haavisto vai väyrynen?jos saisit nyt päätttää pressan?

• Viestiketjun aloittaja eeeehhh
  • Ensimmäinen viesti
"hmm"
Haavisto. Luotan Haavistoon paljon enemmän, pidän häntä edustavampana ja arvomaailma kohtaa paremmin. Uskon, että Haavistolla olisi yllättävänkin paljon potkua olla oikeasti koko kansan presidentti ja toimia yhteisen edun hyväksi. Uskon, että Haavisto olisi myös ulkomaansuhteiden osalta parempi Suomelle kuin Väyrynen.

"vieras"
Jaa-a, sitä tässä pohdin edelleen. Se on pian valittava jompikumpi. Yhden vaalikoneen perusteella Väyrynen on enemmän kanssani samoilla linjoilla, toisen perusteella taas Haavisto.

:-)
[QUOTE="vieras";25490593]Jaa-a, sitä tässä pohdin edelleen. Se on pian valittava jompikumpi. Yhden vaalikoneen perusteella Väyrynen on enemmän kanssani samoilla linjoilla, toisen perusteella taas Haavisto.[/QUOTE]

Kannattaa lueskella mitä ihmiset kirjoittavat näistä ehdokkaista, katsella vaikka vaalikeskusteluja netistä (siis YLE areenalta ym.), lukea ehdokkaiden omia nettisivuja jne. Pelkillä vaalikoneilla ei vielä aivan viisastu, on siis vaikeaa tehdä päätöstä niiden perusteella.

Itse äänestin Haavistoa ja äänestän toivottavasti myös toisella kierroksella.

"Krisu"
Sami Hilvo, 3.1.2012: Siksi Pekka Haavisto

Arvostan ihmistä, joka osaa samalla luontevuudella kohdata suomalaisia toreilla ja somalialaisia sissipäälliköitä Afrikan sarven erämailla. Arvostan ihmistä, jolla on rohkeutta panna itsensä likoon. Arvostan ihmistä, joka etsii konfliktin sijasta sovintoa ja uskaltaa toimia rauhan puolesta oman henkensäkin uhalla. Arvostan ihmistä, jonka arvomaailma ei määrity poissulkemisen vaan mukaan ottamisen kautta.”

LÄHDE: Sami Hilvo, 3.1.2012

• Tykkää
Reactions: Rieputarallaa
no huh
Haavisto.

Väyrystä pidän sketsihahmona, muistan hänen olleen nolo ja naurettava jo mun lapsuudessa. Kiero kuin mikä.

Minustakin ois noloa jos Haavisto ois pressa, olisi melko monta maata maailmassa johon hänellä ei olisi menemistä.
Voi kun et taida tietää poliittisista asioista paljoakaan jos sketsihahmona Väyrystä pidät.
Miten voit haukkua häntä kieroksi

Minustakin ois noloa jos Haavisto ois pressa, olisi melko monta maata maailmassa johon hänellä ei olisi menemistä.
Voi kun et taida tietää poliittisista asioista paljoakaan jos sketsihahmona Väyrystä pidät.
Miten voit haukkua häntä kieroksi
Olen sen verran vanha ja hyvämuistinen, että muistan Paavon kierouden...ja mm. mediapeli-lässytyksen. En ole koskaan pitänyt hänestä.

Ja Haavisto lienee jo käynyt aika monessa niistä maista minne hänellä muka ei olisi menemistä.

"minä"
Eipä tuossa ole paljoakaan mietittävää. Kolutus ja kokemus on olennainen asia tehtävään kun tehtävään. Siksi noista kahdesta Väyrynen olisi ainoa mahdollinen valinta.

Yhteistyössä