Puhutaan tyylistä! Millaista on XL-kokoisen kolmekymppisen naisen nuorekas pukeutuminen?

Ainakin mun mielipide jos haluat nättää nuorekkalta. Niin ensiks, painonpudotus, tervellinen ruokavalio ja sitten stailata itseä. Pahalla sanottua se ei ole, vaan jos ihminen halua näyttää nuorekkalta, pelkästään vaateet ei auttaa. Mutta nuorekas... se voi kyllä olla mitä vaan ja riipu myös ihmisestä paljon, minkä näköinen, kroppa, kasvot.....

Sanoo ihminen jolla on aivan uskomaton kypärätukka :D

XL-Fashion.jpg

[QUOTE="vieras";25405890]Sanoo ihminen jolla on aivan uskomaton kypärätukka :D[/QUOTE]

onko kypärätukka semmonen niinkun kattila päähän ja kaikki näkyvä leikataan pois ?

[QUOTE="vieras";25405922]Tämä ei ole nuorekasta, vaan täti joka yrittää näyttää nuorekkaalta (ja halvaltakin näyttää vaikka ei varmaan ole tarkoitus)[/QUOTE]

Toi on ihan nettivaatekaupan sivuilta...

[QUOTE="vieras";25405922]Tämä ei ole nuorekasta, vaan täti joka yrittää näyttää nuorekkaalta (ja halvaltakin näyttää vaikka ei varmaan ole tarkoitus)[/QUOTE]

Nyt mä haluun kuulla, mikä tosta asusta tekee halvan näkösen? No naisen asento ehkä...

Nyt mä haluun kuulla, mikä tosta asusta tekee halvan näkösen? No naisen asento ehkä...

Tuossa asussa on MUN MIELESTÄ liikaa kaikkea. Jos on niitit leggareissa, kengät voisivat olla yksinkertaisemmat. Ei ainakaan niin, että niissä on SEKÄ korkeat korot että lisää niittejä. Joo, kengät on pahimmat. MInä yksinkertaistaisin myös korupolitiikkaa.

Mun mielestä tyyli lähtee siitä, että vaatteet istuvat hyvin, valitettavasti XL-vaatteissa noin ei usein ole vaan vaatteet ovat säkkimäisiä. Monelle sopii paremmin mekko kuin housut, jos on vaan mahdollista pitää. Nämä on vain mun mielipiteitä.

Mun mielestä se eilinen farkkumekko oli tosi kiva, voisin itse pistää vaikka kirkkaanvihreän pitkähihaisen t-paidan kanssa sekä mustat sukkikset ja mustat vähän korkeakorkoisemmat kengät tai pitkät saappaat.

Ensin pitää huomata että minkä mallinen kroppa on. Korostetaan hyviä puolia. Kaiken a ja o on SOPIVAN kokoiset vaatteet. Ei liian pienet eikä liian isot. Pillimalliset farkut korostaa jalkoja ja sqin-malliste farkut/housut sopiikin parhaiten ihmisellä jolla on pitkät ja hoikat jalat. Bootcut-malliset sopii parhaiten, koska se antaa hoikemman vaikutelman jaloista. Siihen lisättynä esim. korkeakorkoiset saappaat/muut kengät.

Tämä kasarimuoti eli lyhyet paidat, on iso EI pullealle ihmiselle. Myöskin sopivan kokoiset alusvaatteet on tärkeät. V-aukkoset paidat on parhaimmat jos on rintava.

Kaikki röyhelöt ja ruusukkeet ym. muut rinnuksien alueella on iso virhe kanssa, koska se taas kiinnittää huomion rintoihin ja korostaa rinnan aluetta.

Riippuu tietty vartalomallistakin. Mulle sopii omasta mielestäni suht tyköistyvä (ei siis mikään säkki) yläosa ja parhaiten hame tai tyköistyvät housut. Mutta yläosan täytyy peittää takaliston ja vattaröllykän :D. Mulla siis suhteellisen siro yläkroppa (tissejä lukuunottamatta) ja kohtalaisen sutjakat koivet. Joillakin taas on pieni maha ja yläkroppa, mutta vartalon alaosa on iso. Heille taas sopii eri jutut :).

Sitten on taas minun malliset kolmekymppiset xl-kokoiset naiset,180cm pitkät joilla helevetin pitkät koivet ja ylävartaloläskiä. Mitkään housut ei istu koska jalat ovat liian pitkät ja laihat mutta vatsaa ja takapuolta kuitenkin löytyy. KAIKKI xl-kokoiset housut ovat liian lyhyet ja perseestä leveät. Koita siinä sitten olla "muodikas" . Korkokenkiä ei viitsi käyttää kun niillä olet yli 190cm.
Yleensä xl vaatekaupat myyvät kamalia rättejä,parhaat vaatteet ovat normikaupoista isointa kokoa löytyviä.

Tällä hetkellä muoti on anteeksiantavaisin pulleroille pitkään aikaan. Ei tarvitse pukeutua telttoihin ja laatikkomaisiin kaapuihin. Pillit jalkaan ja pitkä neuletakki niskaan, sopivan casual ja silti muodikas, eikä tursuile jokapaikasta.
Ei oo niin vaikeata.

[QUOTE="vieras";25405809]
plus-size-clothing-in-a-few-options.jpg

Oikealla oleva asu todella kiva tukevammallekin.[/QUOTE]

AIVAN IHANA PAITA! Mistä tämä kuva on? Olen etsinyt tuollaista paitaa jo vuoden!

[QUOTE="vieras";25406111]Googlen kuvahaulla löytyi, en tiedä mistä saa.
Tosin viime kesänä oli monessa vaatekaupassa samanlaisia, oman todella samantapaisen ostin seppälästä.[/QUOTE]

Ja siis haku oli "best plus size looks"

Yhteistyössä