Kuka tulis taittelemaan meidän pyykit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rockyroad
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

rockyroad

Aktiivinen jäsen
15.11.2011
2 759
0
36
pääkaupunkiseutu
Anyone?!

Mä en millään jaksais! Pari koneellista pyykkiä on jo tossa odottamassa ja kuivurissa ja koneessa pyörii toinen mokoma :snotty:

Sit voisi samalla siivota meidän vaatehuoneen ja pari muutakin hommaa olis odottamassa :D Mulla kun on niin tärkeitä juttuja kesken tässä koneella... :whistle:

Meille kans joku viikkaamaan. Ainoa kotityö, jota en siedä ja joka yleensä jää tekemättä. Sitten se puhdas vaatekasa vaan kasvaa ja kasvaa... Meillä on muutama iso (todellakin iso) korillinen puhtaita pyykkejä. Ja ne kaikki pitäis jaksaa viikkaa, arggh. Tosin onhan se nyt niinkin käynyt, että sieltä puhtaista senkun alkaa vaan päällensä vaatetta kaivelemaan.. :D

Mulla kasaantuu silitettävät.
Mankelointia rakastan ja sen hoidan aina pois kun mahdollista, mutta noi pöytäliinat ja muut, jotka mankeli runnois pilalle, ne venyy jotkun viikkoja, jotkut kuukausia... Jopa niin, että meillä on nille kaapissa oma hylly =)

Meille kans joku viikkaamaan. Ainoa kotityö, jota en siedä ja joka yleensä jää tekemättä. Sitten se puhdas vaatekasa vaan kasvaa ja kasvaa... Meillä on muutama iso (todellakin iso) korillinen puhtaita pyykkejä. Ja ne kaikki pitäis jaksaa viikkaa, arggh. Tosin onhan se nyt niinkin käynyt, että sieltä puhtaista senkun alkaa vaan päällensä vaatetta kaivelemaan.. :D

Mäkin kaivelen välillä ittelleni ja lapsille puhdasta päälle suoraan tuolta kasasta :D Enkä muuten vieläkään ole tehnyt mitään noille pyykeille :whistle:

Mulla kasaantuu silitettävät.
Mankelointia rakastan ja sen hoidan aina pois kun mahdollista, mutta noi pöytäliinat ja muut, jotka mankeli runnois pilalle, ne venyy jotkun viikkoja, jotkut kuukausia... Jopa niin, että meillä on nille kaapissa oma hylly =)

Silitys? Mankelointi? Mitä ne on?! :D Mä en silitä ikinä mitään... Joskus kauan sitten, kun isommat mukulat oli pienempiä, poika kysyi multa miksi äiti otit ton iskän jutun? Aloin siis silittää jotai pöytäliinaa tms. ja kaivoin silityslaudan esille. :laugh:

Mä voin tulla viikkaamaan pyykit ja vaikka siivoamaan vaatehuoneen, kunhan joku kantaisi noi mun aiemmin viikkaamani vaatteet ja petivaatteet kaappeihin. Mulla tökkii aina se vaihe. :)

Jos löydät jonkun niin lähetä tänne seuraavaksi :wave:
Viime yö tuli valvottua, ja eilen sain laitettua vasta likan vaatteet, omat ja poikien vielä kesken... Ja uusia puhtaita tulee 2 koneellisen päivävauhtia.

[QUOTE="jojo";25408386]Mä voin tulla viikkaamaan pyykit ja vaikka siivoamaan vaatehuoneen, kunhan joku kantaisi noi mun aiemmin viikkaamani vaatteet ja petivaatteet kaappeihin. Mulla tökkii aina se vaihe. :)[/QUOTE]

Jees! Vaihdetaan hommia! Mä ruokin vaan vauvan eka :D