Nella ja nuttu - hyvää tavaraa mutta hinnat ihan älyttömiä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Onko muita, jotka ovat käyneet Nella ja nuttu-kirpparilla Espoossa? Syksyllä se oli mielestäni hyvä kirppis, ja siisti se on vieläkin mutta pari viime kertaa kun olen käynyt ovat hinnat olleet ihan älyttömiä, tyyliin kulahtaneet h&m vauvan collegehousut 3 e, nyppyiset vauvan bodyt 5 e. Yhdessä pöydässä näytti olevan kaikki vauvan vaatteet 5 e hintaisia... Kulahtanut, haalistunut ja nyppyinen vauvan riepu 4 e.... Ovhkaan ei näin Ale-aikaan ole noin paljon?

Nuken potta, rikkinäinen 1 e jne. Käytetyt kirjat 5 e. Ovatko teistä ok hintoja kirppiksellä? Harmittaa kun menee fiilis käydä uudestaan tai ostaa yhtään mitään jos on ylihintaista tavaraa. Kierrätys on kuitenkin yleisesti ihan tosi hyvä juttu.

Itse olen huomannut että joka kirppiksellä ihmiset pyyttää ihan liikaa kulahtaneista vaatteista. Joskus tekee hyviä löytöjä, mutta parina viime kertana on kanssa jäänyt moni asia ostamatta,koska hinta liian kova. Tietysti jos pöytävuokra on kova niin on pakko pyytää tavaroistakin enemmän. Esim Akselissa on vuokra tosi kallis, jos halvalla myy on tuotto plus miinus 0.

[QUOTE="eevis";25921914]Itse olen huomannut että joka kirppiksellä ihmiset pyyttää ihan liikaa kulahtaneista vaatteista.[/QUOTE]

Ehkä jokaisella on omanlaisensa käsitys kulahtaneesta vaatteesta. Mikä on toisen silmissä rähjäistä, voi vielä toiselle olla hyvinkin käyttökelpoista. Niille, jotka eivät koskaan pysty ostamaan kaupan hyllyltä tuliterää vaatetta, on heille varmasti hitusen nyppyyntynyt, mutta reiätön vaate ihan priima.

Yhteistyössä