Söin kuusi torttua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="super";25461984]Syötkö usein noin? Tuliko henkisesti tai fyysisesti paha olo?[/QUOTE]

Harvemmin syön noin, koska ei ole mitään mitä syödä :). Tiedän, että jos kaapissa jotain on, syön sen pois. Siksi en osta sinne "vierasvaraa" Fyysisesti hyvä olo (ei haluta enää mitään), mutta henkisesti :(...aina tulee huono omatunto mässäilystä. Pitää ottaa loppuviikko kevyemmin. Tämä varmasti näkyy aamupuntarissa.

Paljonko painat/olet pitkä? Jos sinulla on kaapissa vaikka kaksi levyä suklaata, syötkö ne kerralla?

Täällä kyselee ihan tosissaan yksi vaikeasta ahmimishäiriöstä kärsivä normaalipainoinen nainen.

[QUOTE="super";25462008]Paljonko painat/olet pitkä? Jos sinulla on kaapissa vaikka kaksi levyä suklaata, syötkö ne kerralla?

Täällä kyselee ihan tosissaan yksi vaikeasta ahmimishäiriöstä kärsivä normaalipainoinen nainen.[/QUOTE]

HOikka olen. Enkä kärsi ahmimishäiriöstä, onneksi. Mutta jos kaapissa on suklaata tms. niin kyllä sitä varmaan menee niin paljon, että tulee huono olo, heh. Siksi en ostakkaan ja jos ostan tiedän, että syön ne pois. Sitten kyllä saan rauhan moneksi viikoksi/kk:ksi. Ja koska syön harvoin, niin en pysty paljoa syömäänkään. Miehellekin sanon aina, että jos ostaa jotain, niin piilottaa, että minä en syö.

Oksennatko, jos olet pysynyt normaalipainoisena? Kuka on määritellyt ahmimishäiriön? Ahmitko joka päivä?

[QUOTE="Tiina";25462036]HOikka olen. Enkä kärsi ahmimishäiriöstä, onneksi. Mutta jos kaapissa on suklaata tms. niin kyllä sitä varmaan menee niin paljon, että tulee huono olo, heh. Siksi en ostakkaan ja jos ostan tiedän, että syön ne pois. Sitten kyllä saan rauhan moneksi viikoksi/kk:ksi. Ja koska syön harvoin, niin en pysty paljoa syömäänkään. Miehellekin sanon aina, että jos ostaa jotain, niin piilottaa, että minä en syö.

Oksennatko, jos olet pysynyt normaalipainoisena? Kuka on määritellyt ahmimishäiriön? Ahmitko joka päivä?[/QUOTE]

En oksennan, olen yrittänyt mutta en pysty.. Ahmin n. 2-3kertaa viikossa, yhdenkin karkin ottaminen laukaisee sen, ja voi ihan oikeasti syödä esim. 500g karkkia, 200g suklaata, 400g sipsejä ja vaikka kymmenen pullaa päälle. :(

Psykiatrisessa hoidossa olin ongelman takia jo nuorena, nyt lapsen syntymän jälkeen se on riistäytynyt uudelleen käsistä.

Muina päivinä syön todella vähän, max 1000kaloria päivässä, yleensä alle 500...

En oksennan, olen yrittänyt mutta en pysty.. Ahmin n. 2-3kertaa viikossa, yhdenkin karkin ottaminen laukaisee sen, ja voi ihan oikeasti syödä esim. 500g karkkia, 200g suklaata, 400g sipsejä ja vaikka kymmenen pullaa päälle. :(

Psykiatrisessa hoidossa olin ongelman takia jo nuorena, nyt lapsen syntymän jälkeen se on riistäytynyt uudelleen käsistä.

Muina päivinä syön todella vähän, max 1000kaloria päivässä, yleensä alle 500...

Kuulostaa kyllä pahalta :(! Onko sulla nyt mitään hoitoa päällä ja osaatko sanoa mistä tuo juontaa juurensa? Ja lähdetkö hakemaan kaupasta syömistä? EIkö tilanne laukea siinä, että esim. jaksa lähteä?

[QUOTE="Tiina";25462258]Kuulostaa kyllä pahalta :(! Onko sulla nyt mitään hoitoa päällä ja osaatko sanoa mistä tuo juontaa juurensa? Ja lähdetkö hakemaan kaupasta syömistä? EIkö tilanne laukea siinä, että esim. jaksa lähteä?[/QUOTE]

Mulla on kauppa samassa talossa missä asun, ja se on auki klo 23 asti, eli välillä tulee tosi myöhäänkin haettua kaikkea mättöä.

Ei ole hoitoa.. Luulen että juontaa juurensa lapsuuten ja siihen, miten karkit yms. oli täysin kielletty. Selkäsaunan sain kerran kun varasti YHDEN sokeripalan kaapista.

Mulla on kauppa samassa talossa missä asun, ja se on auki klo 23 asti, eli välillä tulee tosi myöhäänkin haettua kaikkea mättöä.

Ei ole hoitoa.. Luulen että juontaa juurensa lapsuuten ja siihen, miten karkit yms. oli täysin kielletty. Selkäsaunan sain kerran kun varasti YHDEN sokeripalan kaapista.

Miten niin ei ole hoitoa? Ahmimishäiriön hoitoon on ihan hyvin tuloksin käytetty mielialalääkkeitä ja terapiaa.

Kuulostaa kyllä rankalta :(! Mää varmaan muuttaisin toiseen taloon...

Tsemppiä ja parantumista! Kyllähän tuohon apua olisi saatava!

Yhteistyössä