Kysymys liittyen seksiin

• Viestiketjun aloittaja alkuperäinen
  • Ensimmäinen viesti
alkuperäinen
Mitenköhän tämän muotoilisi...
Seisooko teidän miehellä ilman apua?
Tarkoitan siis sitä, että kun alatte hommiin niin seisooko teidän miehellä esileikin jälkeen vai joudutteko kädellä/suulla avustamaan?

Miehellä kyllä seisoo yleensä alussa, mut esileikin aikana se laskee, vaikka esileikki ei kestäisi kauaakaan. Nousee ainoastaan kädellä avustaen takaisin. Ei auta vaikka muuten kiihottaisi/pitäisi hyvänä. Pakko auttaa kädellä. Onko normaalia?

noeiii
No eipä tarvitse avustaa eikä ole ketään viidestä poikaystävästä/miehestä tarvinnut avustaa. Seisoohan se hyvänen aika aktin ajankin ties kuinka pitkään, ei se siihen veren pakkautumiseen kuole :) Anna sille miehelle sinkkiä tai monivitamiinia. Sinkin puutos saa aikaan tuollaista nuorellakin. Jos on kynsissä valkoisia pilkkuja, sekin viittaa sinkin puutokseen.

"vieras"
Meillä oli tuollaista kun mies poltti tupakkaa. Nyt kohta 3v lopettamisesta ja ei ole ollu aikoihin enää ongelmia. Et kyllä minä laskisin tuon jo impotentin oireisiin.

gh
se vähän riippuu.huomaan aina jos itse oon itsevarmalla tuulella ja tunnen itteni kiihottavaks,mieskin kiihottuu paljon enemmän ja pysyy kovana ja kärsimättömänä vaikka meniskin esileikissä hetki aikaa.sillon tunnen itseni vielä enemmän haluttavaks.

sit on niitä kertoja,kun ei seiso niin helpolla,kun alkaa välissä touhuaan mun parissa.ei se ihan ajatuksen voimalla aina ylhäällä pysy tietenkään.paras on jos yhtäaikaa voi kosketella toisiaan niin molemmat pysyy lämpimänä,ennen kunnon touhuja.

gh
se vähän riippuu.huomaan aina jos itse oon itsevarmalla tuulella ja tunnen itteni kiihottavaks,mieskin kiihottuu paljon enemmän ja pysyy kovana ja kärsimättömänä vaikka meniskin esileikissä hetki aikaa.sillon tunnen itseni vielä enemmän haluttavaks.

sit on niitä kertoja,kun ei seiso niin helpolla,kun alkaa välissä touhuaan mun parissa.ei se ihan ajatuksen voimalla aina ylhäällä pysy tietenkään.paras on jos yhtäaikaa voi kosketella toisiaan niin molemmat pysyy lämpimänä,ennen kunnon touhuja.
ja toi itsensä haluttavaks ja itsevarmaks tunteminen johtaa siis suoraan siihen että kun tunnen näyttäväni kiihottavalta,uskallan elehtiä ja äännellä kiihottavammin ja se vaikuttaa mieheenkin. ettei oo ihan masentunu jotain selluliittia miettivä lahna.

Ei ole normaalia jos mies ei itse saa nousukulman palautettua parilla käsiliikkeellä.

Miten hanakasti seisoo ilman mitään kosketusta riippuu siitä minkä verran nestettä eturahasessa on. Nestemäärä riippuu taas siitä minkä verran aikaa edellisestä laukeamisesta sekä minkä verran on ollut kiihottunut sen jälkeen (kiihottuminen täyttää rauhaset nopeammin).

[QUOTE="jorma";25474357]Seisokki ei myöskään riipu eturauhasen nesteistä.[/QUOTE]

Seisokin voi saada vaikka varastot on tyhjät mutta seisoo herkemmin ja hanakammin silloin kun nestevarastot on täynnä.. ylitäyttö aiheuttaa spontaanin erektion ja autoejakulaation.

alkuperäinen
[QUOTE="jorma";25474357]Kyllä tuo on aivan normaalia. Kostutko itse aina ilman kosketusta tai parilla käsiliikkeellä? Seisokki ei myöskään riipu eturauhasen nesteistä.[/QUOTE]

Tähän täytyy sanoa, että kyllä kostun ilman kosketusta sinne. En oikeastaan edes niin kamalasti välitä, jos mies sinne käsin koskee. Mies tosin itse siitä kiihottuu.

Mun mielestä miehellä laskee seisokki aika nopeasti ja sit omat halut katoo, kun toisella ei seiso, kun kädellä vedellen :( Ei siinä sit itseään kovin haluttavaksi tunne. Täytyy kokeilla tuota sinkkiä.

"simo"
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;25474126:
Mitenköhän tämän muotoilisi...
Seisooko teidän miehellä ilman apua?
Tarkoitan siis sitä, että kun alatte hommiin niin seisooko teidän miehellä esileikin jälkeen vai joudutteko kädellä/suulla avustamaan?

Miehellä kyllä seisoo yleensä alussa, mut esileikin aikana se laskee, vaikka esileikki ei kestäisi kauaakaan. Nousee ainoastaan kädellä avustaen takaisin. Ei auta vaikka muuten kiihottaisi/pitäisi hyvänä. Pakko auttaa kädellä. Onko normaalia?
Mitä puhutte leikin aikana?

husa
Ei ole normaalia jos mies ei itse saa nousukulman palautettua parilla käsiliikkeellä.

Miten hanakasti seisoo ilman mitään kosketusta riippuu siitä minkä verran nestettä eturahasessa on. Nestemäärä riippuu taas siitä minkä verran aikaa edellisestä laukeamisesta sekä minkä verran on ollut kiihottunut sen jälkeen (kiihottuminen täyttää rauhaset nopeammin).
Siemennesteen määrään ja koostumukseen vaikuttaa myös monet muut asiat. Ravinto lähinnä.

Siemennesteen määrään ja koostumukseen vaikuttaa myös monet muut asiat. Ravinto lähinnä.
No miten ravinto vaikuttaa määrään? Oletettavasti vähenee jos ei juo tarpeeksi eikä vedä muuta kuin kahvia ja tupakkaa.. mutta muuten?

Erittymisnopeuteen vaikutaa se miten usein vehkeitä käyttää, mitä harvemmin sitä laiskempi ja hitaammin latautuva eturauhanen.

"erika"
No miten ravinto vaikuttaa määrään? Oletettavasti vähenee jos ei juo tarpeeksi eikä vedä muuta kuin kahvia ja tupakkaa.. mutta muuten?

Erittymisnopeuteen vaikutaa se miten usein vehkeitä käyttää, mitä harvemmin sitä laiskempi ja hitaammin latautuva eturauhanen.
makuun ja koostumukseen vaikuttaa syömiset ja juomiset tosi paljon :)

jos mies on pitänyt omaa kivaa aiemmin samana päivänä,huomaa että ei nouse niin helposti kuin yleensä.miten ne menikään ne nestejutut?

[QUOTE="sad";25474181]Ihan normaalia joo, olisihan tuo aika vaarallistakin jos se veri olisi kokoaikaa/pitkän aikaa pakkautuneena elimeen.[/QUOTE]
4 tunnin yhtäjaksoisen erektion jälkeen on vasta vaarallista.

Ja vastaus alkuperäiseen kysymykseen, seisoo alusta loppuun asti ilman apuja.

Yhteistyössä