Ootko ollut koskaan koukussa kehenkään?

• Viestiketjun aloittaja "Mato"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Mato";25493787]Siis mistä puhut nyt? En ymmärrä, tuo on ihan sekavaa. Olisihan mies voinut todistaa ne tunteensa olemalla luotettava ja puhumalla totta. Vai vielä sympatiaa tunnet sitä kohtaan![/QUOTE]

No en tiedä mistä sun tapauksessa on valehdellut. Muutta tiedän että syyttömänä voi joutua just tollaisten epäilysten kohteeksi ja tilanne jossa nainen ei uskalla antaa miehelle tilaisuuden todistaa tunteensa on tuskaa.

Leffoissa on klassinen juonenkäänne että nainen närkästyy ja yleisö saa jänittää aidosti rakastuneen sankarin puolesta.. erona että oikeassa elämässä tarina ei aina pääty yhtä hyvin.

[QUOTE="Mato";25493787]Siis mistä puhut nyt? En ymmärrä, tuo on ihan sekavaa. Olisihan mies voinut todistaa ne tunteensa olemalla luotettava ja puhumalla totta. Vai vielä sympatiaa tunnet sitä kohtaan![/QUOTE]

Ehkä tripod puhuu nyt syvällä kokemuksen rintaäänellä, meillä jokaisella on elämässämme monenkirjava historia:snotty:

[QUOTE="Mato";25493963]Ei siinä ole mitään erehdystä jos sillä oli samalla muitakin naisia.[/QUOTE]

Tiedät varmasti että piti niistä muista naisista yhtä paljon tai ylipäätään samalla tavalla? Jos yhtään epäröit ja se mies yhä vaan ikävöi kannattaa antaa toisen mahdollisuuden, muuten et ehkä koskaan saa tietää olitko oikeasti erityinen sille.

Ei mulla muuta. Mä taidan kyllä olla surkea cupidin roolissa :)

"Mato"
Tiedät varmasti että piti niistä muista naisista yhtä paljon tai ylipäätään samalla tavalla? Jos yhtään epäröit ja se mies yhä vaan ikävöi kannattaa antaa toisen mahdollisuuden, muuten et ehkä koskaan saa tietää olitko oikeasti erityinen sille.

Ei mulla muuta. Mä taidan kyllä olla surkea cupidin roolissa :)
No en minä sellaista osannut tietää. Tottakai luulin olevani ainoa. En viitsi antaa tilaisuutta sellaiselle joka ei pysty yhden kanssa olla. En varmaan voi enää koskaan luottaa keneenkään.

Ei minun kalloon mahdu sellainen että tarvitsee monen kanssa olla. Haluaisin olla ainoa.

No en tiedä mistä sun tapauksessa on valehdellut. Muutta tiedän että syyttömänä voi joutua just tollaisten epäilysten kohteeksi ja tilanne jossa nainen ei uskalla antaa miehelle tilaisuuden todistaa tunteensa on tuskaa.

Leffoissa on klassinen juonenkäänne että nainen närkästyy ja yleisö saa jänittää aidosti rakastuneen sankarin puolesta.. erona että oikeassa elämässä tarina ei aina pääty yhtä hyvin.
Olet ehkä katsonut liikaa nyyhkyleffoja? Eihän pelkkä tunteiden todistaminen sinänsä riitä.

"yyhoo"
No, itse asiassa tänään selvisi, että taidan olla... :( Eli ensimmäinen "tosirakkaus" tuli vaihtamaan muutaman sanan tuolla luistinkentän reunalla monien vuosien jälkeen ja kyllä on myönnettävä, että jotain sydänalassa sykähti edelleen. Siis meidän tiet on eronneet jo liki 20 vuotta sitten ja molemmilla omat perheet ja joskus tavattu ohimennen baarissakin, mutta kylläpä vaan näytti jotakin väreitä menevän läpi vielä tänäänkin... :whistle:

JSSAP-komitean edustaja on puhunut.. naisten kollektiivinen katkeruus on itsetuhoinen voima joka tappaa niin parisuhteet kuin aidon romantiikan.

Sen perustella mitä ap on kertonut hänellä saattaisi olla enemmän voitettava kuin hävitettävää. Parhaassa tapauksessa katkeruudelle ei ole mitään syytä.
Vai JSSAP-komitean jäsen. Voisikohan tuota käyttää cv:ssä :D

En omasta mielestäni ole aina ja kaikkialla miehiä vastaan. Olen jopa hetero.

Mutuni on kuitenkin, että useammin nuo Don Juanin kesytyksen epäonnistuu kuin onnistuu. Siksi puhuin tilastollisuudesta.

Mitä ihan puhtaasti palstan perusteella olen arvioinut, oman tilanteesi ärsyttävyys kumpuaa siitä, ettet pysty tarjoamaan tasapuolista diiliä. Tämä on toki täysin minun käsitykseni, joka on pohjautunut niihin juttuihin, mitä olet täällä kirjoittanut ja jotka ovat sattuman nojalla silmiini osuneet.

"Mato"
JSSAP-komitean edustaja on puhunut.. naisten kollektiivinen katkeruus on itsetuhoinen voima joka tappaa niin parisuhteet kuin aidon romantiikan.

Sen perustella mitä ap on kertonut hänellä saattaisi olla enemmän voitettava kuin hävitettävää. Parhaassa tapauksessa katkeruudelle ei ole mitään syytä.
Oon kertonut, et se mies on hyvä liehittelijä, mut sillä on aina monta naista samaan aikaan ja et se valehteli mulle ja petti mua. Mitä voitettavaa vois olla? Pelottaa, että jos alan olla sen kanssa jään kumminkin lopuksi yksin ja että se pettäisi.

potua
[QUOTE="Mato";25501537]Oon kertonut, et se mies on hyvä liehittelijä, mut sillä on aina monta naista samaan aikaan ja et se valehteli mulle ja petti mua. Mitä voitettavaa vois olla? Pelottaa, että jos alan olla sen kanssa jään kumminkin lopuksi yksin ja että se pettäisi.[/QUOTE]

Onko se mies suomalainen?

[QUOTE="Mato";25501537]Oon kertonut, et se mies on hyvä liehittelijä, mut sillä on aina monta naista samaan aikaan ja et se valehteli mulle ja petti mua. Mitä voitettavaa vois olla?[/QUOTE]

Jos vaikka saisit tietää että olit sittenkin se ainoa ketä se oikeasti halusi ja se onkin yhä koukussa sinuun ja kärsii.. saisit paremman mielen itsellesi vaikket loppupelissä edes huolisi sitä?

Se että joku on hyvä liehittelijä tai että naiset muuten vaan tykästyy siihen ei tarkoita ettei se voisi aidosti pitää juuri yhdestä. Sanoo tilastot sitten mitä vaan.

"Mato"
Jos vaikka saisit tietää että olit sittenkin se ainoa ketä se oikeasti halusi ja se onkin yhä koukussa sinuun ja kärsii.. saisit paremman mielen itsellesi vaikket loppupelissä edes huolisi sitä?

Se että joku on hyvä liehittelijä tai että naiset muuten vaan tykästyy siihen ei tarkoita ettei se voisi aidosti pitää juuri yhdestä. Sanoo tilastot sitten mitä vaan.
En osaa vastata ensimmäiseen.
Tavallaan toivonkin että olisin ollut sille se jota se haluaa, mutta ei se riittäisi suhteeseen vielä kun en voisi luottaa sellaiseen joka pettää. Sehän sanoisi vaan samaa niille muillekin naisille. En ole niin tyhmäkään, että luulisin että joku peluri voisi rakastua minuun koska olen niin tavallinen.

Yhteistyössä