Ihmiset! On antijytkyn aika! Äänestetään Pekka presidentiksi!

"vieras"
Entäs kun antiikin Kreikassa homous oli aivan hyväksyttävää ja miespareja oli paljon? Homoseksuaalisuutta on esiintynyt aina ja kaikissa kulttuureissa; sairaudeksi luokitteleminen on ollut silkkaa kristillis-fundamentalistista hapatusta.
Ja meidän pitäis sun mielestä matkia antiikin Kreikan homostelua.:xmas:

Joko sä olet alkanut lesboilemaan, vai harrastatko vain taantumuksellista heteroseksiä?

aikoihin eletty
Entäs kun antiikin Kreikassa homous oli aivan hyväksyttävää ja miespareja oli paljon? Homoseksuaalisuutta on esiintynyt aina ja kaikissa kulttuureissa; sairaudeksi luokitteleminen on ollut silkkaa kristillis-fundamentalistista hapatusta.
Että sitä nyt ollaan niinku yhtä sivistyneitä kuin antiikin Kreikassa??? :D

Johan tuon järkikin pitäis sanoa mutta ei näköjään kaikille...

gfdd
Mä en tiedä ketä äänestäisin :/ Arhinmäkeä olisin ehdottomasti muuten mutta en halua eläinrääkkääyksen tukijaa pressaks... jäljelle jää Niinistö ja Haavisto. Ehkä arvon kumpi olis parempi.

Alkuperäinen kirjoittaja Niinistö<3;25492028:
Viherpunikkirievut voivat älämöidä ihan rauhassa vihreän homonsa puolesta, mutta silti, tai just siksi, Niinistö on seuraava presidentti ja kaikista mahtavinta on se, että saadaan porvaripresidentti 30 vuoden tauon jälkeen. Ei enää punikit juhli Linnassa.
Mä en ainakaan äänestä puolueen mukaan.

Mulle ollut jo päivänselvää, että ääni menee Haavistolle. Ei ole muita vaihtoehtoja. JOS Pekka ei pääse "toiselle varville" niin äänestän Niinistöä, se on paskoista vaihtoehdoista vähiten huono.
Mä äänestän myös Saukkaa tokalla kierroksella, jos Pekka ei sinne pääse. Ihan vaan siksi, että jos Pekka ei ole siellä, niin toinen vaihtoehto on Väyrynen, ja ääni Saulille on ikäänkuin miinusääni Väykälle...ja Väykkää en presidentiksi halua.

• Tykkää
Reactions: Rieputarallaa
"Hohhoijaa"
[QUOTE="diu";25493718]Itse en ole homoja vastaan tms. mutta tuli vaan mieleen että onko noloa jos homo sanoisi ettei voi äänestää heteroa?[/QUOTE]

En tiedä nolosta, mutta aika erikoistahan se olisi. Luulisin, että noin ajatteleva ihminen ei ylipäätäänkään olisi kauhean kiinnostunut valtakunnallisesta politiikasta. Tämähän olisi ylipäätään ensimmäinen kerta, kun hän pääsisi äänestämään presidenttiä suorassa kansanvaalissa.

"vieras"
Karu totuus taitaa olla se, ettei ketään oikeasti kiinnosta kuka ketäkin rakastaa ja rakastelee.
Karu totuus on myös se että mä en halua lukea ulkomailla niitä suomiuutisia joissa pressan puoliso on käyny bilettämässä ja bilettäny ankarasti :(
Siinä jää muut tärkeämmät asiat kirjoittamatta kun palsta tila on kuitenkin rajallinen

*XXXXX Helsingin yöelämässä jatkuu *** kaikenlaista ja sitten ehkä viimeisessä sivulauseessa Suomesta tuli YK turvallisuusneuvoston jäsen

"Repsa"
[QUOTE="vieras";25493801]Karu totuus on myös se että mä en halua lukea ulkomailla niitä suomiuutisia joissa pressan puoliso on käyny bilettämässä ja bilettäny ankarasti :(
Siinä jää muut tärkeämmät asiat kirjoittamatta kun palsta tila on kuitenkin rajallinen

[/QUOTE]

Hani, ei sun tarttekaan. Voit nukkua yösi rauhassa =)

"Hohhoijaa"
[QUOTE="vieras";25493801]Karu totuus on myös se että mä en halua lukea ulkomailla niitä suomiuutisia joissa pressan puoliso on käyny bilettämässä ja bilettäny ankarasti :(

*XXXXX Helsingin yöelämässä jatkuu *** kaikenlaista ja sitten ehkä viimeisessä sivulauseessa Suomesta tuli YK turvallisuusneuvoston jäsen[/QUOTE]

Nyt minua alkoi ihan oikeasti kiinnostaa, että mitä julkaisuja seuraat.

Yhteistyössä