G: Missä telkkariohjelmissa olet ollut mukana?

"vieras"
Lapsena Noppa ohjelmassa, se taitaa olla ainoa tv esiintyminen, sitten olen ollut puolen sivun kokoisessa HS: talousartikkelin kuvassa (se kuva siis minusta oli puolen sivun kokoinen), juttu oli ihan pieni minun ja edustamani yhtiön osalta ja radiossa haastateltiin myöskin. Radio ja lehti juttu oli entiseen työhöni liittyvää.

"tiipii"
Hyppönen/Enbuskessa pari kertaa
Amorin kaaret (muistaako kukaan??)
Joskus 80-luvulla koulussamme kuvattiin jotain sarjaa...

Ja parhaimpana pidän, kun meidän nelosen synnyttyä Kättärillä kuvattiin jotain synnärisairaala-ohjelmaa, ja mua pyydettiin vauvan kanssa mukaan niin, että kuvasivat vauvan kylvetyshetken mun kanssa..

[QUOTE="tiipii";25397666]Hyppönen/Enbuskessa pari kertaa
Amorin kaaret (muistaako kukaan??)
Joskus 80-luvulla koulussamme kuvattiin jotain sarjaa...

Ja parhaimpana pidän, kun meidän nelosen synnyttyä Kättärillä kuvattiin jotain synnärisairaala-ohjelmaa, ja mua pyydettiin vauvan kanssa mukaan niin, että kuvasivat vauvan kylvetyshetken mun kanssa..[/QUOTE]

Muistan, tuo alkoi syksyllä 1997. Tai siis tuo alku on jäänyt mieleen. Taisi olla jonkinlainen paritusohjelma, mutta ei tainnut olla kovin suosittu kun ei kauaa tullut.

Jep, Greedissä olin jopa kapteeni kun arvasin lähimmäksi montako erilaista liikennemerkkiä Suomessa on :D Ja voitin kylppärirempparahat... Tuli tarpeeseen silloin (markkoina 40 000e)
Bonuksessa jäin toiseksi, hittovie.
Minä olisin halunnut osallistua Haluatko miljonääriksi -kilpailuun, mutta ensin olin liian nuori siihen ja lopulta, kun täytin 18 vuotta niin en halunnut yrittää, kun siinä oli se alkukarsinta (6 kilpailijaa) ja yleensä vain 1-2 pääsi yhdessä jaksosta siihen varsinaiseksi kilpailijaksi. Minulle olisi varmaan käynyt niin, että olisin mennyt paniikkiin jo siinä alkukarsinnassa (jos edes sinne asti olisi puhelinkarsinnan kautta päässyt) kun siinä oli se nopeusjuttu millä kilpailija valittiin. Lisäksi siinä mietitytti se, että alkukarsintaan osallistunut ei saa osallistua koko kilpailuun uudestaan.

Jos olisi ollut tae, että pääsee varmasti sinne pääkilpailijaksi niin olisin harkinnut enemmän osallistumista.

Se on myös harmittanut, ettei nykyään ole yhtään tietokilpailuja TV:ssä.

Minä olisin halunnut osallistua Haluatko miljonääriksi -kilpailuun, mutta ensin olin liian nuori siihen ja lopulta, kun täytin 18 vuotta niin en halunnut yrittää, kun siinä oli se alkukarsinta (6 kilpailijaa) ja yleensä vain 1-2 pääsi yhdessä jaksosta siihen varsinaiseksi kilpailijaksi. Minulle olisi varmaan käynyt niin, että olisin mennyt paniikkiin jo siinä alkukarsinnassa (jos edes sinne asti olisi puhelinkarsinnan kautta päässyt) kun siinä oli se nopeusjuttu millä kilpailija valittiin. Lisäksi siinä mietitytti se, että alkukarsintaan osallistunut ei saa osallistua koko kilpailuun uudestaan.

Jos olisi ollut tae, että pääsee varmasti sinne pääkilpailijaksi niin olisin harkinnut enemmän osallistumista.

Mä koitin muutaman kerran päästä sinne mutta en ikinä päässyt edes puhelinkarsinnasta läpi, kysymykset oli helppoja mutta niissäkin oli joku aikajuttu.
Sais kyl alkaa taas joku tietokilpailu :D

• Tykkää
Reactions: Akaatti
Niinpä. Haluatko miljonääriksi oli tosi kiva, ja muut vastaavat myös.

Opin turkkiakin aikoinaan parhaiten katsomalla paikallista Haluatko miljonääriksi- ohjelmaa, jossa tosin haluttiin 500 miljardia :D

Ns. sukulaismieheni oli 2 krt kyseisessä ohjelmassa kilpailemassa (Suomessa siis), pääsi pääkilpailijaksi molemmilla kerroilla. Sitten tuli kaiketi muutos sääntöihin eikä sama enää onnistunut.

Ässäarpa
Voitto kotiin -visailu vuosia sitten. Nicke Lignellin vetämä. Oltiin mukana kahdella eri tuotantokaudella. Kummallakin kerralla etenenimme aika pitkälle. Jakson voittaja sai aina ässäarpoja. Niitä tuli silloin raaputeltu useita, eikä mitään merkittäviä voittoja koskaan! Ihan huijausta koko arvat. Höh. Voittajajoukkue sai lopulta autot. Ai niin, häviäjät sai aina Delverde- pastaa. Kiva kokemus oli vaikka sikana jännitti ennen kuvauksia.

Niinpä. Haluatko miljonääriksi oli tosi kiva, ja muut vastaavat myös.

Opin turkkiakin aikoinaan parhaiten katsomalla paikallista Haluatko miljonääriksi- ohjelmaa, jossa tosin haluttiin 500 miljardia :D

Ns. sukulaismieheni oli 2 krt kyseisessä ohjelmassa kilpailemassa (Suomessa siis), pääsi pääkilpailijaksi molemmilla kerroilla. Sitten tuli kaiketi muutos sääntöihin eikä sama enää onnistunut.
Niin, silloin ihan alussa sai mennä vaikka miten monta kertaa, mutta myöhemmin tosiaan rajattiin siihen, että edes alkukarsintaan ei päässyt kuin kerran osallistumaan. Se alkukarsinta vaikutti juuri sellaiselta, etten siinä olisi pärjännyt, kun muutenkin olisi varmasti jännittänyt olla TV-ohjelmassa kaikkien kameroiden edessä. Pääkilpailijan osa olisi varmasti ollut kiva, kun siinä ei ollut aikarajaa ja sai rauhassa miettiä vastausta.

Alkuperäinen kirjoittaja Ässäarpa;25398065:
Voitto kotiin -visailu vuosia sitten. Nicke Lignellin vetämä. Oltiin mukana kahdella eri tuotantokaudella. Kummallakin kerralla etenenimme aika pitkälle. Jakson voittaja sai aina ässäarpoja. Niitä tuli silloin raaputeltu useita, eikä mitään merkittäviä voittoja koskaan! Ihan huijausta koko arvat. Höh. Voittajajoukkue sai lopulta autot. Ai niin, häviäjät sai aina Delverde- pastaa. Kiva kokemus oli vaikka sikana jännitti ennen kuvauksia.
Tuo Voitto kotiin oli myös kiva ohjelma. =) Nykyään ei tule mitään tietokilpailu/visailuohjelmia. :(

Yhteistyössä