kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="unari";25501531]No en todella halua. Nauraahan meille sitten aidanseipäätkin. MItään arvoja enää. En heitä ihmisiä kivellä, mutta minun Raamatussani homous on kyllä Jumalle kauhistus. Tyttäreni kaveripiirissäkin on lesboja ja toimeen tulen kyllä heidänkin kanssaan, mutta pressaksi ei ei.[/QUOTE]

Onko sun Raamattu jotenkin erilainen kuin meidän muiden Raamattu?

Minkälaisen kohun tulos olisi kansainvälisellä tasolla, en mä halua suomesta mitään gay paratiisia missä village people soi 24/7. Tämän kuvanhan kaikki ulkolaiset homot saa. Homojen mekka saa luvan olla ruotsi se on maineensa ansainnut, ei SUOMI!
Nämä kansainväliset kohut ovat ylimmillään teidän punaniskojen kantakuppiloissa ja mammapalstoilla, siinä se kohu sitten olikin.

No en tiiä eikä mua kiinnostakaan kauheesti Haaviston tai Niinistönkään puoliso. 12 vuotta sitten sitä siunailtiin, että voidaanko Suomen Presidentiksi äänestää Setan aktiiveihin kuuluvaa, vatsatanssia harrastavaa Kalliossa asuvaa naista, joka kaikenlisäksi on avoliitossa asuva yksinhuoltaja. Sitä roimasti ennen ihmeteltiin, että voiko Suomen Presidentti olla joku muu kuin Kekkonen. Mä en ole koskaan nähnyt presidentin puolison roolia kovin suurena, en nyt ainakaan ole 12 viime vuoden aikana Arajärven mitään kovin äidillistä roolia minulle edustaneen.
:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ota selvää;25501631:
Tiesitkö esim. näitä asioita:

"Maailma, matkailu ja yhteiskunnallinen vaikuttaminen kuitenkin veivät pian mennessään: vuonna 1977 Haavisto julkaisi jo ensimmäisen Interrail-oppaansa, ja vuonna 1979 alkunsa saivat Koijärvi-liike ja Komposti-lehti. Loppu on Vihreän liikkeen historiaa.

Reppumatkailu pysyi rakkaana harrastuksena myöhemminkin. Kesällä 1997 Haavisto suuntasi kohti Kolumbiaa. Siellä hän tapasi ecuadorilaisen Antonio Floresin. Jouluksi Haavisto jo matkasi tapaamaan Floresin perhettä, keväällä päiväntasaajan kasvatti taas tuli napapiirille – ja paluulippu jäi käyttämättä.

Antonio ja Pekka rekisteröivät suhteensa heti kun Suomen laki sen vuonna 2002 salli.

Myös lapsena opittu rakkaus käsillä tekemiseen on säilynyt. Vuonna 2005 Haavisto osti kodikseen purkukuntoisen suojelukohteen, Eila Hiltusen ateljeen Munkkiniemestä. Haaviston mukaan kittaaminen ja maalaaminen on loistavaa vastapainoa kalashnikovein varustettujen sissijohtajien kanssa istutuille rauhaneuvotteluille. Remontoitavaksi pääsevät myös vanhat kuplavolkkarit, joita Haavisto on harrastanut nuoresta miehestä asti"

Turha näille junteille mitään opettaa. Suviatsemattomia ennakkoluuloisia juntteja, tuskin kävivät edes äänestämässä. Ja jos kävivät, niin Soinia tai Väyrystä. Ja sehän nähtiin miten siinä kävi.

Haavistóssa on tulevaisuus. Eikä Niinistössäkään mitään vikaa. Hyvä tulos!!!

Nämä kansainväliset kohut ovat ylimmillään teidän punaniskojen kantakuppiloissa ja mammapalstoilla, siinä se kohu sitten olikin.

No nimenomaan. Punaniskat kun ei seuraa kansainvälistä politiikkaa ja mediaa ja ymmärrä, että se ei ole mikään uus juttu maailmalla, että valtion ylimmässäkin johdossa on ihmisiä, joiden seksuaalinen suuntautuminen ei ole ihan hetero-linjaa.

[QUOTE="unari";25501531]No en todella halua. Nauraahan meille sitten aidanseipäätkin. MItään arvoja enää. En heitä ihmisiä kivellä, mutta minun Raamatussani homous on kyllä Jumalle kauhistus. Tyttäreni kaveripiirissäkin on lesboja ja toimeen tulen kyllä heidänkin kanssaan, mutta pressaksi ei ei.[/QUOTE]

Ihan samanlaisia kommentteja käytiin aikanaan Halosestakin, jonka synteihin kuuluivat homojen oikeuden puolustaminen, yksinhuoltajuus ja kuulumattomuus kirkkoon.

[QUOTE="mama";25501481]Haaviston puoliso on todella paljon nuorempi Haavistoa. Enemmän heillä ikäeroa kuin Niininstöllä ja hänen puolisollaan...

Ja Niinistöä äänestän!![/QUOTE]

En usko että hirveesti voi olla enemmän kun Niinistöllä ja Haukiolla eroa 29v, ja Haavisto on Niinistöä 10vuotta nuorempi... mutta ainakaan tuo Flores ei yritä näyttää 15vuotta vanhemmalta kuin on, niinkuin Haukio varsinkin tänään...

[QUOTE="xxx";25501841]En usko että hirveesti voi olla enemmän kun Niinistöllä ja Haukiolla eroa 29v, ja Haavisto on Niinistöä 10vuotta nuorempi... mutta ainakaan tuo Flores ei yritä näyttää 15vuotta vanhemmalta kuin on, niinkuin Haukio varsinkin tänään...[/QUOTE]

Siis vähemmänhän Haavistolla ja Floresilla on ikäeroa kuin Niinistöllä ja Haukiolla. Flores taitaa olla 34, Haavisto 53. En kyllä näe mitään väärää ikäerossa, kummassakaan tapauksessa. Kunhan nyt aikuisia ihmisiä molemmat osapuolet ovat.

Yhteistyössä