Kumpaa äänestät toisella kierroksella?

Ketä aiot äänestää 2. kierroksella?

• Äänestäjiä yhteensä
    72
halosesta päästiin
Vain järkevä ihminen äänestää Niinistöä. En käsitä mitä arvoja te Haavistossa näette. SE ON O HOMO!!!
Eikö nää toisen puolen kulkijat voisi nyt jo olla omissa oloissaan ja päästää ihmiset "valtaan"

• Tykkää
Reactions: mä-78
[QUOTE="vieras";25501018]Niinistöä. Mulla ei ole Haavistosta muuta mielikuvaa kuin et hän on homo ja se on surkea syy äänestää presidentiksi.[/QUOTE]
Kannattaisiko tutustua presidenttiehdokkaisiin ennen kuin äänestää? Edes nyt kun niitä on vain kaksi, ei ole iso vaiva. Vai kuvitteletko että kukaan muukaan ei Haavistosta muuta tiedä ja sai kaikki äänensä vain homouden takia?

• Tykkää
Reactions: säpäle
ylpypee
[QUOTE="Santtu";25500776]Entäa, kun ne kiertää "edustamassa".... buahhaa... vähänkö noloa.[/QUOTE]

Noin on varmasti aikoinaan jotkut ajatelleet myös ensimmäisistä naiskansanedustajista jne.

Oikeesti, minusta tuntuu että osa suomalaisista junista häpeää ja nauraa.. ei ne ihmiset siellä ulkomailla. Peiliin katsomisen aika...

"nuuh"
Kumpikaan ei käy mulle. Vihreä puolue on vitsi ja kokkarit pelottavia. Mä ratkaisen tämän tärkeän kysymyksen sillä että onko kummallakaan kissaa? Kissaihminen on kuitenkin hyväihminen.

[QUOTE="Santtu";25500722]Se in ihan sama, mitä arvoja presidentti edustaa, kun sen tehtävä on ainoastaan olla edustava. Olis se kivaa, kun kaksi miestä olis esim itsenäisyyspäivän juhlissa vastaanottamassa vieraita... koko maailma naurais meille ja muutenkin kauhistuttava ajatus.[/QUOTE]

Kuka katsoo linnan juhlia Suomen ulkopuolella? Ehkä joku harva ulkosuomalainen. Ja niillä ei ole väliä =)

jjdjd
[QUOTE="vieras";25501134]Niinistöä! Mitä sotaveteraanit ajattelisi Haavistosta? Nousivat haudoistaan kapinaan.[/QUOTE]

Paskat, korkeintaan ne nousee haudoistaan keräämään lisää rahaa itselleen.

"vieras"
[QUOTE="vieras";25501134]Niinistöä! Mitä sotaveteraanit ajattelisi Haavistosta? Nousivat haudoistaan kapinaan.[/QUOTE]

Mietittiin ihan samaa just mieheni kanssa, joten tästä talosta lähtee kaksi ääntä Niinistölle!

Alkuperäinen kirjoittaja halosesta päästiin;25501011:
Vain järkevä ihminen äänestää Niinistöä. En käsitä mitä arvoja te Haavistossa näette. SE ON O HOMO!!!
Eikö nää toisen puolen kulkijat voisi nyt jo olla omissa oloissaan ja päästää ihmiset "valtaan"
Sano niinkuin ajattelet: on aika, että heteromiehestä tulee pressa. Akat ja homot ei ole mitään oikeita ihmisiä.

Yhteistyössä