Voisiko joku tietokonetyyppi pikaisesti neuvoa!

• Viestiketjun aloittaja "Lilli"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Tein näin, ja klikkaan linkkiä, niin tulee laatikko "Tarkastele ja selaa latauksia" Valitsen avaa tai tallenna, niin ruutu vain värähtää..
Avaako se ne johonkin muualle?
itsellä vista. klikkaa avaa eka-peli ja sitten ok.Avaa mozzila(firefox) ja ok. Se lähtee lataamaan ja toimii ainakin minulla!Kysyy java 6:tta jos päivytykset kunnossa niin et tarvitse uutta 10 kymppiä. siiten kysyy kirjautumista ja salasanaa mutta kun rekisteröidyt niin pääset sisälle.

ap.
[QUOTE="vieras";25471493]itsellä vista. klikkaa avaa eka-peli ja sitten ok.Avaa mozzila(firefox) ja ok. Se lähtee lataamaan ja toimii ainakin minulla!Kysyy java 6:tta jos päivytykset kunnossa niin et tarvitse uutta 10 kymppiä. siiten kysyy kirjautumista ja salasanaa mutta kun rekisteröidyt niin pääset sisälle.[/QUOTE]

Oon siis yrittäny myös Mozillalla.. Sama ongelma..

Joo, siis niin tein ja sitten tulee pikkuruutu missä uudelleen tuo sama "linkki" ja sitä kun klikkaan, niin tulee tuo ruutu, mistä voin valita avaa tai tallenna. Ja kummastakin ruutu vain värähtää klikatessa..
Kun siinä on se javaws edessä niin ei pitäisi tulla sellaista.. tämä vaatii nyt kotikäynnin, tilaa jonkun avuliaan palstamiehen paikalle :saint:

ap.
Kun siinä on se javaws edessä niin ei pitäisi tulla sellaista.. tämä vaatii nyt kotikäynnin, tilaa jonkun avuliaan palstamiehen paikalle :saint:
KIITOS KIITOS TUHANNESTI! En ollu tajunnu panna tuota javws:ia siihen eteen ku se ei ollu sinisellä.. "ashamed"

Mutta nyt latautui!! Jee!

Tosin lapset jo nukkumassa, mutta kyllä kannatti =)

Jaksisitko vielä neuvoa, miten saisin sen pikakuvakkeeksi työpöydälle? Vai onko se jo mahdotonta..

Yhteistyössä