J
"joo"
Vieras
Downin syndrooma alkaa isolla kirjaimella ja se on sairausloma, ei sairasloma. Tämä ihan ystävällisesti tiedoksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Missä ulkomailla olet ollut?
Mitä neulon seuraavaksi? Pipo tehty.
Lapaset tietty.
Haaveilen tietysti siitä, että olisin silloin menestyvä kirjailija - tai kustannustoimittaja. Poikani on toivottavasti jossakin opiskelemassa, ja minulla on joka tapauksessa aikaa toteuttaa itseäni.
Toivon, että minä ja läheiseni pysymme terveinä ja onnellisina.
Mulla on jo lapaset. Voiko laukkua/kassia neuloa? Vai parempi virkata?
Tykkäätkö matkustella? Kotimaassa on hauskaa reissata, mutta ulkomaille veri ei vedä ollenkaan.
Mikä olisi unelmamatkakohteesi jos voisit valita ihan minkä vaan?
Menisin Teuvalle Luhtalanloukolle. Tai sit Norjaan.
Mikä on sun lempi jätski? Valion Aino Ihana maitosuklaa
Jos saisit tietää, että maailma tuhoutuu vuoden päästä, mitä tekisit viimeisellä ajallasi? Eläisin tavallista elämää. Lisäksi kertoisin yhdelle ihmiselle, että olen rakastanut häntä kaikki nämä vuodet.
Jos saisit 200e ylimääräistä shoppailurahaa, mitä ostaisit? Kotiin sisustusjuttuja. Ja talvikengät.
Oletko naimisissa? En, enkä mene, ennen kuin Suomeen tulee sukupuolineutraali avioliittolaki.
Millaiset ois sun unelmahäät? Aika lailla samanlaiset kuin Mirandalla ja Stevellä oli Sinkkuelämää -sarjassa.
Entä unelmahääpuku? Petroolinsinistä pellavaa.