kun olin lapsi ja nuori äitini sanoi minulle monesti kännipäissään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
että toivottavasti minä en koskaan saa omia lapsia. joskus syynä oli se että olin niin paskamainen ja itsekäs etten niitä kuitenkaan osaisi hoitaa ja joskus se ettääitiys ja minä olimme hänelle ollut niin suuria pettymyksiä että hyvää hyvyyttään (hah!) ei minulle moista halunnut.
arvatkaa nauranko partaani kun odotan kuudetta :D
satuttaa silti muistella mitä paskaa se oma lapsuus ja nuoruus aikoinaan olikaan.

[QUOTE="vieras";25399730]Opettele olemaan armollinen ja antamaan anteeksi. Kaikki me teemme virheitä.[/QUOTE]

njää, samaa paskaa se vieläkin jauhaa, ei tosin mulle kun olen kieltäytynyt kuuntelemaan sitä kännissä yhtään mutta muualla ympäriinsä.

[QUOTE="vieras";25399736]njää, samaa paskaa se vieläkin jauhaa, ei tosin mulle kun olen kieltäytynyt kuuntelemaan sitä kännissä yhtään mutta muualla ympäriinsä.[/QUOTE]

Eikö tollanen katkeruus syö sua? Ehkä elämäsi olisi onnellisempaa kun antaisit vaan olla.

[QUOTE="vieras";25399748]Eikö tollanen katkeruus syö sua? Ehkä elämäsi olisi onnellisempaa kun antaisit vaan olla.[/QUOTE]

Ei, enkä mä näitä asioita päivittäin päässäni pyörittele. Kunhan tuli mieleen, onneks mun lasten ei tarvii kuunnella tuollaista tai ylipäänsä katsella kännisiä aikuisia.

Äitisi se katkera on ollut, ja on edelleen. Onneksi ap sinulla menee nykyään hyvin. Ja et ole velvollinen pitämään äitiisi mitään yhteyttä, jos siltä tuntuu

Inhottava äiti. Minulle äiti jaksoi aina sanoa, että "sinun kanssasi ei kukaan halua koskaan mennä naimisiin, olet niin inhottava ihminen". Pikku tyttönä sitä vielä uskoi, ei enää.

Tsemppiä ap. Irtipäästäminen on todella vaikeaa, mutta kannattaa. Keskity olemaan paras äiti omille lapsillesi ja välttämään äitisi virheet. Niin minäkin teen.

Yhteistyössä