Kuinka usein hiusmallisi vaatii kampaajalla käymistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kastanja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kastanja

Jäsen
01.01.1970
996
0
16
Helsinki
Vai leikkaatko/värjäätkö itse tai kaverin avustuksella? Vaihtuuko hiustyylisi usein?

Mulla ollut nyt aika kauan jo samantyyliset hiukset, tykkään näistä paljon kun olen jaksanut kasvattaa. Otan raitoja kampaajalla 4 kertaa vuodessa ja latvat leikkautan samalla.

Olen viimeksi leikkauttanut hiuksiani 2 vuotta sitten. Elikkä niissä ei paljon muotoa ole :D Värjäilen kotosalla aina muutaman kuukauden välein. Nyt olis tosin tarkotus pian mennä ihan kampaajalle värjäyttämään ja leikkauttamaan. Jos vähän uudistuisi :)

Mikä hiusmalli? Onks se jotain syötävää?

Mulla on kasvatusprojekti menossa ja tukka sen näkönen... Otsista nyrhin itse kun koitan tällä hetkellä vältellä kampaajaa.
Koitan kasvatella sekä pituutta lisää ja omaa väriä takasin, aiemmin värjäsin itse.

mun hiuksille ei ole kukaan tehnyt mitään ( leikannut tai värjännyt) kahteen vuoteen. värjäyksestä on viisvuotta.
harjaan ne joka aamu tai ainakin joka toinen aamu

Käymme koko perhe yhdessä parturissa n.1,5kk välein. En tosiaan ala itse leikkaamaan, en edes 4v tyttären hiuksia. Usein pikkutyttöjen hiuksista näkee, et äiti leikkaa ne....jälki sen mukaista!

Joka kerta kun oon käynyt kampaajalla, jälki on ollut kauheeta.

Lopetin sit sen jokunen vuosi sitten kokonaan, kotona hoituu tukan huolto jos on tarpeen sellainen.

Oho! Mitä ne oikein teki sun hiuksilles? Mulla taas paras jälki tulee kampaajalla. Nuorempana värjäilin itse ja hiusten kunto oli huono, samoin välillä ihanat oranssit jos yritin värinpoiston kautta vaalentaa...ei kiitos enää, jätän nuo hommat ammattilaisille. Muutenkin raidat kuluttaa vähemmän hiusta kuin kokoväri. Mutta otsista leikkaan itse, samoin pojan hiukset. Ihan hyvin onnistuu, kun on sellaiset oikeanlaiset sakset.

itse kerran viikossa päänahkaani höyläilen :D kampaamossa olen käynyt lähinnä vain silloin kun haluan muuttaa kampausta, yläpitoa en yleensä ole harrastanut muutakuin vähän itse saksinut.

Olen hävettävän pitkään pysynyt tässä mallissa eli olkamittainen polkka, joka aina kiinni. Leikkaan joko itse tai joku toinen leikkaa, mutta kampaajalla en käy koskaan.

Kuuden viikon välein käyn kampaajalla ja kyllä huomaa heti jos joutuu pitämään pidemmän tauon. Nyt olen ihan pulassa kun kampaajalle ei saanut aikaa ennen kuin edellisestä käynnistä on aikaa reilu kolme kuukautta. Minulla on luonnonkiharat hiukset ja ne on todella oikulliset ja pörröiset plus juurikasvu alkaa olla aika kaamea.

Noin 6 viikon välein käyn leikkauttamassa ja värjäämässä. Siinä välissä joskus käyn leikkauttamassa otsiksen, koska se kuuluu hintaan. Kampaaja haluais sävyttää vielä hiukset kevyesti tuossa välissä, mutta käytän mieluummin hiusnaamiota/värillistä hoitoainetta.

Vastaanpa vaimon puolesta. Hiusmalli lyhyt ja käy kampaajalla noin kuukauden välein. Tämä on mielestäni kahdesta syystä ikävää: raha ja ennen kaikkea pidän pitkistä hiuksista!

En yleensä käy kampaamoliikkeissä asiakkaana. Käyn jonkin verran hiusmallina, jonka johdosta hiukseni on pikkuhiljaa kynitty aika lyhyeksi. Nyt en enää mene, vaan yritän kasvattaa pituutta. Jos haluan vaihtaa mallia tai värjätä enemmän kuin yhdellä värillä niin kampaajakoulutuksen saanut kaverini hoitaa homman.

Yhteistyössä