Duudsonit tuli taloon

  • Viestiketjun aloittaja Täh
  • Ensimmäinen viesti
Täh
Katsooko kukaan tuota Duudsonit tuli taloon? Oon kertakaikkisen hämmentynyt, että jonkun kotona tekevät ihan oikeasti tuhoa. Ikkunan rikkominen, golfpallon lyöminen seinään jne. :O
 
En nyt kyllä tuota ohjelmaa katsonut, mutta ihmettelin mainoksia katsoessa, kuka ihme edes kutsuu duudsoneita kylään. Kyllä kai sitä normaalilla itsesuojeluvaistolla varustettu ihminen tajuaa, ettei ne mitään standup-keikkaa tai karaokeiltaa tule vetämään.
 
vereta
no ehkäpä nää on sovittuja juttuja,esim kullin piirtäminen,tuskin ne ilman lupaa sellasia,kyllä näihin on luvat ja varmasti siksi saa tehä juttuja et muutenkin tulossa remontti,esim maalaus,lattian uusiminen,uudet ikkunat ym ym . Idea kyllä tyhmä ja pikkupojat saa taas hyvä idiksiä,huomenna monessa kodissa on tomaattikeittoa:D
 
Juu katon.

Ja eniten ärsyttää toi äidin asenne, miks on tollaseen ohjelmaan hakeutunut sitten jos ei kestä. Vai mitä sitä luultiin, että duudsonit tulee jotain kuorolauluja esittää?

Ja varmasti korvaavat vahingot.
 
dddd
just oli lehessä juttua että ne ketkä on ne kotiinsa päästänyt riehumaan niin ne saa siitä erillisen korvauksen+ uuden rempan niille mitä ne aiheuttaa sovitusti:D että aiak hyvä diili, meillä voi rikkoa koko talon niin sais uuden tilalle:D
 
"Molleri"
Meillä mies oli jo ilmottautumassa ku tonne perheitä haettiin, vaan sainpa muuttamaan mielensä :D Tänään ku muisti taas ton niin sanoi että ens kerralla ilmottelee meidät multa kysymättä... Mut jos näin, niin tere tulemasta vaan! Eiköhän nuo korvaa vahingot ja maksa pientä kärsimysrahaa :D
 
"jep"
Mä olen kerran vuosia sitten jonkun mammakeskustelupalstan linkistä eksynyt sivulle, jossa oli kuvia pojista yhden naisen kimpussa "sillai".

Sen jälkeen olen voinut pahoin aina kun näen tai kuulen heistä. :x

Kiitos palsta!!
 
Huhhuh...
No tuskin noita on etukäteen sovittu, muuta kuin että duudsonit korvaa vahingot. Katsottiin tuo eka jakso koska meidän 11v poika tykkää Duudsoneista kovasti.
Oli kyllä kamalan huumorintajuton rotta tuo eka jakson äiti. Ja hoki miten on niin tarkkaa kuvia, jne.. Ja kova kuri näkyi myös siinä, että lapsilla oli Grand Theft Auto pelejäkin näköjään, niissähän hakataan huoria pesäpallomailalla kuoliaaksi samalla kun rällätään autorallia.. ;)
 
äjättehäL
Vierailun koskettavin hetki oli koko perheelle kuitenkin edessä vasta, kun Duudsonien oli aika lähteä perheen luota. Äidin hermoromahduksesta huolimatta Palmien mielestä Duudsoneista saa television välityksellä helposti väärän kuvan.


– Kun kamerat sulkeutuivat, Duudsoneista kuoriutui loistavia kavereita, jotka ottavat lapset aidosti huomioon. Sekoilun alta paljastuu uskomattoman fiksuja ja hyvätapaisia kavereita, vaikka aiemmin sitä olisikin ollut vaikea uskoa, perhe vakuuttaa.

Sub.fi

Ja olivat kuulemma selvinneet alle tuhannella eurolla korvauksissa.
 
3 lasta
En oo yhtään Duudson-fani, päinvastoin.
Siitä huolimatta nauroin vedet silmissä sille touhulle :LOL: Ehkä eilinen ajankohta (myöhäinen yö, kun uusinta tuli) oli osa syyllinen siihen, että melkein kusin housuuni.
 
mukana ollut
Saisivat tulla meille uudestaankin! Vaikuttivat ihan mukavilta tyypeiltä ja järkeviltä sellaisilta nimenomaan without cameras! Jäi pelkästään positiiviset muistot vierailusta.
 
:D
[quote="jep";25427177]mä olen kerran vuosia sitten jonkun mammakeskustelupalstan linkistä eksynyt sivulle, jossa oli kuvia pojista yhden naisen kimpussa "sillai".

Sen jälkeen olen voinut pahoin aina kun näen tai kuulen heistä. :x

kiitos palsta!![/quote]


missä sellaisen kuvan voi nähdä? :d :d
 

Yhteistyössä