Kysy mitä haluat, Rieputarallaa vastaa mitä haluaa

Minkä ikäisiä sun lapset on? Poikani täyttää paroin viikon päästä 6 v.

Onko ollut pahoja uhmia? On! Kaveri on erittäin voimakastahtoinen.

Haluisitko vielä joskus lisää lapsia? Juu, toinen on jo useamman vuoden ajan saanut tulla jos on tullakseen, vaan eipä ole tullut. Ja hedelmöityshoitoihin en periaatteellisista syistä (ei liity uskontoon) lähde. Toisaalta meillä on ihan kiva perhe näinkin. Ei ole maailmanloppu, jos en toista lasta saa.

5 lempi kirjaa? Voi ei... satunnaisessa järjestyksessä 5 ekana mieleen tulevaa

1. Jose Saramago: Kertomus sokeudesta
2. Heidi Köngäs: Vieras mies
3. Sofi Oksanen: Puhdistus
4. Riikka Pulkkinen: Totta
5. Maria Jotunin novellit

Minkälaisesta musiikista sä tykkäät? Kotimaisesta, ilmeisen iskelmällisestä rock-pop-hässäköistä. Esim. Lauri Tähkä, Elonkerjuu, Tuure Kilpeläinen jne.

Jos saisit viettää yhden päivän vain rentoutumalla niinkuin haluat, mitä tekisit/minne menisit? Kävisin kuumakivihieronnassa, kreikkalaisessa ravintolassa syömässä ja sitten LTEK:n keikalla (olettaen, että tätä eroamishässäkkää ei olisi ollut).

Tykkäätkö matkustella? Kotimaassa on hauskaa reissata, mutta ulkomaille veri ei vedä ollenkaan.

Mikä olisi unelmamatkakohteesi jos voisit valita ihan minkä vaan? :)

Menisin Teuvalle Luhtalanloukolle :D. Tai sit Norjaan.

[QUOTE="Minä";25435367]Pidätkö posliinia itselläsi ja miksi pidät, hygienia syistä se ei ole perusteltua millään muotoa.
Saatko helposti orgasmin ja mikä kiihottaa sinua?[/QUOTE]

En edelleenkään kommentoi tällaisia asioita palstalla.

[QUOTE="Porvoosta päivää";25435461]Millaisena kuvittelet sinut itsesi ollessasi 50-vuotias? Mitä sinun elämääsi kuuluu silloin?[/QUOTE]

Haaveilen tietysti siitä, että olisin silloin menestyvä kirjailija - tai kustannustoimittaja. Poikani on toivottavasti jossakin opiskelemassa, ja minulla on joka tapauksessa aikaa toteuttaa itseäni.

Toivon, että minä ja läheiseni pysymme terveinä ja onnellisina.

Juotko kahvia? Juon joo
Mitä ruokaa söit viimeksi? Iltapalaksi leipää, jogurttia ja mandariinin.
Kuinka monta tuntia nukut yössä? 7 - 9
Mitä teet aamulle kun heräät (ja monelta heräät)? Vapaapäivinä nukun noin ysiin. Silloin syödään hidas aamiainen ja hissutellaan pyjamassa puoleenpäivään. Arkena herään 6 - 7 tienoilla. Silloin säntään suihkuun aika lailla suoraan sängystä.

Mikä on sun lempi jätski? Jos saisit tietää, että maailma tuhoutuu vuoden päästä, mitä tekisit viimeisellä ajallasi? Jos saisit 200e ylimääräistä shoppailurahaa, mitä ostaisit? Oletko naimisissa? Millaiset ois sun unelmahäät? Entä unelmahääpuku?

[QUOTE="Porvoosta päivää";25435526]Kuulostaa oikein kauniilta, lämpimältä ja hyvältä tulevaisuudelta.[/QUOTE]

Ei, ei ja ei. Vaan: Kuulostaa oikein kauniille, lämpimälle ja hyvälle tulevaisuudelle.

Kas noin puhuvat sivistyneet ihmiset.
:)

Mikä on sun lempi jätski? Valion Aino Ihana maitosuklaa

Jos saisit tietää, että maailma tuhoutuu vuoden päästä, mitä tekisit viimeisellä ajallasi? Eläisin tavallista elämää. Lisäksi kertoisin yhdelle ihmiselle, että olen rakastanut häntä kaikki nämä vuodet.

Jos saisit 200e ylimääräistä shoppailurahaa, mitä ostaisit? Kotiin sisustusjuttuja. Ja talvikengät.

Oletko naimisissa? En, enkä mene, ennen kuin Suomeen tulee sukupuolineutraali avioliittolaki.

Millaiset ois sun unelmahäät? Aika lailla samanlaiset kuin Mirandalla ja Stevellä oli Sinkkuelämää -sarjassa.

Entä unelmahääpuku? Petroolinsinistä pellavaa.

[QUOTE="joo";25435283]Downin syndrooma alkaa isolla kirjaimella ja se on sairausloma, ei sairasloma. Tämä ihan ystävällisesti tiedoksi.[/QUOTE]
Eipä ole vaan sairaus. Tämä ihan ystävällisesti tiedoksi. :D

Mikä on sun lempi jätski? Valion Aino Ihana maitosuklaa

Jos saisit tietää, että maailma tuhoutuu vuoden päästä, mitä tekisit viimeisellä ajallasi? Eläisin tavallista elämää. Lisäksi kertoisin yhdelle ihmiselle, että olen rakastanut häntä kaikki nämä vuodet.

Jos saisit 200e ylimääräistä shoppailurahaa, mitä ostaisit? Kotiin sisustusjuttuja. Ja talvikengät.

Oletko naimisissa? En, enkä mene, ennen kuin Suomeen tulee sukupuolineutraali avioliittolaki.

Millaiset ois sun unelmahäät? Aika lailla samanlaiset kuin Mirandalla ja Stevellä oli Sinkkuelämää -sarjassa.

Entä unelmahääpuku? Petroolinsinistä pellavaa.

Oliko miehesi ns. "kakkosvaihtoehto?" Viitaten tuohon vastaukseesi "Kertoisin yhdelle ihmiselle, että olen rakastanut häntä kaikki nämä vuodet."

Yhteistyössä