Kaipaisin ystävää

  • Viestiketjun aloittaja "Sini"
  • Ensimmäinen viesti
hmm..
[QUOTE="Sini";25436751]

Minkälainen on ongelmallinen elämä? Mistä tulee ongelma? Onko se ihmisen asenteesta kiinni vai onko se jotenkin muuten määriteltävissä?[/QUOTE]

Meillä ongelmat ovat erittäin todellisia. Esim. terveys, työ, raha.
 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja mjää;25436763:
No tosi hienoo et oot täälläkin... et haluu kehuu mut silti sulla sitä ja tätä... anna jo olla! on muutes sovittuna näyttö teille ;) ei mulla mut kaverilla, kiva nähä kämppä joka ei oo myynnissä :D
Ensiks, voitko ystävällisesti henkilökohtaiset asiat kertoa yv.llä?

Jos kerrankin aloitit, niin pakko kysyä, että oikeasti? Meille mitään ei ole ilmoitettu ja miks se asunto vielä siellä? Maanantaina pakko kirjoittaa vaikka otsan päälle ja soittaa välittäjälle. Kun puhee oli ja se tietää ettei se myynnissä ole
 
hmm..
[QUOTE="Sini";25436759]Minä siis kaipaan ihmistä keneen voi luottaa. Sellaista ihmistä, joka voi olla seurassani se oma itsensä ja kenen seurassa minä voin olla oma itseni.

Ystäviä minulla on. Pari läheistäkin. Ja juuri he ovat saaneet luottamukseni karisemaan..

Myös sellaisia, ei niin läheisiä ystäviä minulla on, mutta kaipaisin todellakin sellaista läheistä ystävää.[/QUOTE]
Jotenkin tuntuu, että hyväksyisit tosiystäväksesi vain aivan samanlaisen, itsesi peilikuvan. Kenen kanssa olisit ns. samalla viivalla. :|
 
"Sini"
Meillä ongelmat ovat erittäin todellisia. Esim. terveys, työ, raha.
Juu nämä tiedän kyllä ja kaikista niistä on kokemusta. (ja aika rankatkin kokemukset jostain niistä) Myös kuolema on koskettanut läheltä.

Mutta silti näen elämän positiivisena asiana. Ja jaksan luottaa siihen, että elämä kantaa.

Se ehkä on totta, niinkuin joku sanoi, että kaipaankin niitä vahvan itsetunnon omaavia ihmisiä ympärilleni, niitä jotka jaksavat edelleen luottaa tulevaisuuteen..

No, nyt taisi tämä juttu lähteä ihan hakoteille..
 
Venakko Milanna
[QUOTE="Sini";25436790]:)

Saat Milanna mut aina hyvälle tuulelle! Kiitos!

Ehkä me joskus vaikka siellä Myllyssä nähdään. ;)[/QUOTE]

Oletko sä jostain täältä läheltä kans?:)
 
Venakko Milanna
[QUOTE="Sini";25436797]Olen. :)[/QUOTE]

No, on sitten kiva nähdä, jos haluat ja on aika:). Mulla nyt aika paljon aika, kun kotona olen:). Jos haluat laita mule yv:wave:
 
321
Hei Sini,

Ymmärrän sinua.

Jouduin juuri tässä aamuyön tunteina pohtimaan aloituksesi kaltaista tilannetta, hieman eri näkökulmasta tosin.

Kun omat asiani ovat ok ja hyvin, niin siitä jouduin juuri katkeran tilityksen kohteeksi.
Sellaisen ihmisen taholta jota olen yrittänyt tukea ja olla ystävänä ja apuna ja jolla ei mene niin kovin hyvin.

Ja aivan syyttäni, en ole mitenkään yrittänyt olla "parempi" ihminen yms, ja omat pahatkin vaikeuteni minulla on ollut, kuten puolison kuolema 2 vuotta sitten.

En oikein tiedä mitä tehdä, pitääkö minun sitten ottaa moisia purkauksia vastaan, vai annanko olla jos en kerta osaa toimia/olla avuksi/ystäväksi ja tuntuu että aiheutan kateutta vain olemassaolollani.

Vaikea käsittää, eikö ihmisellä saa olla asiat hyvin, pitääkö niiden olla huonosti?
 
"möhömaha"
[QUOTE="vieras";25436397]et sä sellasta täälät löydä.[/QUOTE]

Samaa mieltä. Jytkylässä on vähän ankeaa. Ehkä jostain mamusta voisi saada tosiystävän. Suomalaisilla elämänarvot on ihan hevonkuusessa.
 

Yhteistyössä