C
CopCop
Vieras
Olen raskaana nyt viikolla 14 ja kävin noin kaksi viikkoa sitten normaalisti np-ultrassa ja veriseulassa yms. Siinä yhteydessä otettiin myös valtava määrä muita verikokeita, virtsanäyte yms. Veriseulan tulokset tulivat kotiin pian ja tänään sitten soittelin neuvolaan, että ovatko muut tulokset tulleet. Kaikki tulokset olivatkin tulleet, kunnes neuvolan täti yhtäkkiä sanoi ihmeissään, että "oho, onhan sinulle soitettu, että sinulla on todella voimakas virtsaputkentulehdus, joka vaatii pikaisesti antibioottia....". Olin ihan ihmeissäni, että eipä minulle ole kukaan ilmoittanut ja neuvolan täti vain äimäsi ihan kummissaa, että kyllä olisi jonkun heti pitänyt ilmoittaa...Että mites tässä nyt näin pääsi käymään....
Että kiitoksia taas hienosti hoidetusta asiasta pk-seudun julkinen terveydenhuolto...Kaksi viikkoa ylimääräistä on ärhäkkä virtsatulehdus oireettomana jyllännyt ja aiheuttanut ties mitä....
Että kiitoksia taas hienosti hoidetusta asiasta pk-seudun julkinen terveydenhuolto...Kaksi viikkoa ylimääräistä on ärhäkkä virtsatulehdus oireettomana jyllännyt ja aiheuttanut ties mitä....