pistorasia lähti irti seinästä... No onneksi on vuokra-asunto niin taloyhtiöön soitto riittää...
"vieras" 16.01.2012 #1 pistorasia lähti irti seinästä... No onneksi on vuokra-asunto niin taloyhtiöön soitto riittää...
KiiajaVille 16.01.2012 #2 Eikö sitä saa ihan itse ruuvaamalla takaisin.. vai lähtikö pala seinää mukana?
"vieras" 16.01.2012 #3 ei siihen tule virtaa enää, mä luulin että johto lähti seinästä niin koko rasia oli irti.
Neljän Äiti 16.01.2012 #4 Mulla lähtee kanssa kansi pistorasiasta.. ja imurinkin olen hajottanut rajulla tekniikalla
Hahahaa 16.01.2012 #5 Mulla ei vielä noin oo käyny mutta lattialistat pitäis varmaan uusia... ne on saanu aika reippaasti kolhuja mun imurointien aikana
Mulla ei vielä noin oo käyny mutta lattialistat pitäis varmaan uusia... ne on saanu aika reippaasti kolhuja mun imurointien aikana
heidiS23 16.01.2012 #6 meillä vaihdettiin vvo:lla pistorasia ja lähettivät laskun perästä 80 tuli maksettavaa 1 pistorasiasta
meillä vaihdettiin vvo:lla pistorasia ja lähettivät laskun perästä 80 tuli maksettavaa 1 pistorasiasta
"vieras" 16.01.2012 #7 Alkuperäinen kirjoittaja Hahahaa: Näytä alkuperäinen viesti Mulla ei vielä noin oo käyny mutta lattialistat pitäis varmaan uusia... ne on saanu aika reippaasti kolhuja mun imurointien aikana Click to expand... Sama täällä ja seinästäkin on lohjennut paloja kulmien kohdalla ja imuristakin irtosi pyörä.
Alkuperäinen kirjoittaja Hahahaa: Näytä alkuperäinen viesti Mulla ei vielä noin oo käyny mutta lattialistat pitäis varmaan uusia... ne on saanu aika reippaasti kolhuja mun imurointien aikana Click to expand... Sama täällä ja seinästäkin on lohjennut paloja kulmien kohdalla ja imuristakin irtosi pyörä.