Keksikää mulle joku feikkityö, jos se oikea työ on hävytöntä (esim. strippaus..)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paheellinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Paheellinen

Vieras
En aio päätyä BB-Janicaksi, mutta ulkonäköä ja kroppaa löytyy tehdä yksityisesti, ilman oman nimensä julkisuuteen tulemista eroottisia töitä.

En haluaisi kuitenkaan ihmisille yleisesti kertoa, mitä oikeasti teen työmatkoillani. Minulla on vain toisen asteen tutkinto, niin en voi mitään korkeaa koulutusta vaativaa alaa keksiä. Jotain sellaista, mikä ei välttämättä tutkintoa tarvitse vaan taito riittää, olen kuitenkin fiksu ja sivistynyt ihminen. Eroottisissa hommissa vaan tienaa helposti rahaa.. Ja en aio tehdä hommia pimeänä, eli en halua herättää ihmetystä mistä tienaan rahani, kun ihmiset sitten kuitenkin tietävät että jotain töitä teen. En todellakaan haluaisi sanoa, että strippaan!

Missä hommissa siis voisin olla, joka vaatii matkustelua välillä eri kaupunkeihin :)

Joo, myyntihommat voisi olla. Mutta mitä mä sitten myyn!? Jotain pitäisi keksiä siis, kun kaverit kuitenkin kyselee.

En halua, että lasteni korviin kantautuu se, että äiti tekee eroottisia töitä. En halua, että ennen täysi-ikäisyyttään saavat sitä selville.

Verkkokauppa olisi myös hyvä! Mitä myisin verkkokaupassa? Toisaalta, sitten kaverit kysyisi että hei näytäpä ne sivusi..

Itseasiassa, olen kirjallisesti ja kielellisesti lahjakas, joten voisin kehitellä jotain, mitä teen kotona tietokoneellani. Kääntäjä? Voisin tehdä käännöstöitä! Joo, tää onkin hyvä. Mut sitten ne työmatkat.. öö.. heh. Työmatkathan voisi olla sitten jotain muuta, hmm, ei olisi pakko liittyä tuohon käännöstyöhön. Vai voisiko liittyä, ideoikaa!

Itse varmaan sanoisin tekeväni keikkaluonteisesti myyntiesittelyjä, esmes kosmetiikan tai luontaistuotteiden saralla. Tai sitten voit väittää tekeväsi juurikin vaikka käännöstöitä ja samalla "harrastaa" jotain tanssia ja käydä aina treeneissä vähän siellä sun täällä kun sielläsuntäällä on yks tosi tunnettu ohjaaja. Tai teidän "tanssiryhmällä" on esiintyminen, porukkamatka tms. Nääh... Kyllä tuo myyntiesittelijäkeikat kuulostaa uskottavimmalta.

Miksi kertoa työmatkoista; Olen sinkkuäiti, lapsi lörpöttelee kyllä kaikille jos äiti on yön yli reissussa ja joku selitys on lapsellekin reissuista keksittävä. Eli työmatka olisi hyvä, on tottunut siihen että isänsäkin on työmatkoilla.

Tuo myyntiesittelijä kuulostaa myös järkevältä, saattaa olla että alan tehdä sellaisia hommia oikeastikin. Läheisimmilleni voin kertoa totuuden, mutta en tosiaan halua lasten korviin tätä, tai sen ex-miehenkään, koska ei olla hyvissä väleissä niin hän juoruaisi sen ympäri Suomea.

Sano että olet vakuutusalalla, on niin tylsää että ketään ei kiinnosta enempää.

no ei ketään kiinnostais vaikka sanois oikeankin ammattinsa, eipä tuollanen oo nykyään mitenkään erikoista.
bb:n voitti strippari, miten käy idolsin? harmi kun mariel ei päässyt jatkoon ;)
kas kun presidenttiehdokkaissa ei ole yhtään stripparia? tai mistä sitä tietää niistä naisista, mitä illanratoiksi touhuavat.
nykyään myöskin ponnahtaa julkisuuteen tai suosioon kun levittää haaransa seksimessuilla, siihen ei sen haastavampaa toimenpidettä enää tarvita. ja kappas olet yhtäkkiä joka lehdessä ja blogiasi aletaan lukea kuin raamattua.

joten aapee miksi ihmeessä et tässä yhteiskunnassa "uskalla" kertoa oikeaa ammattiasi?

Suomi on sen verran pieni maa, että kyllä se jotain kautta kantautuu korviin jos joku tuttu on strippari. Ja nykyisin kuvataan paljon juttuja (esim. BB-Janica vilahti kuvaruudussa kun oli kuvattu sitä rintheessä-sarjaa, strippaamassapa hyvinkin) tai porukka kuvaa kännyköillään ja laitetaan nettiin.

Ymmärrän kyllä sen jos lapselle ei halua kertoa strippaamisesta.. tai sille ex-miehellekään. Toisaalta itse häpeäisin tehdä tuollaista työtä, mutta koska ap on siihen ryhtymässä niin tuskin häpeää jolloin luulisi pystyvän kertomaan aika yleisestikin siitä mitä työtä tekee?

Pointtini on se, että mun ei tarvitse julkisesti mainostaa itseäni omilla kasvoilla tai nimelläkään. Näin ollen kukaan ei kuvaa minua missään, enkä jää siitä käytännössä kiinni. Tarvitsen vaan jonkun feikkiselityksen. En ole bimbo, en kaipaa julkisuutta enkä edes leimaa, että olisin joku wannabe kuten BB-Janica tai vaikka Saana Parviainen. Vaikka siitä totuudesta ei konkreettisesti seuraamuksia kummemmin tulisikaan, niin en halua ensitöikseni kertoa ihmisille että tienailen rahoja pyörittelemällä pyllyä.

Yhteistyössä