Tietääkö kukaan, paljonko maksaa Melatoniini 3mg 100 tbl?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unetonna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

unetonna

Vieras
Pää hajoaa kohta tähän unettomuuteen. Aiemminkin melatoniini on mulla auttanut hyvin, mutta aiemmin käyttämäni Circadin maksa amelkein 20 euroa per 21 tbl eli aika kallis tähän hetkeen.. :( Paljonkohan maksaa Yliopiston apteekin valmistama melatoniini 3mg sata tablettia? Saako sitä vain YO-apteekeista?

Halvempaa ainakin kuin Circadin. Soita yliopiston apteekkiin ja kysy hinta, käy nopeasti. Toivottavasti melatoniini auttaa sulla akuuttiin unettomuuteen, muuten hakeudu (uudestaan) lääkäriin parempien troppien johdosta.

Kiitos vastauksista. Taidan siitä pyytää sitten reseptin. Jospa se auttaisi. Näillä 1-2h yöunilla ei enää kauaa jaksa, kun töissä pitää käydä, lapset ja koti hoitaa kun mies on toipilaana selkäleikkauksen jälkeen.

Pää hajoaa kohta tähän unettomuuteen. Aiemminkin melatoniini on mulla auttanut hyvin, mutta aiemmin käyttämäni Circadin maksa amelkein 20 euroa per 21 tbl eli aika kallis tähän hetkeen.. :( Paljonkohan maksaa Yliopiston apteekin valmistama melatoniini 3mg sata tablettia? Saako sitä vain YO-apteekeista?

Ostin itse juuri 200 kpl jonka lääkäri määräsi ja maksoi 20,27 euroa.Tuo 100 maksaa puolet tuosta..suosittelen tätä,itselläni ainaskin on jo unenlaatuun vaikuttanut,mutta ei saa ottaa liian aikaisin illalla,muuten herään 5 aamulla

Kuinka paljon saa tilata ulkomailta netin kautta itselleen melatoniinia, itsellä on ihan hirveät kivut ja ajattelin että jos tilaan sitä niin tilaisin jotain muutakin nappeja. Tuntuu muutenkin aika käyvän vähän pitkäksi täällä duunissa.

Hain tänään YA:sta 3 100kpl purkkia ja olivat yhteensä 15,70e. Apteekin täti katsoi, että yksi purkki maksaa 10,50e 2 purkkia reilut 13e ja 3 purkkia olivat 15,70e.. Eli purkille ei hintaa täten tullut, kun reilut 5e :) Aikasemmin minäkin Lifestä ostanut ja siellä maksoi 90klp purkki melkein 25e.. myös harkinnut Iherbistä tilaamista mutta toistaiseksi unohdan asian :D Mitä enemmän niitä purkkeja ottaa niin aina halvemmaksi tulee .

Tulee halemmaksi aina ottaa monta pakettia kerralla jos vain mahdollista, koska tällöin menee vain yksi oma vastuu tai joku, jos otat purkit yksitellen niin jokaiseen tulee ko hinta...

Mutta melatoniinia tosiaan saa apteekista ainakin täällä tampereen seudulla Yliopiston Apteekin valmistamana sekä töysän apteekin valmistamana. Itse olen huomannut eron että yliopiston apteekin melatoniini ilmeisesti imeytyy nopeammin (täyteaineissa vissiinkin eroja) koska se vaikuttaa huomattavasti nopeammin (noin ½-1h ja töysän apteekin valmistamassa menee noin 1-2h).
Suosittelen melatoniinin käyttöä, ei aiheuta riippuvuutta, pystyy nukkumaan ilmankin, ainoa että itsellä on toleranssi sen verran vuosien saatossa kasvanut että joudun ottamaan 2x3mg tbl kerralla. mutta mitäpä tuosta, ei se pahaa tee. Pää asia että saa nukuttua :)

Ja taas korjaan. Oli pakko soittaa yliopiston apteekkiin ja kysyä hintaa. Siellä yksi 100kpl purkki maksaa tuon noin 11e, kaksi 13e jne. Nokian apteekissa kaksi purkkia maksoivat tuon melkein 37e. En tiennyt että apteekissa voi reseptilääkkeet olla erihintaisia. Tulevaisuudessa haen melatoniinit vain yliopston apteekista. Kyllä pistää oikein vituttaan tämä asia! Pienistä rahoista hakee eikä tällaistakaan kukaan kerro. Puhelimessa nainen sanoi että apteekit voivat ko tuotteet hinnoitella itse!! WTF!?!? :D

Yhteistyössä