Omituisia ääniä kuultu ympäri maailmaa!

  • Viestiketjun aloittaja hyi
  • Ensimmäinen viesti
hmph
Joku uskonlahko ympäri maailman on keksinyt soittaa ihan helevetin isoilla poppivehkeillä jotain oletettuja ääniä ufojen aiheuttamina.
Kylvävät kansaan pelkoa, kauhua ja epävarmuutta.
 
Käsittämättömän luotettavaa uutisointia sivustolta, jonka muita journalistisia huippusaavutuksia ovat mm:

"Vertaimevä noita" järkyttää Zimbabwessa
Onko tässä aito avaruusolento? - "tulen Humuksesta"
Englannissa satoi omenoita - "täällä tapahtuu outoja asioita"
Oudot jäänteet löytyivät - suuripäinen ihminen vai avaruusolio?
Uskomaton ilmiö: 7-vuotias tyttö itkee kiviä
Onko näissä kuvissa avaruusolio? - hämmentävä ilmestys
Teinipoika heräsi kuolleista
Hämmennys: koittaako maailmanloppu 11.11.11?
Tyttö nappasi oudon kuvan: "kummitukset harrastamassa seksiä?"

...

:LOL:
 
Keittiönoita
Maan uumenista purkautuu sähkömagneettista energiaa, joka enteilee supertulivuorenpurkauksia, meteoriittien putoamista voimakkaimmin magneettisiin kohtiin sekä lukuisia tsunameja ja maanjäristyksiä.
 
hlö
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25470184:
Maan uumenista purkautuu sähkömagneettista energiaa, joka enteilee supertulivuorenpurkauksia, meteoriittien putoamista voimakkaimmin magneettisiin kohtiin sekä lukuisia tsunameja ja maanjäristyksiä.
miksi näin? Missä on voimakkaimat magneetit? Mua pelotta oikeasati
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25470231:
Voi itku :( Vie työpaikat ja naiset.
Niinpä, kamalaa! :( Onkohan Suomen politiikka siltä osin ihan kunnossa, pitäisköhän tässä jo huolestua? Tätä pitäis varmaan kysyä kaikilta presidenttiehdokkailta, jotta mitä ovat mieltä asiasta, osaa sitten äänestää oikeaa henkilöä.
 
Keittiönoita
Niinpä, kamalaa! :( Onkohan Suomen politiikka siltä osin ihan kunnossa, pitäisköhän tässä jo huolestua? Tätä pitäis varmaan kysyä kaikilta presidenttiehdokkailta, jotta mitä ovat mieltä asiasta, osaa sitten äänestää oikeaa henkilöä.
Mä luulen, että Haavistolla on parhaimmat edellytykset toimia vihreiden miesten kanssa.
 

Yhteistyössä