Totuus satuttaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"surullinen"

Vieras
Sain tietää vahingossa, että mies on tilannut jotain erektiopillereitä luontaistuotekaupasta. On toki totta, että vähän heikonlaisesti on pelittänyt viime aikoina, mutta nyt mua alkoi ahdistaa. Olen entistä varmempi, että se johtuu nyt minusta, siitä että olen lihonut melkosta lailla paljon. Luulen sen johtuvan minusta, koska mun aina ihana ja järkevä mieheni on hassahtanut tilaamaan jotain pillereitä, joiden toimintaan en oikein jaksa uskoa eikä se ole ottanut tätä asiaa mun kanssa puheeksi lainkaan. Toki olen tiennyt lihoneeni raskauden myötä ihan kamalaksi ja kilojen pudotus on menossa, mutta ei oikein ota onnistuakseen, mutta nyt tämä iski jotenkin ihan päin kasvoja. Totuus satuttaa todella, olen ällöttävä ja yököttävä, jopa siinä määrin, että mies ei kiihotu minusta enää...

[QUOTE="surullinen";25500982]Sain tietää vahingossa, että mies on tilannut jotain erektiopillereitä luontaistuotekaupasta. On toki totta, että vähän heikonlaisesti on pelittänyt viime aikoina, mutta nyt mua alkoi ahdistaa. Olen entistä varmempi, että se johtuu nyt minusta, siitä että olen lihonut melkosta lailla paljon. Luulen sen johtuvan minusta, koska mun aina ihana ja järkevä mieheni on hassahtanut tilaamaan jotain pillereitä, joiden toimintaan en oikein jaksa uskoa eikä se ole ottanut tätä asiaa mun kanssa puheeksi lainkaan. Toki olen tiennyt lihoneeni raskauden myötä ihan kamalaksi ja kilojen pudotus on menossa, mutta ei oikein ota onnistuakseen, mutta nyt tämä iski jotenkin ihan päin kasvoja. Totuus satuttaa todella, olen ällöttävä ja yököttävä, jopa siinä määrin, että mies ei kiihotu minusta enää...[/QUOTE]

Et voi olla varma, että johtuu sinusta. Saattaa miehelläsi olla myös jotain ongelmia, mutta ei kehtaa sinulle sanoa. Et ole ällöttävä ja yököttävä. Ihmiset ovat erilaisia, ja kuka sanoo,, että luuranko on se ainoa miestä kiihottavin asia?

[QUOTE="Neljän Äiti";25501055]Ja sanoisin myös, että tuskin olisi pillereitä hankkinut, jos ei haluaisi sinun kanssasi harrastaa petipuuhia![/QUOTE]

Niinpä. Selvästi mies haluaa että toimii, ja kokee että syy on jossain muussa kuin vaimossa. Olishan se varmaan tilannut laihdutuspillereitä jos syy olisi vaimon painossa.

Yhteistyössä