T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oliko ne joulutorttuja?
En oksennan, olen yrittänyt mutta en pysty.. Ahmin n. 2-3kertaa viikossa, yhdenkin karkin ottaminen laukaisee sen, ja voi ihan oikeasti syödä esim. 500g karkkia, 200g suklaata, 400g sipsejä ja vaikka kymmenen pullaa päälle.
Psykiatrisessa hoidossa olin ongelman takia jo nuorena, nyt lapsen syntymän jälkeen se on riistäytynyt uudelleen käsistä.
Muina päivinä syön todella vähän, max 1000kaloria päivässä, yleensä alle 500...
Mulla on kauppa samassa talossa missä asun, ja se on auki klo 23 asti, eli välillä tulee tosi myöhäänkin haettua kaikkea mättöä.
Ei ole hoitoa.. Luulen että juontaa juurensa lapsuuten ja siihen, miten karkit yms. oli täysin kielletty. Selkäsaunan sain kerran kun varasti YHDEN sokeripalan kaapista.
Mulla on kauppa samassa talossa missä asun, ja se on auki klo 23 asti, eli välillä tulee tosi myöhäänkin haettua kaikkea mättöä.
Ei ole hoitoa.. Luulen että juontaa juurensa lapsuuten ja siihen, miten karkit yms. oli täysin kielletty. Selkäsaunan sain kerran kun varasti YHDEN sokeripalan kaapista.